Mikä sammuttaa tulen joka minut nielee?
Minä palan
45
442
Vastaukset
- Anonyymi
Onko himot valloillaan?
- Anonyymi
Tuli on irti ja se polttaa maan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli on irti ja se polttaa maan.
Sielusi vai kielesi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielusi vai kielesi ?
Minut. Aavikko jossa ei vesi virtaa. Kaikki kuivuu ja kivettyy. Ei juuret löydä pisaraakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut. Aavikko jossa ei vesi virtaa. Kaikki kuivuu ja kivettyy. Ei juuret löydä pisaraakaan.
Voi vittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu
Mikä tässä sinulle täysin tuntemattoman häiskän, eli palstasedän jupinassa mietityttää niin kovasti, poika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tässä sinulle täysin tuntemattoman häiskän, eli palstasedän jupinassa mietityttää niin kovasti, poika?
Ja terve nettiteppo, olet selvästi hyvällä ja oikealla asialla nuohoamassa🥱 vai onko teillä tapana sanoa, että -ista päivää? Aika klisee sekin
- Anonyymi
Muistaakseni vesi vai oliko se sittenkin bensa 🤔
- Anonyymi
Voi kun minulla olisi tippakaan vettä. Edes vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun minulla olisi tippakaan vettä. Edes vähän.
🫳
💧 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫳
💧🏞🌞🔥🏜
- Anonyymi
Käry Gränd sammuttaa janon.
- Anonyymi
Kaipuu, epätoivo, pelko hylkäämiäsestä, halut, epävarmuus.....
- Anonyymi
Kaikki palaa. Aina uudelleen liekit nielee kaiken. Kivet ja hiekka vaan jää.
- Anonyymi
Rakastan sua..❤️
Jos sä tuohoudut sitte tuhoudun minäkin!
Ainoa ilo ... Älä mee,,🥹❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sua..❤️
Jos sä tuohoudut sitte tuhoudun minäkin!
Ainoa ilo ... Älä mee,,🥹❤️Kenelle huutelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki palaa. Aina uudelleen liekit nielee kaiken. Kivet ja hiekka vaan jää.
Onko sinun kivet aivan hyvät, mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle huutelet?
Eiköhän tämä palstapääijän yksinkeskustelu ole jopa sinullekin täysin selvää🥱
- Anonyymi
Paina hoitajakutsua!
- Anonyymi
Sinunkaan jupina tätä palstaäijää toiseksi maalittaja ei ole kivin kaksista jargonia girlfriend
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunkaan jupina tätä palstaäijää toiseksi maalittaja ei ole kivin kaksista jargonia girlfriend
Lääkkeet niuva 112 öyhöti öyhöti. Surullinen tämä kaikukammio
- Anonyymi
Vannoin etten aio suhun rakastua.
- Anonyymi
Jep, sama!
- Anonyymi
Kuka tyhjään kaivoon rakastuisi?
- Anonyymi
Raskastuit silti!
Vaikka se onkin kuin kaiken tuhova tuli!
- Anonyymi
Ei mikään.
- Anonyymi
Minä myös, mutta jos uskot itse pelastut ikään kuin tulen läpi. Liekit nielee oljet.
Se tuli on pelottavaa. Voidaanko rakentaa muulle pohjalle … kestävälle pohjalle.- Anonyymi
Halleluja aloittajasetä, halleluja
- Anonyymi
Sun pitää myöntää ne tunteesi hänelle. Ei siihen muu auta.
- Anonyymi
Mahtavaa 🌊
- Anonyymi
Aika paljon puhuvaa tämä sinun retoriikka palstaäijälle, jota kuvittelet toiseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon puhuvaa tämä sinun retoriikka palstaäijälle, jota kuvittelet toiseksi
Myöntää? Öö joo o joo o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöntää? Öö joo o joo o
Saitko ammattiloukkaantuja ylös tämän slurrin? Siitä on hyvä nostaa uppoava laiva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko ammattiloukkaantuja ylös tämän slurrin? Siitä on hyvä nostaa uppoava laiva
Nooh, reppana tuskin on komissiostaan kovin selvillä itsekään
- Anonyymi
Tulen liekillä on tapana kyllä levitä
Sänky palaa rakkauden voimasta. Sen kanssa ketä rakastaa koko sydämestään olisi varmasti ihanin kokemus rakastella❤️
Haluaisin piirtää hänen ääriviivojaan sormella. Käydä läpi koko hänen vartalonsa. Viivytellä siinä. Hän siinä silmät kiinni. Piirtäisin kulmakarvat sormilla tunnustellen. Huulet ylä-alahuulet. Leuan ja korvat ja sitten alempaa ihan kaikki. Voi olla että kikattaisit siinä kun käsittelen sua hellästi. Mutta olet niin kaunis ja meillä ei olisi kiirettä. Katsoisin sua vaikka kuinka kauan. Tulisimme sitten sen jälkeen yhdeksi. Nautittais toisistamme ❤️🤗🤭- Anonyymi
Nyt kuulostaa mies kyllä inasen liian intensiiviseltä minun makuuni, next har har
- Anonyymi
Mä yritän. Mä yritän hillitä meidän molempien tunteita. Yritän näyttää, miksi olisin väärä hänelle, milloin tavallinen ja hankala, milloin omituinen ja kaverillinen. Yritän tuuppia friend zonelle, minkä pystyn. Yritän olla näkemättä. Yritän, että muut ei näkisi. Yritän unohtaa. Yritän siirtää tunteita. Yritän olla normaali. Yritän niin paljon, että väsyn.
- Anonyymi
Neutroni
- Anonyymi
Ai onks tää se aktiivinen ydinreaktori?
- Anonyymi
Ziposta lisää bensaa ettei jää kytemään 😂
Antaa palaa 😂
Mitä tästä opimme? Varsin ei mitää. Jokaisessa tarinassa ei ole opetusta
🤗🤭 - Anonyymi
Juotteko viinaa jos keitän?😂😂
🤗🤭- Anonyymi
Jos sinä lestiä kerran heität ja hinta on hyvä
- Anonyymi
Vedetön erämaa on tämä.
- Anonyymi
Oletko palstasetä kokeillut esim vodaa?
- Anonyymi
madilyn
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822188
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651899Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451874- 1261586
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641439Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771407Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66973