Siis käytättekö ja miksi? Yksin, yhdessä?
Sisään vai ulkopuolella?
Mul ei oo ikinä ollut ja mietin asiaa.
Käytättekö dildoa?
14
1116
Vastaukset
- Anonyymi
Käytän ja aika armottomastikin!
- Anonyymi
Kuumottavaa...🤨🤨🤨🤨🤨
- Anonyymi
Eikö nuo kysymykset kuulu seksi sivuille
- Anonyymi
Käyttääks pallimummo mitään dildoja? Vastaa anonyymisti vaa niin ei nolostuta.
- Anonyymi
Luuletko, että täällä ei tajuta että olet mies?
Jotkut lesbot käyttävät dildoja joskus mm. ihan siksi kuin heterotkin niitä ja muitakin seksileluja. Eipä mikään seksuaalinen suuntautuminen tai sukupuoli tuollaisia määritä. Omasta mielestä kieli ja sormet tuntuu kuitenkin sata kertaa paremmilta, erilaiset seksivälineet on vain ns. lisää joskus, pidän monipuolisesta seksistä. - Anonyymi
Käytän, enimmäkseen yhdessä. Harvemmin yksin.
- Anonyymi
En käytä itseeni, en vaan tykkää. Kokeillut olen toki, mutta jotenkin vain tykkään sormista enemmän.
Tyttöystävä taas tykkää kun käytän häneen dildoa. - Anonyymi
Tyttöystäväni tykkää kun panen häntä dildolla, meillä on muutamia erilaisia. Itse taas en tykkää dildoista, sormet ovat paras.
N38- Anonyymi
Sikö nuo panemisjutut kuuluisi seksi sivuille , siellä osaavat varmaan annella vastauksia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikö nuo panemisjutut kuuluisi seksi sivuille , siellä osaavat varmaan annella vastauksia .
Anne-nukke on elvytysharjoituksia varten.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701469
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311079- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html165766- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531