nyt on semmoinen juttu että ei lähde käyntiin ollenkaan tai liikkeelle, mitä nyt?
Corolla Hybrid Premium 2023
11
105
Vastaukset
- Anonyymi
Osta VW !!
Uusi Volkswagen Golf otettiin koeajoon, ja sillä kurvailu paljastui puhtaaksi nautinnoksi
Volkswagen Golf GTI Clubsport jatkaa siitä mihin GTI jää.
https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/17d79e02-a4be-4cdb-803a-0f231b7c8868- AnonyymiUUSI
Noi päästöhuijausautot vetää öljyä litratolkulla per 1000 km. Lisäksi laatikko hajoaa jos moottori ei. Monesti molemmat.
- Anonyymi
Jos on 2 litrainen niin avaa oikeanpuoleinen luukku takalootassa, siellä on rele. Ota rele kiskaisemalla irti, kuivaa se kunnolla ja laita paikalleen. Noissa on relevika jokaisessa.
- Anonyymi
Taas itäautoilijan kateutta!
- Anonyymi
Toyotan ongelmista ja vioista ei saa puhua yleisesti kennelkään ja ne hoidetaan merkkiliikkeen kanssa vaivihkaan ja kerrotaan naapurille, että auto on huollossa.
- Anonyymi
-Toyotassa on todella ohut maalikerros.
-toyota on herkkästi ruostuva auto
-ohjaus on aikalailla mallia rimpula
-2.0 hybridi corolla on jo melkoinen moottorin huudattaja,minkälainen on sitten 1.8 en halua edes tietää
-todella meluisa auto maantienopeuksissa.
kyllä minä voin sanoa että corolla ei mikään kummoinen auto ole vaikka sillä ajankin tällä hetkellä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Toyotassa on todella ohut maalikerros.
-toyota on herkkästi ruostuva auto
-ohjaus on aikalailla mallia rimpula
-2.0 hybridi corolla on jo melkoinen moottorin huudattaja,minkälainen on sitten 1.8 en halua edes tietää
-todella meluisa auto maantienopeuksissa.
kyllä minä voin sanoa että corolla ei mikään kummoinen auto ole vaikka sillä ajankin tällä hetkellä.Ohut maalikerros tuskin on syynä jos ei lähde käyntiin.Eikä konekkaan hirveästi huuda jos ei edes käynnisty.
- Anonyymi
Varmaan se Trafi estää kun tojo on halutuin.
- Anonyymi
Trafi myös korjaa Toyotat!!!
Tuon ikäisessä autossa on tehtaan takuu päällä.
Eli hinuri paikalle ja lavalla lähimpään merkkihuoltoon ja he selvittävät ja korjaavat vian, eikä maksa sinulle mitään.- AnonyymiUUSI
Jaa kummalla päällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637250Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142648Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481948Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901365Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711147
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511127Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 691027