Kivipuiston kivet viety Ruotasen urheilukentälle miksikähän.Muistutetaan että ne on ostettu verovaroin siis meidän kaikkien kuntalaisten varoilla järjestetäänkö rehellinen tarjouskilpailu tai huutokauppa.Täällä on ollut kaupungin tavaroiden kähmintä kaverille ja kaverinkaverille esim. Köpsin irtaimisto eipä ole niitäkään tavaroita näkynyt kaupungin käytössä.Soluissa oli uudet pöydät,tuolit mikrot,televisiot,taulut hävisivät kuin tuhka tuuleen.Eikä niitä näkynyt huutokaupassakaan.Jospa nyt järjestetään rehellinen huutokauppa voisin itsekkin ostaa sieltä valmiiksi hautakiven tässä voisi hakata jo nimen valmiiksi se olisi sitä varautumista ja kaupunki saisi vähän rahaa voisi vaikka sijoittaa kun nuo pörssikurssit on nyt matalalla.
Kivipuiston kivet
36
506
Vastaukset
- Anonyymi
Lähtivätpä ala-asteidenkin tavarat opettajien matkaan ja mukaan.
- Anonyymi
Siihen on hyvä opetu : Tee niin kuin minä opetan , , äläkä tee niin kuin minä teen,
- Anonyymi
On polosilla taas murheet🤣
- Anonyymi
sulla ei murhetta, kun oot ota ja omista- näpistelijä, eli yhteisestä kuormasta aina.
- Anonyymi
Taisipa kolahtaa nyt ei hys hys enää auta onhan siellä monta kivipenkkiä ja muutakin jotka olisi järvenrannalla savusaunan vieressä vilvoitellessa ja olutta ottaessa tarpeeksi tukevia isommankin miehen istua.Kysehän on avoimmuudesta kaupungin yhteisestä omaisuuden käytöstä. Voitaisiin rakentaa urheilukentälle esim. tenniskenttä ja sen ympäristöön luoda hieno kivi kokonaisuus muistoksi kaivoksesta ja niistä asukkaista jotka työskentelivät kaivoksessa oman terveytensä menettäen.Jokainen täällä asunut tuntee kaivoksella työskennelleen pitkän työuran tehneen ei heille ole patsaita pystytelty eikä kukkia ojenneltu, olisi aika jo muistaa he rakensivat tämän pyhäjärven hyvinvoinnin jota nyt tuhotaan näillä tuulihärpäkkeillä.
- Anonyymi
Olet oikeassa, kähmintä toimii liian näkyvästi, lienee teillä Pyhäjärvellä tapana, eikä mikään uusi trendi.
Historiankirjat selittänee.- Anonyymi
Eteenkin metsäkaupoissa kähmintää ja koijarointia on runsaasti. Samoin Laulurämeen tuulivoimapuiston osalta persujen toiminnan perää kysellään. Mitä ovat sopineet?
- Anonyymi
Kuten muistamme kivivipuisto syntyi Rinnevaarana ja Malilan aikaan. Millaista kähmintään siihen sitten on silloin liittynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peuratalo ja kivipuisto ovat aikansa suuria tuotoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peuratalo ja kivipuisto ovat aikansa suuria tuotoksia.
Eikös Peurataloja ollut tämä Persujen ehdokas hommaamassa Reisjärveltä tänne?
