Tiesitkö mies

Anonyymi-ap

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin?
Ihmettelen kyllä, jos et tiennyt tai jos et ymmärtänyt, mikä mua häiritsi viime ajat tai pidempään.
Tää vaan on ajoittain aika vaikeeta räpiköidä irti.

63

1032

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En tiennyt, mutta jos olet hän niin siihen tulee muutos. En jaksa elää enää pelossa!!

• Anonyymi
        UUSI

Missä pelossa?

• Anonyymi
        UUSI

Mä en nyt välttämättä halua enää puhua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä pelossa?

Hän pelottaa, kuten ihmiset yleensä mutta en vain näytä sitä ulospäin vaan levitä itse pelkoa muihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän pelottaa, kuten ihmiset yleensä mutta en vain näytä sitä ulospäin vaan levitä itse pelkoa muihin.

Mistä se pelko ihmisiä kohtaan johtuu?

• Anonyymi
      UUSI

Mikähän mies.
      .................

• Anonyymi
        UUSI

En ole aloittaja enkä koe samoin kuin aloittaja mutta eräs J****o voisi tulla suutelemaan mua kiihkeästi just nyt

• Anonyymi
        UUSI

Itse miehenä menettänyt uskon, et joku oikeasti voisi olla minulle hyvä sillai? Olen ollut aiemmin liian hyvä uskoinen ja tulin huijatuksi osin varmaan varovaisuuteni vuoksi? Oli sellainen tapaus, et kaikki vaikutti liian hyvältä ollakseen totta ja eihän se ollutkaan. Siksi vaikea uskoa omalle kohdalle mitään hyvää. Huonosti aina käy kuitenkin, jos antaa toiselle mahdollisuuden.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aloittaja enkä koe samoin kuin aloittaja mutta eräs J****o voisi tulla suutelemaan mua kiihkeästi just nyt

Mihin sua voisi tulla suutelemaan kiihkeästi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse miehenä menettänyt uskon, et joku oikeasti voisi olla minulle hyvä sillai? Olen ollut aiemmin liian hyvä uskoinen ja tulin huijatuksi osin varmaan varovaisuuteni vuoksi? Oli sellainen tapaus, et kaikki vaikutti liian hyvältä ollakseen totta ja eihän se ollutkaan. Siksi vaikea uskoa omalle kohdalle mitään hyvää. Huonosti aina käy kuitenkin, jos antaa toiselle mahdollisuuden.

Kannattaa uskoa, vaikka itselläkin vähän usko nyt horjuu.

• Anonyymi
      UUSI

Mistä voisin tietää?

• Anonyymi
        UUSI

Toisen käytöksestä, katseista ja tunteesta, mikä välittyy.

• Anonyymi
      UUSI

Tiesin mutta se oli vain omia päätelmiä.

• Anonyymi
      UUSI

Oliko se katse pullojen palautuspisteellä oikeasti minulle suoraan tarkoitettu?

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä, 2 viikkoa sitten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, 2 viikkoa sitten.

Ei Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, 2 viikkoa sitten.

Voi vitsin vitsi, minä olen ollut sokea.

• Anonyymi
      UUSI

Tykkäsit muista miehistä enemmän. Päättelin sen siitä, että sovit mielummin tapaamisia heidän kanssaan.

• Anonyymi
        UUSI

No ohiiii.

• Anonyymi
        UUSI

Epistä. Ujopiimät ei sovi tapaamisia. Piste.

• Anonyymi
      UUSI

No helpottaishan se, en mä edes tiedä kuka olet, mut en myöskään tiedä onko hän sinkku vai mitä?!

• Anonyymi
      UUSI

Naiset aina luulee että miehet lukee sanattomia viestejä yhtä hyvin kuin he itse. 😕

Kantsii sanoa ääneen.

• Anonyymi
        UUSI

Yritin,... Ei siitä sen enempää.

• Anonyymi
      UUSI

Olitko siellä vaalean talon roskasäiliön luona tänään?

• Anonyymi
        UUSI

No en. Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No en. Ap.

En siis asu siellä, koska kengitysremontti.

• Anonyymi
        UUSI

Mä olin 😂

• Anonyymi
        UUSI

Mä olin ja jos sanot kellonajan suunnilleen niin katotaan osuuko? 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olin ja jos sanot kellonajan suunnilleen niin katotaan osuuko? 🤭

70 vai 80 luku?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

70 vai 80 luku?

Mistä sä puhut??

• Anonyymi
      UUSI

Paljon voimia, elämäniloa ja viisautta sulle! Ei ole helppoa räpiköinti tiedän kun itellä sama tilanne just päällä! 🩷

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos samoin.

• Anonyymi
      UUSI

Elossa yhä? Kuinka muuten menee?

• Anonyymi
      UUSI

Elimet kunnossa ei sairaalassa nyt?

• Anonyymi
      UUSI

Kotinako vai jossain maastossa nauttimassa seurasta alkoholin kera?

• Anonyymi
      UUSI

Onko huumeita ja aseita?

• Anonyymi
      UUSI

No jos ei tunteita tiedä mut epäilee jotain voisi olla; siinä tilanteessa ei ajattele sen olevan välttämättä positiivista kuin se voi olla negatiivistäkin satuttamisen halua.

