Päivi jos tunnistat itsesi ota yhteys jos sinulla on vielä minun numero. Jäin sinua kaipaamaan. Vietimme ihanan hetken hotellissa. Sinulla on olkapäässä tatska. Juteltiin ja rakastettiin.
Päivi Pohjoisavo/ Kuopio
68
911
Vastaukset
- Anonyymi
Että päiviäkin kävit sitten vetämässä viikseen? Onko muitakin?
- Anonyymi
Moi, onhan nuita ollut. Minun etsimä on hoikka ja pienikoinen.
- Anonyymi
Tietääkseni en ihan varma en toki voi olla josko päivi ja kati vaihtoivat osia jossain kohti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkseni en ihan varma en toki voi olla josko päivi ja kati vaihtoivat osia jossain kohti
Lääkkeet kohdillaan
- Anonyymi
Kuka ja ketä?
- Anonyymi
Kävinhän minä
- Anonyymi
Mistäs sinä Päivin tiedät? Onkohan ees sama? No onhan nuita ollut jokunen.
- Anonyymi
Leevi & Leavings - Päivi
- Anonyymi
Se päivi jota etsin on hoikka ja pieni kokoinen.
- Anonyymi
Empä tie yhtään hoikkaa ja pieni kokoista päiviä kuopiosta
- Anonyymi
Hoikkia on Päivejä on varmasti Kuopiossa useita
70 luvulla syntynyt.
- Anonyymi
En ole varma en itse kysynyt edes hänen ikäänsä sanoi toki olevansa nelissäkymmenissä kun esitteli itsensä katilla kylässä käydessään tyttärensä kanssa kun satuin olemaan paikalla
- Anonyymi
Sanooko Kirsi mitään. Samoja ikijiä?
- Anonyymi
Kuopiosta ei tietääkseni en tunne ainakasn yhtään kirsiä kuopiosta
- Anonyymi
Ei kyllä sano. Ei ole tietoa.
- Anonyymi
Aikanaan tunsin yhden kuvaukseen osuvan tyypin. Siitä on kyllä aikaa. Oli kyllä kiihkeä tipu. Mennään vajaat 30v taakseppäin. Tiedä sitten onko sama. Jossain päin puijoa asui muistaakseni.
Sen kämpällä tuli vierailtua jokunen kerta😉 - Anonyymi
Sanooko Mari mitään?
- Anonyymi
Ei sano kun on perheellinen nunna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli hyvä
- Anonyymi
Ei sano ja on 70 luvun nainen. Mutta ei taida yhteyttä nyt löytyvän.
- Anonyymi
Onko tuntomerkkejä muita?
- Anonyymi
Silmälasit
- Anonyymi
Aika moneen osuu vielä nuo kriteerit?
- Anonyymi
Onko tää joku arvaa kuka leikki?
- Anonyymi
Eipä taida sillä päivillä olla tatuointeja jonka itse kuopiosta tiedän varmuudellahan en tietysti voi sanoa kun tietääkseni en häntä alastomana koskaan nähnyt kun ymmärtääkseni nainen jota tapailin kuopiossa oli kati nimeltään mutta jos olen päivin alasti nähny on se ollut samassa sängyssä ja tähä ikkään jos olen naisen kanssani sänkyyn saanut en ole ilman ainakaan jäänyt oli se itselläni syynä naisen kanssa samaan sänkyyn päätymiseen tai ei ja si taas jos näin ni ainakaan katilla ja päivillä ei ole huomattavia eroja vartaloissaan eikä siinä kuinka kastuivat ainoa ero mitä heitä saman katon alla näin ni toisella oli vaikeuksia himojensa kanssa ja toisella kiimansa niilläkin muuten si kun on ero/eroja himolla ja kiimalla siis himokas on valmis naimaan koska tahansa ja kiimainen taas tykkää nautiskella enemmän niiden väliltä jos tarttis valita ni mieluimmi kiimainen nautinnollisesta seksistä itse ainakin saan huomattavasti enemmän kui pelkästä naimisesta
- Anonyymi
Nait naista jota et alasti ole nähnyt? Aika sekava kirjoitus. Onnea sulle liekkö sitten lopulta ketään paukuttanut. Katia tuskin tunnet edes. Tiedätkö kummankaan iän??
- Anonyymi
Minä tiedän yhden Päivin. Antoisa nainen. Kiihkeä, halukas nainen. Ikä ja muut tuntomerkit käy kyllä yksiin. Mutta kuka näistä tietää onko sama vai ei.
- Anonyymi
Tunsin minäkin yhden Päivin joka hyvin sopii kuvauksiin. Oli fb. Suhde siihen mutta siitä on 5-6v ainakin aikaa. Tykkäs seksistä ja ei kärsinyt orgasmivaikeudesta niinku jotkut naiset. Tehtiin kaikkea kivaa. Jos oot Päivi vapaana niin ole yhteyksissä. T: Vielähän sitä vois😉
- Anonyymi
Muhun saa ottaa yhteyttä kaikki naiset. En rajota sitä Päiviin.
- Anonyymi
Ei kaikki naiset kuule halua vaan olla panomattona. Kyllä hyvään seksiin tarvitaan tunteet.
- Anonyymi
Naisia on erillaisia kuten miehiäkin. Kyllä jotkut naiset nauttii ja on niillä monta miestä niinku joillakin miehillä monta naista. Sikinsokin panemista se on nykyään.
