Ekaa kertaa

Anonyymi-ap

Kertokaas miehet mitä mieltä olette tai miten suhtaudutte kokeilunhaluisiin jotka haluaa saada
munaa peppuun.. onko turn off ?

Neitsytpylly 40v hki :)

24

1236

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

noin se menee,itse en osaa kertoa kuinka hyvältä se tuntuu mutta kokemusksella en ole ainut ,täytyy ymmärtää että on paljon muutakin mikä kiihottaa koska oletan että on myäs bi henkisiä paljon

• Anonyymi

Vanhemmiten olen kanssa haaveillut että saisin jonkun nuoremman 30-40v kaverin viemään oman peppu neitsyyteni. Ukm65salaabi.

• Anonyymi

itse sain ekan kerran 60v ja olihan kokemus kun kaveri päästi kuorman sisään maattin kalliolla ja tunsin sperman valuvan perästä ,hetken päästä saunottiin ja sain viellä imastua pussit tyhjiksi

• Anonyymi

Olisi kiva lähteä vaikka auto ajelulle 30-40v kaverin kanssa ja etsiä joku rauhallinen paikka missä voitaisiin nauttia salaa toisistamme. Olen Uudenmaan alueelta T. Ukm65salaabi.

• Anonyymi

Kannattaa sitä kokeilla, jos niin haluaa. Itse kokeilin ekaa kertaa teininä kaverin kanssa ja yhdellä niistä kerroista sain kaverin paniessa orkun koskematta itteeni. Oletan sen olleen eturauhasorkku. Sitten seuraavan kerran kokeilin n. 20 vuotta myöhemmin ja tuosta kerrasta on nyt n. 18 vuotta. Tänä aika olen harrastanut seksiä ehkä n. 10 miehen kanssa. Viimeiset vuodet ollut vain yksi ja sama vakkari, jonka kanssa aina välillä puuhailtu. Nyt viikonloppuna hommailtiin pitkästä aikaa, varmaan toista vuotta oli taukoa, kun itteä ei ole miehet nyt kiinnostaneet. Oli ihan kiva sessio ja mua pantiin muutamasta eri asennosta, mutta siltikään se pano ei tunnu oikeastaan miltään. Nuoleminen ja suihin ottaminen jonkin verran, mutta ei siltikään itellä alkanut seisomaan oikeastaan yhtään. Huvittavaa on, että välillä tekee mieli harrastaa miesten kanssa seksiä, mutta miehet itsessään ei kiinnosta yhtään ja itellä ainakin kiihottuminen on melkein nollassa. Sain kovalla runkkaamisella ittseni tulemaan toisen mahan päälle. Onneksi naisystävä on aika avomielinen ja on puuhaillut parhaan naispuolisen kaverinsa kanssa kaikkea pientä. Mahdollisuus on kimppaan toisen naisen tai miehen kanssa sekä tämän pariskunnan kanssa foursomea.

• Anonyymi

Ei ole turn off ja olen antanut monelle jo varttuneemalle miehelle ensi kokemuksen anaaliseksistä ja tyytyväisiä ovat olleet ja monen kanssa ollaan sitten myöhemminkin harrastettu seksiä ihan vakkarina.

• Anonyymi

Ei ole turn off, mielenkiintoa ja halua olisi mutten ole löytänyt nuorempaa mukavaa tyttöilijää, vielä.

• Anonyymi

;P <3

• Anonyymi

Minulla on haaveena että saisin kalun anukseen.

• Anonyymi

Oletko minkäikäinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko minkäikäinen

190/115 62v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

190/115 62v

Missä

• Anonyymi

Ei se mitenkään huononna ainakaan.Kerran +60v kaverini kysyi voisinko laittaa kaluni hänen peppuunsa.Olin 35v tuolloin ja ei se mennyt ihan kuin oli ajatus valittaessaan kipua.

En työntynyt hänen sisäänsä,mutta hieroin kalun päällä aukkoa ja runkkasin samalla lastin sinne.

