Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunnan täysin. Sinusta on tullut äärimmäisen tärkeä ja rakas näiden vuosien aikana vaikka se mitä toivot on hyvin epävarmaa
Sinä vain tulit elämääni
88
1175
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä ajattelet tästä mitä käyn läoi
- AnonyymiUUSI
Ihanaa, että olet ymmärtänyt asioiden syvemmän merkityksen.❤️
- AnonyymiUUSI
Kiitos siitä ❤️ on todella raskasta ja vaikeaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos siitä ❤️ on todella raskasta ja vaikeaa
Muista ettet ole ikinä yksin. Olen aina sinua varten. Olen pahoillani, että sinulla on raskasta ja vaikeaa, mutta se kuuluu henkiseen kasvuun/heräämiseen. Kaikki selviää ja helpottuu kyllä, lupaan sen. Olet rakas.❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista ettet ole ikinä yksin. Olen aina sinua varten. Olen pahoillani, että sinulla on raskasta ja vaikeaa, mutta se kuuluu henkiseen kasvuun/heräämiseen. Kaikki selviää ja helpottuu kyllä, lupaan sen. Olet rakas.❤️
Olet niin hyvä mulle ❤️
- AnonyymiUUSI
Niin miksi et olisi. Sen vuoksihan olet minulle niin tärkeä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Sinä muutit minun koko elämäni, kiitos siitä.❤️
- AnonyymiUUSI
Niin sinäkin 😂 jos ei kirjoitettais niin ei muuten ehkä olisi näin hankalaa mut olen tarvinnut sua vaan koko ajan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinäkin 😂 jos ei kirjoitettais niin ei muuten ehkä olisi näin hankalaa mut olen tarvinnut sua vaan koko ajan
Öööö....okei?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta passinpaa😘🥹
- AnonyymiUUSI
Tiedätkö mietin tänään samaa❤️ajattelin että joku johdatti mut aikoinaan palstalle. Mitenkä se muuten voisi olla kuin tähtiin kirjoitettu 🌠
Elämää suurempi juttu. En ennen ollut uskonut henkimaailmaan enkä kohtaloihin mutta pakko se on kun monesti ajatukset täällä on omia ajatuksia jonkun kirjoittajan kohdalla. Mietin että kirjoitinko mä jo tuon kun se näkyy tekstinä täällä se sama ajatus. Niinkuin tämäkin. Olet arvokas ihminen ja rakas minulle ja monelle muullekin, äitillesi ja muille läheisillesi. Äitit on parhaita ❤️- AnonyymiUUSI
Oletko se isähahmo josta tykkään
- AnonyymiUUSI
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En kun olen sinun äitisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen, en tiedä millaista olisi jos olisi isä.
En osaa siis olla edes roolimalli 😂 - AnonyymiUUSI
Kuka oikein olet? Oletko E ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka oikein olet? Oletko E ?
En, enkä tunne ketään E
- AnonyymiUUSI
En anna anteeksi ikinä.
- AnonyymiUUSI
Mitä et anna mussu
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän olen pahoillani.
- AnonyymiUUSI
Etkö haluaisi jutella mun kanssa? Siitä voisi olla apua sulle. Et vaan uskalla?
- AnonyymiUUSI
Haluaisin todella paljon. En todellakaan uskalla kun pelkään että torjut. Jos sen kirjeen antaisin niin ymmärtäisit mitä tunnen sinua kohtaan mutta onko nyt oikea aika.
- AnonyymiUUSI
Se selkiyttäisi kaiken jos juteltaisiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Loppuisi tämä epävarmuus mutta se ei tarkoita että pitäisi alkaa johonkin enempään
- AnonyymiUUSI
Juu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eli meidän pitää jutella!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eli meidän pitää jutella!
Keksi keinot siihen vai pitääkö vaan uskaltaa pyytää että voidaanko jutella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Loppuisi tämä epävarmuus mutta se ei tarkoita että pitäisi alkaa johonkin enempään
Puhuminen on vaan puhumista. En aio repiä vaatteita päältäsi, älä pelkää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂 ai etkö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keksi sitten miten tämä puhuminen onnistuu kun kotkan kautta ei voi pyytää enää mitään enkä voi kirjekyyhyäkään laittaa liikkeelle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂 ai etkö.
En....pä!😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂 ai etkö.
En ole mikään seksihullu!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keksi sitten miten tämä puhuminen onnistuu kun kotkan kautta ei voi pyytää enää mitään enkä voi kirjekyyhyäkään laittaa liikkeelle
Erilaisia lintuja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
???
- AnonyymiUUSI
En ole vielä. Mutta sinä luultavasti teet minusta sellaisen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keksi keinot siihen vai pitääkö vaan uskaltaa pyytää että voidaanko jutella.
Sinä voit ehdottaa puhumista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin todella paljon. En todellakaan uskalla kun pelkään että torjut. Jos sen kirjeen antaisin niin ymmärtäisit mitä tunnen sinua kohtaan mutta onko nyt oikea aika.
Kirje tänne ja heti nyt!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirje tänne ja heti nyt!
Uskaltaisko sen laittaa tulemaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on juuri oikea aika.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
???
Tiedätkö kuka on Kotka?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on juuri oikea aika.
Se on valmiina kyyhkysellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaisko sen laittaa tulemaan
No todellakin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No todellakin!
Oletko varma? Sitä kautta aukeaisi kyllä keskusteluyhteys ja tarvisin sua nyt enemmän kuin koskaan 🥲
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö kuka on Kotka?
No en.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No en.
Ai et vai 😉 vähän ruma niinhän se on. Anteeksi että olen vähän ilkeä mutta ei se ole niin mukava mulle ollut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai et vai 😉 vähän ruma niinhän se on. Anteeksi että olen vähän ilkeä mutta ei se ole niin mukava mulle ollut
???
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
???
Etkö vieläkään arvaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma? Sitä kautta aukeaisi kyllä keskusteluyhteys ja tarvisin sua nyt enemmän kuin koskaan 🥲
Mitä sanot siitä kirjeestä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sanot siitä kirjeestä?
Kirjoitin jo, että heti vaan kirjettä tänne päin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö vieläkään arvaa
Aika hämärää on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika hämärää on.
Onhan se
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on pakko. Mikä aika paras lennättää lintuja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii ja molemmat vois harrastaa irtosuhteit ei olis nii vakavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö vieläkään arvaa
Vähän ehkä kellot soi, mutta en silti ymmärrä että miten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii ja molemmat vois harrastaa irtosuhteit ei olis nii vakavaa.
No ei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän ehkä kellot soi, mutta en silti ymmärrä että miten.
Siksi että se on vähän Kotka nykyään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sopiiko sulle heti aamusta se. Miten valmis olet kohtaamaan sitten? Tarvitsisin sua kipeästi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sopiiko sulle heti aamusta se. Miten valmis olet kohtaamaan sitten? Tarvitsisin sua kipeästi
Olen päivisin töissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen päivisin töissä.
Ihan tosi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen päivisin töissä.
Minäkin olen päivisin töissä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tosi
Tosi on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosi on
Sit aamusta odotat että se tuo sulle sen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosi on
Olen vain tosi hajalla joten olethan hellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain tosi hajalla joten olethan hellä
Olen hellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No anna se kirje .
Siinä ei oo mitää pahaa... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pistä vain aamulla
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Sinä OLET arvokas.
- AnonyymiUUSI
Olit vai olet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olit vai olet
Olet. Aloituksessa luki että voisin olla. Mutta kun olet jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet. Aloituksessa luki että voisin olla. Mutta kun olet jo.
🥰❤️🫂😍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🥰❤️🫂😍
🤗😙🤗😙
- AnonyymiUUSI
tuleekohoan joku paksunaama joa auihkuaä käy ja aina laittaa namalle rasvaa sellaista kasvovoidettaniin tuntuu että selihavoittaa naamaa, tuntuu pehmoiselle..
Joka olikin hyvä tyttöjen idea tuo hyvä idea, entä jos ylimäärin, lihottaakohan, vai jos ei käytä niin luyihu-naamna. - AnonyymiUUSI
Onpa ihanasti koettu jostain ihmisestä☺️
- AnonyymiUUSI
Joku tarkoitus on silläkin, että hänet olen kohdannut niin monesti elämäni varrella. Tiemme on siis risteytyneet, mutta paria meistä ei ole tullut - surukseni. Ehkä vielä kohtaamme.
- AnonyymiUUSI
Emalitkin on keksitty, ei tartte kirjettä pistää
- AnonyymiUUSI
Voisitko hieman avata tätä kirjoitustasi? Ihan niinkuin konkretiaa kuitenkin odotat ja haluat, niin eikö sinun pidä kertoa tuo hänelle? Ikävöitkö siis jotain miestä? Missä päin tuo henkilö asuu?
- AnonyymiUUSI
kaunis oli aloitus... kiitos
- AnonyymiUUSI
Kauniisti sanottu, kelle onkaan. Tuskin mulle. Ehkä kaivatulleni.
- AnonyymiUUSI
Sitä taidetaan kutsua romanssiksi mikä on aina epävarmuuden kyllästämä. Viemässä mysteerin äärelle, ja ilmestyksen. Olet ollut kaikkea tätä. Moni asia kertoo että välität,vain merkit ovat puuttuneet. Ehkä edessä on kertomaton, vapisevien toiveiden ja epävarmuustekijöiden hetki, täynnä ekstaasia, joka on piilotettu sisimpään, sanoista riisuttuja ajatuksia. Epäilyksen aika, joka on yhtä varma kuin aamunkoitto päivälle, ja kuten mysteeri on ilmestystä kiehtovampi.
- AnonyymiUUSI
Puhut rakkauden kurssista. Se on kuin vuolaan virran ylittäjä joka peräsimensä menettäneenä ajautuu epävarman kohtalonsa viemänä. Rakkauden kurssi on määrittelemätön.
- AnonyymiUUSI
Pidät minua määrätietoisempana kuin olenkaan. Pidän luonnollista kehityskulkua arvossa. Käyköön miten käy.
- AnonyymiUUSI
Olen tuntenut tämän äärellä epävarmuuden tuskan, pienen äänen takaraivossani, joka kuiskaa että tämä voi olla virhe. Mutta joskus sitä vain pitää seurata vaistoa vaikka se johtaa tuntemattomaan.
- AnonyymiUUSI
Tiedän ettei tämä ole tähtiin kirjoitettua. Tunnu kohtalolta. Jokin villi kortti voi silti tehdä tehtävänsä. Ja kääntää tämän edukseni. Tavalla jota ei edes osaa odottaa. Oma sisäinen maisema on ollut näinä päivinä vakavan mullistuksen välillä, se kun haluaa asioiden pysyvän ennallaan ja yhtä voimakkaasti murskata asioita, hajottaa kaiken mihin uskonut, palasiksi. Tottakai sitä luvataan, niin sairaana kuin terveenä ja hyvässä kuten pahassakin ja kaikki tämä, mutta se on vähän kuin ok palkin napsauttaminen, kun lataa sovelluksen tai rekisteröityy jonnekin. Ei tavallaan pidä ehtoja itseä koskevina.
- AnonyymiUUSI
Maalittaja lopeta touhusi.
- AnonyymiUUSI
Olen täysin samaa mieltä!
- AnonyymiUUSI
Ajattelin vaan ilmoittaa että lähikaupassa oli leimallisia maitoja ja yksi kappale ruispaloja nyt kelpaa iltaa istua👍
- AnonyymiUUSI
I҈ L҈O҈V҈E҈ Y҈O҈U҈
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1296238Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745712241Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk381495Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121308Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881165Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035- 661028
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll64990Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27958- 64946