Nyt on kyllä sanottava, että...

Anonyymi-ap

Täällä on monia mielenkiintoisia hahmoja ja omituisiakin olentoja...

Itselleni kuulostatte hyvinä päivinä tältä.

Hirmunen kiire kaaos ja elämänmaku...
On paljon hyvääkin jokaisessa.
Oikeastaan hyvin ja hyvinkin monissa.

Pidetäänhän positiivisiakin asioita kanssaihmisistä yllä...sillä niitä löytyy kyllä.

https://youtu.be/DzKCDE_Gy-M?si=_u-3Hw0au0VG3l7P

25

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suhtaudun palstan hahmoihin huumorilla enimmäkseen, tykkään niistä ja ajattelen, että varmaan hauskaa keksiä tiettyjä fiktiivisiä hahmoja. Haluisin mennä joskus niihin mukaan, mutta sitten ajattelen, että siitä voi tulla väärinkäsityksiä, joita saisi oikoa loputtomiin. Palsta on toisaalta saanut myös mut itkemään, koska olen kokenut että mun kanssa on pilailtu ja pelattu. Siksi en halua enää koukuttua tänne vaan ajattelen että vain irl merkitsee.

• Anonyymi

Palstasetä bongattu 🥰🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi

😘😘😘

😎👋

• Anonyymi

Ymmärrettävää. On paljon herkkyyttä, mitä ei täällä aina osata ottaa huomioon...itselläni sama tavallaan, kun olen tunteellinen, mutta kuitenkin realiteetit ymmärtävä, vaikka unelmoin tietoisesti tavallaan "tietoisessa itseaiheutetussa psykoosissa", Ka tämä ei ole loukkaavasti tarkoitetti tai tällä syrjitä ketään...mutta en ole pahan tahtoinen...niin helposti sitä voi kyyneleidenkin läpi kuitenkin nähdä paljon hyvääkin. Kipua on ihmisillä aina jostakin syystä ja usein se pääte piste voi olla joku hyvinkin ihana ihminen, jonka kokevat kykenevän sellaista vastaanottamaan. Siis turvallinen.

Jos joku ihminen joutuu tällaisen kohteeksi. Voi tapauttaa itseään siinä mielessä olalle...
        Mutta en pidä myöskään kenenkään
        säälimisestä. En halua aliarvioida, arvostan sen verran.
        Että kyllä ihmiset osaavat tehdä omat arvionsa.

Kirjoitan täällä harvoin. Mutta luen kyllä. Ja. Jokainen tyylillään.

Mutta haluan
        fiilistellä hyviä...

Siksipä laitan lisää.

https://youtu.be/5bErFXjUGvQ?si=sxGigKlRRj23Frin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘😘

😎👋

👩🍒☕️🥰❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrettävää. On paljon herkkyyttä, mitä ei täällä aina osata ottaa huomioon...itselläni sama tavallaan, kun olen tunteellinen, mutta kuitenkin realiteetit ymmärtävä, vaikka unelmoin tietoisesti tavallaan "tietoisessa itseaiheutetussa psykoosissa", Ka tämä ei ole loukkaavasti tarkoitetti tai tällä syrjitä ketään...mutta en ole pahan tahtoinen...niin helposti sitä voi kyyneleidenkin läpi kuitenkin nähdä paljon hyvääkin. Kipua on ihmisillä aina jostakin syystä ja usein se pääte piste voi olla joku hyvinkin ihana ihminen, jonka kokevat kykenevän sellaista vastaanottamaan. Siis turvallinen.

Jos joku ihminen joutuu tällaisen kohteeksi. Voi tapauttaa itseään siinä mielessä olalle...

Mutta haluan
        fiilistellä hyviä...

Siksipä laitan lisää.

Hieno kappale.❤️
        Varmaan osaisinkin tehdä omat arvioni normaalissa tilanteessa, mutta nyt olen elänyt sellaista elämänvaihetta, että jotkut asiat täällä saavat mut todella voimaan huonosti, vaikka olisivat pelkkää puhdasta iloa. Jos joku niissä renosoi väärällä tavalla, repii rikki ja toimintakyvyttömäksi. Siksi yritän rajoittaa tätä vain tiettyyn määrään päivässä.
        Hyvää yötä❤️, olen myös aikaistanut nukkumaanmenoani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😘😘

😎👋

Te ootte kyllä hassuja ja ja vaikka ja mitä... voi sentään. Palstasetäkin tykkää teistä varmasti. Minä olen oikeasti ihan eri hahmo. Ja harvemmin täällä kirjoitellut nykyään...mutta kun se tärkein ihminen on kuitenkin jokainen hieno oma ihmisensä itse...juhlistetaan sellaistakin välillä. Ja joksaisen kykyä nähdä sitä hienoutta tai mitä onkaan itsessään ja myös muissakin. Sitä kykyä nimittäin tuntea tunteita...ei sitä tarvitse hävetä. Että tuntee tunteita, eikä kysellä lupia saako tunteita tunteita...Kaikki tunnetaan tunteita. Se on hieno asia se. Ihmiset on paljon enemmän samalaisia kuin ne on erilaisia.