• Anonyymi

Toppina kyllä korkannut neitsyt peppuja, kiima itsellä tapissa kun pääsee nussii neitsyttä. Top

• Anonyymi

Sattui niin saakelisti kun mua korkattiin. Samalla se oli mielettömän kiihottavaa, Kaveri työsti huolella ja kivusta huokailu tuntui vain lisäävän kiimaansa. Lopulta tämä purkautui sisääni ja siinä samalla laukesin itsekin. Hetken kaveri painoi sykkivää patukkaa pohjaan ja alkoi sitten työstää uudelleen entistä hurjemmalla tahdilla, Tuntui kestävän ikuisuuden, ennen kuin hän laukesi uudelleen ja vetäytyi ulos.

• Anonyymi

Täälläkin olisi mies joka tahtoisi päästä peppuneitsyydestä eroon. 50 v itälapissa asustelee. Kuka korkkaisi?

• Anonyymi

olen aloittanut hellästi ja vauhtia nao en määrä äänillä.

• Anonyymi

Itse en osaa kertoa mutta haluaisin tehdä suusexiä

• Anonyymi

Ihan ok mun mielestä. Mäkin haluaisin imeä isoa kyrpää ja saada sen perseeseeni edes kerran tässä elämässä!

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä mun ensimmäistä miestä ainakin kiihotti, kun sanoin että en oo tehnyt tällaista ikinä.Olin 22 vuotias ja jännitti aivan älyttömän paljon, kun iso mies nojasi sohvalla taaksepäin ja huomasi jutellessa, että vilkaisin häntä välillä jalkojen väliin, kun vaikea oli silmiä pitää pois todella isosti pullottavista farkuista.Mies vaan hymyili, että saa sitä koittaakin.Mahtava tunne ensimmäistä kertaa puristella isoa kullia housujen läpi ja riisua farkut ja bokserit hitaasti.Kun sain kovan kullin esille, niin näky ei unohdu ikinä ja se kuinka ihanaa on imeä isoa kullia.Naiminen sen jälkeen, kun hän lopulta sen varovasti sai menemään juurta myöden sisälle oli nautintoa.Todella upea ensikokemus isosta ja isokullisisesta vanhemmasta miehistä.Osasi ottaa ensimmäisen kerran hellästi ja varovasti, kun sai neitsyttä.Oli paikat hellänä useamman päivän hänen jälkeen.Tykästyin heti ekalla kerralla isokullisiin vanhempiin miehiin.

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisin itsekin kokea sen kun joku panee. Mistähän sellaista seuraa löytäisi?

• Anonyymi
        UUSI

Ja ottaa kalua suuhun ja hieroa kiveksiä. Tietäisi vaan, ettei kaverilla ole mitään tauteja niin saisi paljasta koskea. Katsella sitä komeaa kalua ennenkuin ottaa sen pyllyyn..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ottaa kalua suuhun ja hieroa kiveksiä. Tietäisi vaan, ettei kaverilla ole mitään tauteja niin saisi paljasta koskea. Katsella sitä komeaa kalua ennenkuin ottaa sen pyllyyn..

Olen ottanut neisyt pyllyn, ekaksi imen hellästi reiän ja kalun hyvin, sormetan reiän rennoksi. Kaveri rentoutuu ja kiihottuu kunnolla sitten terskan päällä kiihotan reikää, kaveri avaa luonnostaan reisiä nostaa pehvaa, sitten työnnyn sisään. Kyrvän annan olla jonkun aikaa paikallaan sit lyhyttä naintia hetkessä sulkijalihas antaa periksi, pystyy alkaa panee kunnolla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ottanut neisyt pyllyn, ekaksi imen hellästi reiän ja kalun hyvin, sormetan reiän rennoksi. Kaveri rentoutuu ja kiihottuu kunnolla sitten terskan päällä kiihotan reikää, kaveri avaa luonnostaan reisiä nostaa pehvaa, sitten työnnyn sisään. Kyrvän annan olla jonkun aikaa paikallaan sit lyhyttä naintia hetkessä sulkijalihas antaa periksi, pystyy alkaa panee kunnolla.

Hitsi osaat homman..

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      85
      3141
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3003
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe