Kertokaas miehet mitä mieltä olette tai miten suhtaudutte kokeilunhaluisiin jotka haluaa saada
munaa peppuun.. onko turn off ?
Neitsytpylly 40v hki :)
Ekaa kertaa
54
2399
Vastaukset
- Anonyymi
noin se menee,itse en osaa kertoa kuinka hyvältä se tuntuu mutta kokemusksella en ole ainut ,täytyy ymmärtää että on paljon muutakin mikä kiihottaa koska oletan että on myäs bi henkisiä paljon
- Anonyymi
Vanhemmiten olen kanssa haaveillut että saisin jonkun nuoremman 30-40v kaverin viemään oman peppu neitsyyteni. Ukm65salaabi.
- Anonyymi
itse sain ekan kerran 60v ja olihan kokemus kun kaveri päästi kuorman sisään maattin kalliolla ja tunsin sperman valuvan perästä ,hetken päästä saunottiin ja sain viellä imastua pussit tyhjiksi
- Anonyymi
Olisi kiva lähteä vaikka auto ajelulle 30-40v kaverin kanssa ja etsiä joku rauhallinen paikka missä voitaisiin nauttia salaa toisistamme. Olen Uudenmaan alueelta T. Ukm65salaabi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse sain ekan kerran 60v ja olihan kokemus kun kaveri päästi kuorman sisään maattin kalliolla ja tunsin sperman valuvan perästä ,hetken päästä saunottiin ja sain viellä imastua pussit tyhjiksi
minä sain kans rannalla ja saunan jälkeen toinen pitkä pano kyllä oli mukavaa
- Anonyymi
Kannattaa sitä kokeilla, jos niin haluaa. Itse kokeilin ekaa kertaa teininä kaverin kanssa ja yhdellä niistä kerroista sain kaverin paniessa orkun koskematta itteeni. Oletan sen olleen eturauhasorkku. Sitten seuraavan kerran kokeilin n. 20 vuotta myöhemmin ja tuosta kerrasta on nyt n. 18 vuotta. Tänä aika olen harrastanut seksiä ehkä n. 10 miehen kanssa. Viimeiset vuodet ollut vain yksi ja sama vakkari, jonka kanssa aina välillä puuhailtu. Nyt viikonloppuna hommailtiin pitkästä aikaa, varmaan toista vuotta oli taukoa, kun itteä ei ole miehet nyt kiinnostaneet. Oli ihan kiva sessio ja mua pantiin muutamasta eri asennosta, mutta siltikään se pano ei tunnu oikeastaan miltään. Nuoleminen ja suihin ottaminen jonkin verran, mutta ei siltikään itellä alkanut seisomaan oikeastaan yhtään. Huvittavaa on, että välillä tekee mieli harrastaa miesten kanssa seksiä, mutta miehet itsessään ei kiinnosta yhtään ja itellä ainakin kiihottuminen on melkein nollassa. Sain kovalla runkkaamisella ittseni tulemaan toisen mahan päälle. Onneksi naisystävä on aika avomielinen ja on puuhaillut parhaan naispuolisen kaverinsa kanssa kaikkea pientä. Mahdollisuus on kimppaan toisen naisen tai miehen kanssa sekä tämän pariskunnan kanssa foursomea.
- Anonyymi
Ei ole turn off ja olen antanut monelle jo varttuneemalle miehelle ensi kokemuksen anaaliseksistä ja tyytyväisiä ovat olleet ja monen kanssa ollaan sitten myöhemminkin harrastettu seksiä ihan vakkarina.
- Anonyymi
antamisen ilo tuo tyydytystä molemmille
- Anonyymi
Ei ole turn off, mielenkiintoa ja halua olisi mutten ole löytänyt nuorempaa mukavaa tyttöilijää, vielä.
- Anonyymi
;P <3
- Anonyymi
Minulla on haaveena että saisin kalun anukseen.
- Anonyymi
Oletko minkäikäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko minkäikäinen
190/115 62v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
190/115 62v
Missä
- Anonyymi
Ei se mitenkään huononna ainakaan.Kerran +60v kaverini kysyi voisinko laittaa kaluni hänen peppuunsa.Olin 35v tuolloin ja ei se mennyt ihan kuin oli ajatus valittaessaan kipua.
En työntynyt hänen sisäänsä,mutta hieroin kalun päällä aukkoa ja runkkasin samalla lastin sinne. - Anonyymi
Toppina kyllä korkannut neitsyt peppuja, kiima itsellä tapissa kun pääsee nussii neitsyttä. Top
- Anonyymi
Sattui niin saakelisti kun mua korkattiin. Samalla se oli mielettömän kiihottavaa, Kaveri työsti huolella ja kivusta huokailu tuntui vain lisäävän kiimaansa. Lopulta tämä purkautui sisääni ja siinä samalla laukesin itsekin. Hetken kaveri painoi sykkivää patukkaa pohjaan ja alkoi sitten työstää uudelleen entistä hurjemmalla tahdilla, Tuntui kestävän ikuisuuden, ennen kuin hän laukesi uudelleen ja vetäytyi ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattui niin saakelisti kun mua korkattiin. Samalla se oli mielettömän kiihottavaa, Kaveri työsti huolella ja kivusta huokailu tuntui vain lisäävän kiimaansa. Lopulta tämä purkautui sisääni ja siinä samalla laukesin itsekin. Hetken kaveri painoi sykkivää patukkaa pohjaan ja alkoi sitten työstää uudelleen entistä hurjemmalla tahdilla, Tuntui kestävän ikuisuuden, ennen kuin hän laukesi uudelleen ja vetäytyi ulos.