Laitanpa vielä.

https://youtu.be/T_qqTxhXy7k?si=5J18NavSFTtjT_UI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno kappale.❤️
        Varmaan osaisinkin tehdä omat arvioni normaalissa tilanteessa, mutta nyt olen elänyt sellaista elämänvaihetta, että jotkut asiat täällä saavat mut todella voimaan huonosti, vaikka olisivat pelkkää puhdasta iloa. Jos joku niissä renosoi väärällä tavalla, repii rikki ja toimintakyvyttömäksi. Siksi yritän rajoittaa tätä vain tiettyyn määrään päivässä.
        Hyvää yötä❤️, olen myös aikaistanut nukkumaanmenoani.

Olen pahoillani. Joskus asiat voivat olla hyvin syvällisiä. Ja niitä voi olla vaikeaakin työstää ja elää. Toivon kuitenkin että asiat järjestyvät ihmisillä. Ihmisillä on väliä. Ei olosuhteilla tai asioilla niinkään.

Ja toivon että jokaisella olisi itesssään rauha sekä hyvä olla ja katsella maailmaa, kuten se on heille parasta. Minä olen itse niin pitkään katsellut asioita sydämellä, etten aina edes oikein ymmärrä tai pysy mukana, siksi kirjoitan harvoin. Ja toivon ettei minua kuitenkaan sotketa keneenkään täällä pidempään olleeseen. Tai nimimerkillä kirjoitelleeseen. Kivaa iltaa sinulle kun viitsit ajatuksiasi jakaa myös minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta haluan
        fiilistellä hyviä...

Siksipä laitan lisää.

Kirjoittelet 24/7miljoonan hahmos kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittelet 24/7miljoonan hahmos kanssa!

No kun en. Mutta näen kyllä kuinka paljon ja kauniisti täällä vaikuttavat jotkin persoonat. Se on mielestäni kaunis asia...mutta silläkin on varmasti rajansa...tulkitsijoista ei voi olla kukaan vastuussa.

Laitetaan seuraavaksi jotakin vähemmän hilpeää mutta ehkä samaistuttavaa... voi teijän kanssa js sentään...

• Anonyymi

Te monet elätte kuin viimeistä hetkeä. Se on hurjaa se. Nautin sellaisesta itsekin, mutta en usko viimeisiin hetkiin. Kannan mukanani rauhaa siitä.

Koska elämä ei odota ketään ja on hyväksi elää siimä hetkessä missä eletään. Tämä ei ole ikävästi sanottua puoleltani. Toivon ettei sitä tulkita myöskään niin.

Jokainen hetki nimityäin elää ja on uusi. Aina. Sitä ei sovi unohtaa tai vähätellä. Se hetki ei myöskään vähättele tai pyri unohtamaan. Se arvostaa.

Kiintymys on kaunista. Mutta kiintymykseltäkin on annettava varaa kasvaa ja elää. Jokainen omaan mittaansa ja omalla tyylillään. Siinä on ihastelemista, jos jossakin.

• Anonyymi

Ensin pitää olla kanssa ihmisiksi sotkujen sijaan.

• Anonyymi

No en minä kyllä mikään siivous intoilija ole. ...
        Mutta en nyt sotkujakaan sentään rakenna...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jatkampa vielä. Sillä näinkin voi käydä, joten pitäkää hyvässä aina varanne. Eli siis yksinkertaisesti tarkoitan sydämessänne te kanssa kulkijat...eli eipä hätiä mitiä mutta hyviä fiiliksiä vain...

Lempppari biisejä. Tässä.

https://youtu.be/4NRm6XvNa8U?si=mk4XmOXR0G813CVH

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

🎩
      🥨
      👃
      👅

• Anonyymi

Ryhmäsex tmjpjjn täällä riehuu.

• Anonyymi

Mitäh. Ja täältä poistettiinkin jo jotain. Voi sentään.

• Anonyymi

🧢
      🎃
      👔🤳
      👖
      🧦

• Anonyymi

Hassuja juttuja...Kiellilläpuhuja on liittynyt seuraan.
      Pitäisikö tästä olla huolissaan....no ei vaiskaan, kiitos osallisuudesta,ja apuva...

• Anonyymi

Nyt täytyy ihan mielenterveydenvuoksi, tehdä selväksi se, että aloittaja tässä ketjussa on sitten nais henkilö. Eikä ole mitään vastaan ketään vastaan, mutta jotta ette sekoita itseänne mihinkään... omituiseen... tai epätoivottuun tilanteeseen.

Outoa. Miten edes sanon näin. Mutta tätähän se on viimeiset viisi vuotta täällä ollut. Minut halutaan kokea miehenä...

Kukaan koskaan osannut ajatella mitä se aiheuttaa minulle... hassuja juttuja eipä voi muuta sanoa...

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3644
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1981
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1045
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe