Joku nyt huonosti? :(
Onko sinulla
69
970
Vastaukset
- Anonyymi
Pettymys vaan, mutta ei mitään sellaista mistä ei noustaisi jälleen entistä vahvempana 🤍
- Anonyymi
Mihin olet pettynyt?
Ei alottaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin olet pettynyt?
Ei alottajaJoskus vaan uudet ihmissuhteet näyttää lupaavan enemmän kuin tahtovan antaa, enkä tarkoita tätä kaksimielisesti.. Ei tulisi koskaan erehtyä rakentelemaan pilvilinnoja, ennen kuin todellisuuteen pohjautuva perustus on muurattu riittävän vahvaksi. Tulisi kiinnittää huomiota tekoihin ja tekemättä jättämisiin, ne ovat sitä laastia jolla perustus muurataan tai ollaan muuraamatta. 🤍
- AnonyymiUUSI
Sivusta itse koen, että terveys on ainoa asia, joka tuottaa hyvää mieltä itselle? Lähes kaikki muu merkityksellinen on pahaa mieltä tuottavaa? Talouskurimuksessa elämisen kokema nykytilanne. Kiitos Trumpin, nyt nää viimeiset tuntemukset.
- Anonyymi
Länsirintamalta ei mitään uutta
- Anonyymi
Tarkentaisitko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkentaisitko?
Milloin jokin ei olisi huonosti. Yhdessä asiassa onnistuu, kaikki muu menee puolittain päin vttua. That's life.
- Anonyymi
Yleinen vtutus. Oon lohtusyönyt ja se hetkeksi lohdutti. Nyt on kurjaa, kun lipsuin dieetistä. No huomenna on maanantai, uusi alku.
- Anonyymi
Huomisia.....
- Anonyymi
Älä morkkaa siitä ittees. Hyvä, että sait herkkuruuasta lohtua. Huomenna on uusi päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä morkkaa siitä ittees. Hyvä, että sait herkkuruuasta lohtua. Huomenna on uusi päivä.
Kiitos. Nyt kävi vielä niin, että korkkasin lonkeron. Juon tuon yhden vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Nyt kävi vielä niin, että korkkasin lonkeron. Juon tuon yhden vain.
Juo se yks lääkkeeksi. You got this! 🤝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin teen 🤝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se yhteen jäänyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se yhteen jäänyt.
Kyllähän sen tiesi kuinka siinä käy. Pikkusormen annat niin vie koko käden
- Anonyymi
Minä olen kuullut sinun pojalta että olet patologinen valehtelija mies?
- Anonyymi
Kunnioita poikaa, äläkä levittele hänen kertomiaan asioita.
- Anonyymi
Voi ei, nyt olet erehtynyt. Hän ei alakoululaisena varmaan tunne edes tuota sanaa. Tai sitten valehteli sulle 🤔
- Anonyymi
🚙🖐️ Oli palannut.... 🖕🤢🤮
- Anonyymi
Ei aukea
- Anonyymi
Joo ja tiktoksekopää😵💫😵😵💫😵 vois häipyy Kotkaan.... 🤢🤮
- Anonyymi
Aika persiillään on mieliala, vaikka se ei ulospäin näy.
- Anonyymi
:(( niin arvelinkin
- Anonyymi
🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:(( niin arvelinkin
Mitäpä sen väliä.
- AnonyymiUUSI
Tänään vähän parempi....onneksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänään vähän parempi....onneksi.
Hyvä! Jos olisit täällä niin lohduttaisin. 🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä! Jos olisit täällä niin lohduttaisin. 🤗
Mitä olisi tarjolla, halauksia ja yleistä hellyyttä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olisi tarjolla, halauksia ja yleistä hellyyttä?
Niitä juuri. Ja kuuntelisin myös mielellään. ☺️
- Anonyymi
Monikin asia, mutta olen tottunut siihen.
- Anonyymi
Voimia kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia kuitenkin.
Kiitos ♡
- Anonyymi
Ei mulla. Mutta lähipiirissä taas vaihteeksi. En ole siksi ehtinyt/päässyt tänne. Palsta näyttää jotenkin vieraalta, enkä tiedä oletko sinäkään enää täällä. Onneksi irl nähdään.
- Anonyymi
Joo oon karanteenis ainaki puolivuotta perkele
Ei siis yhtään vituta...
Siirtyy uusien ihmisten tapaamiset tyylillä!- Anonyymi
Missä ihmeen karanteenissa ja miksi?
Voitko kertoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ihmeen karanteenissa ja miksi?
Voitko kertoa?En halua levitellä sientä 🫣.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En halua levitellä sientä 🫣.
Sisäinen sienitulehdusko? Miten oireilee?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sisäinen sienitulehdusko? Miten oireilee?
Sisäinen ... niputtaa muitakin oireita tähän ja ulkoinen..
