Audi RS Q8. RSQ8 TFSI Quattro Tiptronic Performance.
Hinta vain n. 894 000€.
Rakastuin ensi silmäyksellä, tänään sunnuntaina Jyväskylässä.
En koskaan ole nähnyt ihananpaa
Anonyymi-ap
4
258
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitten ihmettelet, mene kaupoille🤣🤣
- Anonyymi
Niinpä.
Erään kaupan pihassa näin. Siinä sitä toisetkin ihmettelivät. Eipä taida pikku kylillä olla edes myynnissä?
Tarvetta olisi? Oma Audi kyllä näytti ihan kuppanalle.
No, hyvä pollehan tämä A4 vielä on. Kiiltääkin, kun juuri pesusta tullut. - Anonyymi
Ruvettava Euro-Cättäämään. Sitten isolla voitolla jysäytän ostaa RS Q8. Jos vaikka tulisi iso Jytky?
No, enpä tuota ole pelannut, kun ei ole tarvetta. - Anonyymi
Kohta saa Tesloja halvalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255