Hallituksen jäsenet Kaupparekisterissä
Puheenjohtaja:Kaisto Raimo HenrikkiVarsinainen jäsen:Heinonen Hannu SakariVarsinainen jäsen:Niemi Margit HanneleVarsinainen jäsen:Niskanen Eero JohannesVarsinainen jäsen:Leppäharju Raija MarjattaLähde: Kaupparekisteri Muut vastuuhenkilöt Kaupparekisterissä
Tilintarkastaja:Ranta-Korpi Risto JaakkoVaratilintarkastaja:Kallela Risto JohannesLähde: Kaupparekisteri Yrityksen nimenkirjoituslauseke
Yhteisösääntöjen mukaan toiminimen kirjoittavat hallituksen jäsenet ja toimitusjohtaja kukin yksin.Lähde: Kaupparekisteri
- Anonyymi
Kyllä ne kivet olisi hieno muistomerkki menneestä ajasta kaivoksen tuomasta hyvinvoinnista kaupungillemme,ennenkaikkea ruotaselle jossa asui paljon kaivoksessa työskennelleitä.Kivi on ikuista samoin muistot kaivoskylästä,teemme oikein kun laitamme muistomerkin kivestä näille raskaan työn raatajille.
- Anonyymi
Täysin turhaa rahan haaskausta Rinnevaaralta ja Malilalta.
- Anonyymi
Kiviin voisi hakata kaikki lennokkaat visiot ja unelmat joiden avulla kunnan piti melkein rikastua. .persiilleen menneet illuusiot..viimeisin vitsi joka ei naurata on tuulimyllykiima. Iso lasku siitäkin jää ja tuhottu luonto. Haaveeet kaikki turhat haaveet ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiviin voisi hakata kaikki lennokkaat visiot ja unelmat joiden avulla kunnan piti melkein rikastua. .persiilleen menneet illuusiot..viimeisin vitsi joka ei naurata on tuulimyllykiima. Iso lasku siitäkin jää ja tuhottu luonto. Haaveeet kaikki turhat haaveet ..
Mitä et enää huijattua metsiä? Onneksi on MV-lehti ja Putin.
- Anonyymi
Eiköhän Lauluräme ole Kepuleitten aikaansaannos, Perus-suomalaiset ainoat kriittiset.
- Anonyymi
Ruotanen on hyvä kaatopaikka. Asuuko siellä edes ketään? Ei ainakaan töissä käyviä?
- Anonyymi
Purran työkokemus 0v 0kk 0pv
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purran työkokemus 0v 0kk 0pv
" samojen tarinoiden usein toistaminen viittaa muistisairauteen" Doudecim lehti.Mene tutkituttamaan nuppisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" samojen tarinoiden usein toistaminen viittaa muistisairauteen" Doudecim lehti.Mene tutkituttamaan nuppisi
Hyvin tunnistat itse nuoleskelija. Miltä tunuu olla tunnettu nuoleskelija? Uskottoko todellakin, että edes nuolentasi kohteet kunnioittavat sinua?
- Anonyymi
Ruotanen on hyvä paikka elää,ei kukaan kyseenalaistanut kun kaivos toimi,verorahat kelpasivat.Aika on nyt toinen työpaikat läheltä on hävinneet joka johtuu siitä että hyvinä aikoina ei saatu tänne yrittäjiä ja nyt on lähes mahdotonta.Vielä kahdeksankymmentä luvulla käytiin naapurimaassa linja-auto lasteittain Sorokassa katsomassa mihin suuntaan savu kulki menikö myötätuuleen vaiko ihan vastatuuleen matkat kustansi kunta ja täydellä palkalla käytiin juomassa ja naisia naurattamassa kuin Kalle Tappinen laulussaan.Nämä valtuuston vanhat seniorit olivat siellä mukana, rahhaa oli ja sitä käytettiin matkailuun ja juomiin.
- Anonyymi
Ai asuuko ketään ? Opettele käyttämään nettiä. Tilastokeskuksen mukaan 12/2024 Ruotasen asukasluku oli 415. Ja kyllä täällä työssä käyviä on paljon, onhan täällä oma päiväkotikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai asuuko ketään ? Opettele käyttämään nettiä. Tilastokeskuksen mukaan 12/2024 Ruotasen asukasluku oli 415. Ja kyllä täällä työssä käyviä on paljon, onhan täällä oma päiväkotikin.
Älä valehtele.