Millon hirviövarpaat kirjaimellisesti ja tää leviää helposti toisiin ,🤮😂🫣 Eikä parane helpolla.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millon hirviövarpaat kirjaimellisesti ja tää leviää helposti toisiin ,🤮😂🫣 Eikä parane helpolla..Tupakoitko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millon hirviövarpaat kirjaimellisesti ja tää leviää helposti toisiin ,🤮😂🫣 Eikä parane helpolla..Mistä sinä sen olet itseesi saanut? Onko joku operaatio ollut? Jaksuhali 🫂
- Anonyymi
Ajattelen loppuun asti toisesta hyvää, kai se on jotain tietoista naiiviutta.
- AnonyymiUUSI
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
On, mutta kyllä tästä selvitään ja noustaan vielä 💪✌️ periksi en anna ❤️
- AnonyymiUUSI
Hyvä, ettet anna periksi! ☺️
- AnonyymiUUSI
Kyllä vähän on.
- AnonyymiUUSI
Aletaanko seurustelemaan? :-D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aletaanko seurustelemaan? :-D
Paranna ensin itsetuntoasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paranna ensin itsetuntoasi.
Miksi? Ei mun itsetunnossa ole mitään vikaa. Sä voisit kyllä hommata huumorintajun.
- AnonyymiUUSI
On niin kauan kunnes saan itselle mieluisan keikkatyöpaikan. Muuttaisin sinne, mistä minuun otetiin yhteyttä tänään ja etsisin sieltä ikäiseni miehen. Jospa kävisikin niin, että meistä voisi tulla pari. Elämä voi yllättää. Kun stressi vähenee, sekä psyyke että fysiikka alkavat voida paremmin. Uusi asuinpaikka saa unohtamaan vuosien rankat kokemukset! Työn tekeminen on kuin lääkettä! Ilman työtä voin huonosti ja en jaksa tutustua keneenkään! Uudessa asuinpaikassa mikään ei muistuta häiriköstä! Haluan vain unohtaa tietyn henkilön ja hänen vainoamisensa. Näen yhä silloin tällöin hyvin ahdistavia painajaisia häneen liittyen! Jos pelkästään näen jossain hänen tyyppisensä henkilön alan voida pahoin ja alkaa välittömästi ahdistaa. Kaikki tuollainen liittyy pelkoon tätä henkilöä kohtaan! Siksi jokainen hänen tyyppisensä henkilö aiheuttaa pelkoreaktion! Elimistö on joutunut olemaan valmiustilassa joka paikassa, valmiina pelkäämään tietyn henkilön näkemistä! Häneen ei liity minkäänlaisia hyviä muistoja! Projekti oli täysi virhe alusta loppuun asti! Sille ei,olisi koskaan saanut antaa lupaa!
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta👍👍👍
- AnonyymiUUSI
On. Tarviin sinua. Äkkiä tänne.
- AnonyymiUUSI
Mä juoksen ihan henkihieverissä täällä. Kohta perillä ;-)
- AnonyymiUUSI
Tulisin jos pääsisin..:(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä juoksen ihan henkihieverissä täällä. Kohta perillä ;-)
Joko oot, ei vieläkään näy. Eksyitkö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulisin jos pääsisin..:(
No mikäs siellä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs siellä?
Hän tietää miksi.
- AnonyymiUUSI
Kiinnostaako se sinua ihan aidosti?
- AnonyymiUUSI
Tottakai ja uskoisin, että hän tietää sen.
- AnonyymiUUSI
Jossei voi toiseen luottaa edes muissa asioissa niin tuskinpa silloin suhteessakaan. Mieti millaisen kuvan annat itsestäsi.
- AnonyymiUUSI
Se on just näin.
- AnonyymiUUSI
Missä asiassa et luota?
- AnonyymiUUSI
Sellaisen et liian vaativat,tarkat ja aktiiviset persoonat persoonat osaavat lopulta kävellä uuteen suuntaa iloisena Itkemättä vuositolkulla mun perääni 🥹🥹💔
- AnonyymiUUSI
Ei sovi meihin.
Siis kellä? No mä vastaan kuitenkin. Ei mikään oo tällä hetkellä huonosti. Kämppä menee myyntiin. No eihän tosta paljon mitään saa, mutta päättyypä tää 15 vuoden työleiri. Tuli jo mieleen onko tää tyhjän kämpän ylläpito mun elämäntehtävä. Mutta nyt se päättyy.
- AnonyymiUUSI
Ei mitään kovin vakavaa. Maailma on epätäydellinen. Tällaisia asioita tapahtuu koko ajan. Pitäisi ottaa sellaisinaan. Pitäisi lopettaa itsensä syöminen elävältä antamalla tunteiden kuolla sisälleen. Asiat menevät sinne minne niiden kuuluukin mennä, jos antaa niiden kulkea luonnollista kulkuaan.
- AnonyymiUUSI
On monikin asia. Mutta eniten ahdistaa se, että jos projekti ei vieläkään loppunut, kun huomenna lähden ovesta ulos. Pelottaa jo nyt jos se yhä jatkuu! Tulen olemaan loppuelämäni ajan jollain tavalla surullinen kaikesta siitä mitä menetin projektin takia!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652153Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921462Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j89978- 69970
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81870Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11835