puolueita, jotka ovat vanhusten, sairaitten, vammaisten ja muitten heikossa
asemassa olevien puolella. Ne puolueet eivät ole hallituspuolueita.
Onneksi on vaalit. Voi edes kuntatasolla ja hyvinvointialuetasolla vaikuttaa asioihin äänestämällä
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
Alue- ja kuntaavalit eivät ole eduskuntavaalit.
Mainittujen kansalaisten asema on vielä 12 v kuluttua parempi, jos ei valtio pahasti velkaannu lisää. - Anonyymi
>> Onneksi on vaalit. Voi edes kuntatasolla ja hyvinvointialuetasolla vaikuttaa asioihin äänestämällä <<
Ai voiko? Minä meinasin jättää äänestämättä juuri sen takia, että minun mielestä äänestämisestä ei ole koskaan mitään hyötyä ollut omaan elämääni. Tänä vuonna en ole viitsinyt edes tenttejä juurikaan seurata.
Mutta menin sitten kumminkin antamaan ääneni ennakkoon. - Anonyymi
Meinasin äänestää puoluetta joka ei pilaa valtion taloutta hyysäämällä kansalaisia vaan jättää vastuun elämästä ihmiselle itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614188KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1321270
- 311178