Tuhosi taksiuudistuksillaan Suomen turvallisen taksijärjestelmän sekä vähensi autokoulun teoria- ja ajotunteja, nyt 17-vuotiaat ajavat kolareja viikoittain.
Kepulainen Anne Berner vastuuseen teoistaan?
8
457
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida rikasta rouvaa nämä asiat kiinnostaa.
- Anonyymi
Iso virhe ministerinä.
- Anonyymi
Ei ole virhe,vaan se johtuu ajotavasta kun hurjastellaan ylinopeutta .
- Anonyymi
No kyllähän oli virhe, taksiuudistuskin meni ihan persiilleen.
- Anonyymi
Eipä tarvi enää takseja käyttää...
- Anonyymi
Ei kyllä uskaltaisikaan luottaa kuskeihin niinkuin ennen. Liikaa näitä raiskaus ja kielitaidottomia kuskeja.
- Anonyymi
Minä olen käynyt ihan ulkomailla saakka ja minusta on jotenkin jännää ja jopa kiihottavaa kun ne ihanan temperamenttiset lähi-idän ja afrikan komistukset laittaa kättä reidelle kyydittäessään <3 en kylläkään antaisi suomalaisen juntin hiplata mutta kun nuo ulkkikset on niin jotenkin <3
- Anonyymi
Poliitikolla ei ole vastuuta se on kaikkien tiedossa.
Koskaan ei kannata uskoa mitä politikko sanoo vaan seurata mitä hän tekee?
Vaikka kuinka tyhmiä päätöksiä tehdään puolueissa niin ikinä niitä ei saada tekosistaan kiinni ja vastuuseen ennen kuin rikoksen tekevät muuten ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901137- 501129
Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171010- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet44759Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112748Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n63691- 11672
- 38599
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70581