- Anonyymi
Sorokka on toisella nimellä Belomorsk tuolla naapurimaassa,tehtiinkö sinne myös metsästys matkoja vai oliko ne niitä rilluttelu matkoja.Eipä taida enää päästä villisika jahtiin täytyy tyytyä aivan kyrsän lämmittämiseen .Olen ihmetellyt täällä kirjoituksissa näitä putin juttuja mutta siellähän nämä vihreällä vaalituvalla istuu nämä putinin kannattajat.Sieltä nämä opit on varmaan imetty kaalisoppaa syödessä ettei ole kuin yksi ja oikea joka määrää ja muut saa nyökytellä hyväksyvästi johtaja olen minä minä minä muilla ei ole sitä kokemusta kuin minulla minä olen ja tulen olemaan suurin ja kaunein tällä kukkulalla.
- Anonyymi
Meidän persuissa niitä on paljon. Metsäkoneen hytissä on kuulemma hyvä kuunnella Putinin puheita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meidän persuissa niitä on paljon. Metsäkoneen hytissä on kuulemma hyvä kuunnella Putinin puheita.
Kyllä ne on kepulaisten päiväunissa,
- Anonyymi
Kivipuiston tontille,( näkyvin ja vetovoimaisin sijainti)
Piti rakentua Virkkula II.
Paras paikka hypätä Helsingin kulttuuribussiin kun rapun edestä kurvaa!
Paras paikka meni toimintaan josta Pyhäjärvi ei hyödy mitään. Ei työtuloja eikä verotuloja mutta imee sähköa niin että valot muilla himmenee!!
Taas piti riman ali mennä!- Anonyymi
Miksi poistettiin viesti, missä todettiin keiden aikana päätös tehtiin? Monia ilkeitäkin viestejä on säilynyt, Tita Rinnevaara ja Laila Malila olivat alulle laittajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi poistettiin viesti, missä todettiin keiden aikana päätös tehtiin? Monia ilkeitäkin viestejä on säilynyt, Tita Rinnevaara ja Laila Malila olivat alulle laittajat.
Kepu valtuutettu esti kivipuiston hoitamisen koska kivipuisto oli Rinnevaaran idea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu valtuutettu esti kivipuiston hoitamisen koska kivipuisto oli Rinnevaaran idea.
/ Kyllähän siinä niin tais käydä että kun oli `viärät immeiset` tätä kivialan koulutusta ja -puistoa kehittämässä niin sitähän sitten alettiin vastustamaan ja suorastaan haittaan. Hallintojohtaja Kiviniemikin oppi ketterästi ja nopsasti kepuloimaan juoksupojjaan roolissa ja toimintamalleilla. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö Höpö.
- Anonyymi
Eiköhän jouda siitä sairaalan risteyksestä se työn patsaskin kaivinkoneen kyytiin tai laitetaan ainakin nimen muutos työttömien patsaaksi kuvaa enemmän tämän kaupungin touhua.Siihen tilalle se pahoinvointi talo siinä olisi lääniä enemmän kuin nykyisessä suunitelmassa.Piankos puretaan siinä lähellä oleva kerrostalo se on jo aikansa elänyt siirretään asukkaat uusiin kerrostaloihin nehän on tyhjää täynnä. Se entinen vanhusten talo on pakkasella niin kylmä että vanhukset lämmittivät huoneita pitämällä uunia päällä talvella joten joutaa jo pois,ongelmana on kuitenkin asbesti se nostaa purkukustannuksia.Ajatus on vapaa käytettäväksi eikun johtaja hommiin
- AnonyymiUUSI
Katos lausunnonväärentäjä riensi itkemään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katos lausunnonväärentäjä riensi itkemään.
Minkä lausunnon ja mikä väärennös?
- AnonyymiUUSI
Vai oikein sähkörekat saapuu tankkaamaan. Varmaankin sitä kuuluisaa miljardikunnan tuulisähköö💦🌈
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297