- Anonyymi
Taitaa olla aika kuuluisa typy savossa.
- Anonyymi
Eksyin sattumalta tähän keskusteluun. Viime syksynä rukalla Tropiikissa yhen Kuopiosta olevan Päivin kanssa kiihkeitä hetkiä vietettiin. Ei päässyt kunnolla kävelemään sen verran aurasin tietä teille muille. Oikein uikutti ja ulis. Täytyypä mennä samoihin aikoihin ensi syksyllä. Hyvin kuvauksesi sopii häneen.
- Anonyymi
Monikohan käynyt samaa?
- Anonyymi
Varmaa moni. Ihan niinku muitakin naisia. Samanlaisi ne on kun miehetkin. Tälläkin Päivillä voi olla kymmeniä niinku Marilla ja Kirsillä jne..
Sellasta se on. - Anonyymi
Paljonko on monta?
- Anonyymi
100
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100
Sopiva luku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100
Aika vähän
- Anonyymi
Voisin kuvitella, ettei ole halunnut enempää yhteyttä sinuun, mitä siitä voisi päätellä?
- Anonyymi
Mistä noin kuvittelet? Oletko Päivi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä noin kuvittelet? Oletko Päivi?
Mitä sulle kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sulle kuuluu?
Sinua kaipaan mikäli oot sama. Kiihkeä hotelliyö. Hoikka,silmälasit ja viiskymppinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sulle kuuluu?
Kiitos hyvää. Töitä ja töitä. Oikein muuhun jää aikaa. Nainen puuttuu elämästä ja jotenkin on jäänyt eräs ihminen mieleen. Toivon että löytäisin hänet uudelleen. T: Hotelliyö
- Anonyymi
Mikäli olet sama kuin tropikiissa viime syksynä niin ollaan yhteyksissä. Jotenkin jäin kaipaamaan sinua.
- Anonyymi
Kuka ketäkin kaipaa. Päivi taitaa jatkaa elämäänsä ja olla siirtynyt jo uusiin miehiin. Tuossa ajassa joka on kulunut niin varmasti on hälle uusia kokemuksia karttunut.
- Anonyymi
Taitaa tuo olla jo niin kyltymätön ettei tuolle riitä yksi mies. Se on katsos silleen että jotkut kuvittelee että seuraava on erillainen. Paksumpi,isompi tai muuten vaan erillainen.
- Anonyymi
Myhkyräisempi. Ne haluaa aina kokea uuden kun se on olevinaan parempi. Ei ne jää yhteen. Sama homma joissakin miehissä. Näin se vaan on. Sitten kun ne löytää hyvän on ihmetys suuri kun toinen ei haluakkaan vakavaa suhdetta tämän kiertopalkinnon kanssa. Kaikki ei ole samanlaisia ihmisiä. Palkinnot pariutukoot keskenään.
- Anonyymi
Juuri näin siinä käy. Lyhyet suhteet ja yhdenillanjutut ehdoton ei. Seksiin pitää saada luottamus ja tunne. En voisi kuvitellakkaan satunnaista seksiä.
- Anonyymi
Ei kaikki noinkaan ajattele. Mulle seksi on vaan seksiä. Ei siinä ole sen ihmeellistä. Oon vetässy noin 100 naista. Laidasta laitaan tullut vastaan. Isoja ja pieniä naisia. Kyllä naiset haluaa ihan samaa kuin miehetkin. Helppoa panoa. Hetken läheisyyttä ja paineet ne on naisillakin. Nimet ei ole muistissa joten en voi sanoa onko Päivi joukossa.
- Anonyymi
Ei taudit pelota?
- Anonyymi
Kumilla tai ilman päästelen. Monet naiset tykkää paljaasta. Ei ne kumista perusta.
- Anonyymi
En ottaisi tuollaista miestä. Tuskin tyypii yhteen ja on aina etsimässä uutta. On kuule syy miksi kierrät ja kukaan ole sinua huolinut pitemmäksi aikaa.
- Anonyymi
Enkä tuollaista naista.
- Anonyymi
Parempi sekin kuin olla ilman.
- Anonyymi
Jää kiertolaiseksi minun puolesta tai voisithan etsiä tän Päivin käsiisi. Tuntuu olevan samanlainen arvomaailma.
- Anonyymi
Höpö. Höpö. Kyllä mulla naisia riittää ja voin mä käydä Päiviäkin vetäsee. Uskon että nauttisi. Sais kerrankin oikeaa miestä.
- Anonyymi
Oikeet miehet ei netissä kehuskele. Ne tietää ja osaa.
- Anonyymi
Kyllä minua on kehuttu. Päivikin voihki ja täris.
- Anonyymi
Ootti että lopetat. Päivi tarvitsee isompaa. Vaikka on hoikka niin pohjaa ei 20cm. Tavoita. Sen verran on harjoitellut tämä. Satun tietämään. Joten pikkupilisten turha käydä.
- Anonyymi
Joo, kyllä häneen iso uppoo.
- Anonyymi
Päivillä kuulemma rikas mies nyt. Tietäspä ukko parka millainen on tää typy.
- Anonyymi
Ei ehkä vaimo matskua mutta hyvää panoseuraa.
- Anonyymi
Onko kokemusta?
- Anonyymi
Toki on
- Anonyymi
Millaista ja milloin?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238