mahtavaa kun saa heti uudestaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joillekkin miehille ei tartte kun vinkata että ois peppu pantavana lähtee heti mukaan jokku ukm vaimo ei peppua anna en ymmärrä miksei mahtava tunne kun täynnä kullia
- Anonyymi
Täälläkin olisi mies joka tahtoisi päästä peppuneitsyydestä eroon. 50 v itälapissa asustelee. Kuka korkkaisi?
- Anonyymi
olen aloittanut hellästi ja vauhtia nao en määrä äänillä.
- Anonyymi
Itse en osaa kertoa mutta haluaisin tehdä suusexiä
- Anonyymi
Ihan ok mun mielestä. Mäkin haluaisin imeä isoa kyrpää ja saada sen perseeseeni edes kerran tässä elämässä!
- Anonyymi
Kyllä mun ensimmäistä miestä ainakin kiihotti, kun sanoin että en oo tehnyt tällaista ikinä.Olin 22 vuotias ja jännitti aivan älyttömän paljon, kun iso mies nojasi sohvalla taaksepäin ja huomasi jutellessa, että vilkaisin häntä välillä jalkojen väliin, kun vaikea oli silmiä pitää pois todella isosti pullottavista farkuista.Mies vaan hymyili, että saa sitä koittaakin.Mahtava tunne ensimmäistä kertaa puristella isoa kullia housujen läpi ja riisua farkut ja bokserit hitaasti.Kun sain kovan kullin esille, niin näky ei unohdu ikinä ja se kuinka ihanaa on imeä isoa kullia.Naiminen sen jälkeen, kun hän lopulta sen varovasti sai menemään juurta myöden sisälle oli nautintoa.Todella upea ensikokemus isosta ja isokullisisesta vanhemmasta miehistä.Osasi ottaa ensimmäisen kerran hellästi ja varovasti, kun sai neitsyttä.Oli paikat hellänä useamman päivän hänen jälkeen.Tykästyin heti ekalla kerralla isokullisiin vanhempiin miehiin.
- Anonyymi
Miten iso oli?
- Anonyymi
Miten iso oli?
- Anonyymi
nuorempana riitti pienempikin sitte alko ettimään aina vaan isompaa löyty kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten iso oli?
paras mitattu 32cm kyllä meni syvälle liuku kesti ees takas kauan ihanaa
- Anonyymi
Haluaisin itsekin kokea sen kun joku panee. Mistähän sellaista seuraa löytäisi?
- Anonyymi
Ja ottaa kalua suuhun ja hieroa kiveksiä. Tietäisi vaan, ettei kaverilla ole mitään tauteja niin saisi paljasta koskea. Katsella sitä komeaa kalua ennenkuin ottaa sen pyllyyn..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ottaa kalua suuhun ja hieroa kiveksiä. Tietäisi vaan, ettei kaverilla ole mitään tauteja niin saisi paljasta koskea. Katsella sitä komeaa kalua ennenkuin ottaa sen pyllyyn..
Olen ottanut neisyt pyllyn, ekaksi imen hellästi reiän ja kalun hyvin, sormetan reiän rennoksi. Kaveri rentoutuu ja kiihottuu kunnolla sitten terskan päällä kiihotan reikää, kaveri avaa luonnostaan reisiä nostaa pehvaa, sitten työnnyn sisään. Kyrvän annan olla jonkun aikaa paikallaan sit lyhyttä naintia hetkessä sulkijalihas antaa periksi, pystyy alkaa panee kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ottanut neisyt pyllyn, ekaksi imen hellästi reiän ja kalun hyvin, sormetan reiän rennoksi. Kaveri rentoutuu ja kiihottuu kunnolla sitten terskan päällä kiihotan reikää, kaveri avaa luonnostaan reisiä nostaa pehvaa, sitten työnnyn sisään. Kyrvän annan olla jonkun aikaa paikallaan sit lyhyttä naintia hetkessä sulkijalihas antaa periksi, pystyy alkaa panee kunnolla.
Hitsi osaat homman..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin vaikutat ;) Oma fantasia on kun hieronta johtaa tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin vaikutat ;) Oma fantasia on kun hieronta johtaa tähän.
Mun fantasia on...hieron alasti kiinnittäen huomion jalkoväliin ja peppureikää samalla kun hierottava voi kosketella mun seisovaa kalua ja sormeilla mun reikää.
