ihminen sellaisella pikkutyttömäisellä tavalla. Itseasiassa, jos kuvailisin itseäni vain yhdellä adjektiivillä, niin sanoisin olevani utelias maailmaa kohtaan. Mitä enemmän tiedän/aavistan sinusta (ja itsestäni myös 🤔), sitä oikeammalta tämä kaikki tuntuu.
Taidat olla hyvin utelias
28
710
Vastaukset
- Anonyymi
Aha, meinaatko sanoa tuon hänelle joskus?
- Anonyymi
Kieltämättä osuit aivan oikeaan. Uteliaisuus ei liity toisten elämiseen tai juoruihin, ne ei kiinnosta. Mutta kaikki muu kiinnostaa 💯
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
35- vuotias, kuinka niin?
- Anonyymi
Teinityttöjä pukeutumisellaan ja muutenkin esittävät keski-ikäiset anorektiset ämmät on säälittäviä.
- Anonyymi
Tuollaista en tarkoittanut, vaan sitä, kuinka pienet lapset ovat pohjattoman uteliaita oppimaan ympäröivästä maailmasta, mutta jonka usein kadotamme aikuisina.
- Anonyymi
Vihalla ja katkeruudella pilaat vain elämäsi.
- Anonyymi
Eli kadehdit keski-ikäisiä naisia jotka uskaltavat pukeutua nuorekkaasti ja elävät kuten haluavat, eivätkä välitä sinunlaistesi ihmisten mielipiteistä tuon taivaallista.
sivu
- Anonyymi
Uteliaisuus tappoi kissan. Mä oon kuollu jo monet kerrat. Täytyy olla enemmän kuin 9 henkeä.
Musta tuntuu että ollaan ne pienet ekaluokkalaiset, mä sellainen lettipää tyttö ja sä se pisamakasvoinen
poika ja ihan parhaat yhdessä ❤️ - Anonyymi
Olet aivan oikeassa.
- Anonyymi
Jatkan vielä: Olemme niin samanlaisia. Tämä on niin tarkoitettu koko juttu, ettei ole tosikaan.
- Anonyymi
Nenä edellä joka paikkaan, mut sä oot samanlainen.
🤗 - Anonyymi
Olen kyllä kova kyselijä ja loputtoman utelias.
Sivusta- Anonyymi
Uutistoimittajan ainesta.
ps. pöydilläkin voi tanssia selvinpäin 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutistoimittajan ainesta.
ps. pöydilläkin voi tanssia selvinpäin 😂Aina voi vähän tanssia. Ja laulaa. Missä ja milloinka nämä pöydät ovat olemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi vähän tanssia. Ja laulaa. Missä ja milloinka nämä pöydät ovat olemassa?
Rymy-Eetussa, ikuinen vappu 😂
👯♀️ - Anonyymi
Uteliaita ja kyseleviä ihmisiä pidetään älykkäinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uteliaita ja kyseleviä ihmisiä pidetään älykkäinä.
Tai sitten niitä pidetään ärsyttäviä ku toinen kyselee koko ajan kaikkea ja toinen ei suostu vastaamaan. Huoh...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten niitä pidetään ärsyttäviä ku toinen kyselee koko ajan kaikkea ja toinen ei suostu vastaamaan. Huoh...
Tyhmät ihmiset ei vaan osaa vastata kun sosiaaliset taidot ei riitä, voih kuinka ikävää. ja niin pelottavaa, PÖÖÖ.
- Anonyymi
Olet siis mies 35v? Mistäpäin?
- Anonyymi
Oon tiedonjanoinen ja kiinnostunut monista asioista, pöhköllä huumorilla varustettu ja ajoittain sähköjänis. Herkkä ja tunteellinen myös, vihaisena kohtuutonta ymmärrystä vaativa, äärettömän oikeudenmukainen, epävarma heti, kun tunteet tulee mukaan plus kaikkea muuta sekavaa.
- Anonyymi
Olitko sä se vaaka, syyskuun lopussa syntynyt?
Mä myös vaaka ja yhtä pässi kuin säkin ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko sä se vaaka, syyskuun lopussa syntynyt?
Mä myös vaaka ja yhtä pässi kuin säkin ❤️En ole vaaka :-) Vaa'at on kyllä kivoja :-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vaaka :-) Vaa'at on kyllä kivoja :-)
Eivät ole kivoja leijonille. Etkö vieläkään ymmärrä etten halua koskaan olla missään tekemisissä kasnssasi!
- Anonyymi
Olet oikeassa, kaikessa tuossa 😘☺️💕
- Anonyymi
Kauniita sanoja sydämen tasolla! Rohkeutta tuonkin kirjoittamiseen tarvitaan . Helppo on haukkua mutta niinkuin sanoin...olet rohkeasti ajatteleva ja herkästi tunteva ja aistiva
- Anonyymi
Minä en odota muuta kuin rahat, ja pääsee etenemään omissa jutuissa. sieltä tulee hyötyä muillekin. ei kiinnosta muu yhteistyö, eikä antaa. ja perin tästä vuodesta ylikin omani takaisin, mihin on vaikuttanut.
- Anonyymi
Juuri noin se on. En tee mitään tiettyä henkilöä auttaakseni. Minusta hän ei ole hyvä ihminen ollenkaan. Hyvä ihminen ei seuraa, eikä jätä ketään vuosiksi roikkumaan epämääräiseen tilanteeseen. Hyvä ihminen ymmärtää toimintansa vääryyden ja maksaa korvaukset aiheuttamistaan vahingoista! Helppoa olla ja elää jos rahaa on paljon. Elämäni olisi ollut taloudellisesti hyvää ilman projektia, koska olisin voinut tehdä töitä kokoaikaisesti vuosien ajan! Enkä olisi pelännyt asua omassa ensimmäisessä kodissani!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859