• Anonyymi
        UUSI

Selvennätkö vähän?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Selvennätkö vähän?

Itse ainakin koen asian niin jos huomaan naisen olevan kiinnostunut minusta ja havaitsen mahdollisia tunteita. Aikaisemmin olen kokenut negatiivisia tuntemuksia (ei haluta toiselle hyvää) sekä naisilta että miehiltä, niin ei tuota taustaa vasten uskolla luottaa et naisella olisi positiivisia tunteita minua kohtaan jos niitä ei jotenkin todisteta tai ne pitäisi kuitenkin tietää ja näyttää.

• Anonyymi
        UUSI

No näin minä hänen käytöksen ja tapahtumat sekä teot olen kokenut. Jos oikein ymmärsin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No näin minä hänen käytöksen ja tapahtumat sekä teot olen kokenut. Jos oikein ymmärsin.

Siis satuttaminen haluna, pelinä ja pelleilynä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ainakin koen asian niin jos huomaan naisen olevan kiinnostunut minusta ja havaitsen mahdollisia tunteita. Aikaisemmin olen kokenut negatiivisia tuntemuksia (ei haluta toiselle hyvää) sekä naisilta että miehiltä, niin ei tuota taustaa vasten uskolla luottaa et naisella olisi positiivisia tunteita minua kohtaan jos niitä ei jotenkin todisteta tai ne pitäisi kuitenkin tietää ja näyttää.

Nyt kyllä puhut toisen suulla,ehkä muka sen naapurin joukon! Kipasehan ton tien yli kysymään,ihan vaimon kuullen!

• Anonyymi
      UUSI

Ainahan se lisä informaatio vaikuttaa tilanteeseen. Toimin sillä informaatiolla mikä on saatavilla sillä hetkellä ja teen päätökset sen mukaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä melko monet on enemmän valveutuneita.

• Anonyymi
      UUSI

No enpä tiennyt. Vaikutit aina tavatessa jotenkin kiireiseltä ja halusit ryhtyä hommiin pikaisesti.
      Aina sulle tuli heti toimituksen jälkeen kiire lähteä.....

Mulla oli oikeasti tunteita sinua kohtaan, mutta ajattelin, ettei se ole molemminpuolista......

• Anonyymi
      UUSI

Mikä häiritsi?

• Anonyymi
      UUSI

En tiennyt tunteistasi. Sanoit joskus mukavaksi.
      Siksi hylkääminen tuntui ja tuntuu edelleen loppuelämän ajan.
      Toivottavasti osaat toimia joskus kunnioittaen.

• Anonyymi
      UUSI

Tiesin mutta koska tunteet oli yhtä vahvat täälläkin niin en saanut mitään aikaiseks kun veti myös itseni lukkoon. Vasta nyt kun on hieman tasoittunut niin kykenen toimimaan enemmän sillä tapaa mitä silloin olisin halunnut.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä et usko tähän jargoniisi itsekään. Ketä yrität vedättää?

• Anonyymi
        UUSI

Ei minulla ollut sellaista tunnetta että olisin halunnut tutustua, koska koin hänet enemmänkin vain kuin yhtenä autettavana lapsena, vaikka jossain vaiheessa olin häneen ihastunut, mutta en enää moneen vuoteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ollut sellaista tunnetta että olisin halunnut tutustua, koska koin hänet enemmänkin vain kuin yhtenä autettavana lapsena, vaikka jossain vaiheessa olin häneen ihastunut, mutta en enää moneen vuoteen.

Ei ap

• Anonyymi
        UUSI

Toivottavasti saat, mitä haluat <3

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä sinun olisi pitänyt vaikka kysyä kuulumisia, että kaivattusi olisi ymmärtänyt, että olet oikeasti kiinnostunut. Yleensä aika pienestä kiinni.

• Anonyymi
        UUSI

Älä yritä. Kuulumisia kysytään merkityksettömiltä.
        Merkityksellisiä ihmisiä pyydetään tapaamaan kasvotusten.

• Anonyymi
      UUSI

Antaa olla mä en jaksa tuollaista mustasiäukkaista naista

• Anonyymi
        UUSI

Ei nyt siitä ole kyse.

• Anonyymi
      UUSI

Voit laittaa sähköpostilla viestin.
      Osoitteen tiedät - sama kuin ennenkin.

Kenties voimme taas tavata ja katsoa, voisiko meillä olla sittenkin jotakin suurempaa?

• Anonyymi
        UUSI

ohi.

• Anonyymi
      UUSI

Gubbe esiintyy taas naisena,tietääkö tuo mies sitä,ettet ole nainen,vaan kumilla riivattu!

• Anonyymi
        UUSI

Käy hakee siitä lähipuusta ittelles yksi banaani!

• Anonyymi
      UUSI

No en kyllä tiennyt. Jos tunteita ja kiinnostusta olikin, ne kohdistuivat ehkä johonkuhun toiseen.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kohdistunut, joten ohi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      128
      6458
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      577
      2324
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1590
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1351
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      88
      1196
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1045
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      66
      1038
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1022
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      998
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      956
    Aihe