Siis käytättekö ja miksi? Yksin, yhdessä?
Sisään vai ulkopuolella?
Mul ei oo ikinä ollut ja mietin asiaa.
Käytättekö dildoa?
14
1097
Vastaukset
- Anonyymi
Käytän ja aika armottomastikin!
- Anonyymi
Kuumottavaa...🤨🤨🤨🤨🤨
- Anonyymi
Eikö nuo kysymykset kuulu seksi sivuille
- Anonyymi
Käyttääks pallimummo mitään dildoja? Vastaa anonyymisti vaa niin ei nolostuta.
- Anonyymi
Luuletko, että täällä ei tajuta että olet mies?
Jotkut lesbot käyttävät dildoja joskus mm. ihan siksi kuin heterotkin niitä ja muitakin seksileluja. Eipä mikään seksuaalinen suuntautuminen tai sukupuoli tuollaisia määritä. Omasta mielestä kieli ja sormet tuntuu kuitenkin sata kertaa paremmilta, erilaiset seksivälineet on vain ns. lisää joskus, pidän monipuolisesta seksistä. - Anonyymi
Käytän, enimmäkseen yhdessä. Harvemmin yksin.
- Anonyymi
En käytä itseeni, en vaan tykkää. Kokeillut olen toki, mutta jotenkin vain tykkään sormista enemmän.
Tyttöystävä taas tykkää kun käytän häneen dildoa. - Anonyymi
Tyttöystäväni tykkää kun panen häntä dildolla, meillä on muutamia erilaisia. Itse taas en tykkää dildoista, sormet ovat paras.
N38- Anonyymi
Sikö nuo panemisjutut kuuluisi seksi sivuille , siellä osaavat varmaan annella vastauksia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikö nuo panemisjutut kuuluisi seksi sivuille , siellä osaavat varmaan annella vastauksia .
Anne-nukke on elvytysharjoituksia varten.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652262Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2292151- 1201458
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1051082
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875