Sormella ensi yhdellä sitten kahdella rentouttaisin ottamaan kalua sisään ja rauhassa painaa kullia peppuun ja alkaa panemaan kun toinen valmis ottamaan mut vastaan.
Omakin reikä olisi valmis ottamaan kovaa kalua samassa sessiossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voisin tulla allesi tai päällesi kunhan sais syvälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvältä kuulostaa tänne vaan
- Anonyymi
Eihän se toisilta ole pois....
Itse saan omin käsin anaaliorgasmin eturauhasen kautta (tänään viimeks) ,mut haluaisin ihan oikeaa kalua tuomme peppuun; en isoa.
Ja miksen haluaisi?
Kai se tuntuisi toisen tekemänä ja lämpimällä kalulla vielä paljon paremmalta kuin itse tehtynä.
En siis sinänsä tykkää ollenkaan miehistä,mut seksin kannalta haluaisin sen anaaliorgasmin toisen tekemänä.
Viikko sitten sain semmosia kaks parin tunnin aikana (plus runkatessa siinä välissä kolmannen) ja kun se juitenki tuntuu niin hyvälle,niin haluaisin sen edes kerran elämässä niin et toinen mies tyydyttää itsensä ja antaa mulle orgasmin pari sitä kautta.
Miesten väliset "lääppimiset" lähinnä ällöttää jo ajatuksena,seksifilmeissä saati sitte tosielämässä.mut....
Toisen kaluunki koskeminen tai siemensyöksyn näkeminen kiihottaa.
Jos jollain suht heteron oloisella ja "ei hoikalla" tai ei lihaksikkaalla miehellä olis täällä pohjois-karjalassa samoja ajatuksia,niin kokeillaan...
Olen joskus katsellut netistä suht tukevien ja pienempikaluisten miesten runkkausvideoita koosteena ja kuvitellut sitä,et mua naidaan peppuun semmosella ja saan (saatan saada) monta orgasmia yhteen menoon. - Anonyymi
jotku miehet innostuu kun niille kertoo että mahdollisuus peppu seksiin aina ei onnistu mutta löytyy kokeilun haluusii kavereita onneks
- Anonyymi
baarissa kerran kysyin kaverilta onko koskaan nussinut peppua vast ei sanoin nyt sitä sais olipa mahtavat panot puristelin just lauenneen kovaks kaveri jatkoi ja nyt kesti kauan sain anaali orkun
- Anonyymi
Kokeile ihmeessä,ei sitten kaduta myöhemmin että olis pitänyt.
Mäkin hakenut jo jonkin aikaa vaki kaveria jonka kanssa voisi tehdä kaikkea hauskaa,ei vielä napannut,ehkä jo tänä kesänä! - Anonyymi
Kyllä kiihottais taas saada munaa peppuun...! Edellisestä kerrasta jo kohta vuosi aikaa.... Olis kiva löytää vakikaveri nauttimaan imuista ja painoista..... Ukm68 Kvl- alue
- Anonyymi
Pitäisköhän meidän sopia tapaaminen?
Ukm61Kvl alue - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisköhän meidän sopia tapaaminen?
Ukm61Kvl alueJoo.....kyllä kiinnostaisi tavata ja päästä nauttimaan kunnolla kaikesta kiihottavalta mitä vois tehdä.... Ukm68
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.....kyllä kiinnostaisi tavata ja päästä nauttimaan kunnolla kaikesta kiihottavalta mitä vois tehdä.... Ukm68
En ole vielä saanut kalua peppuun mut halut on kovat, nyt alasti sohvalla tappi sisällä ja kiimainen hetki,vaihdan kohta sauvaan sitä oikeaa odottaen.
Olis puhdasta tarjolla...
Miten suhun saa yhteyttä? Kik ?
Ukm61
- Anonyymi
Toppi olen ja muutama kaveri jonka tavannut, imenyt aluksi kalua kun kaveri vihjannut panisin.
Itselläni kiima nousee siinä vaiheessa tappiin kun saan tietää kaveria pantu koskaan. Nuolen reiän aluksi ja sorrmetan kun näen kaveri kiihottuu kunnolla, laitan kaverin polvilleen pehva silloin hyvin hollilla. Kyrpäni huulille vähän hankaan ensin, sit lantiosta hyvin kiinni ja painan kyrvän kokonaan suoleen. Yleensä ekalla kertaa tuottaa kipua ja kaveri ääntää kivusta joka saa kiimani yltyy. Alan naimaan kunnolla hetkessä paikat aukii voin nauttia kunnon panosta. Top 56v- Anonyymi
Oma suosikkini on pöydälle selälleen ja jalat kaverin harteille
- Anonyymi
Mun posliini alakerta kaipaisi ensimmäiseksi kerraksi juuri tuollaista panoa.
- Anonyymi
olisin antaja joka nauttis tuollaisesta panosta tai kahdesta
- Anonyymi
Samoissa ajatuksissa istun täällä moottoritien p-paikalla. Panettaa aika paljon.
- Anonyymi
Lähdettiin kaverin kanssa vuosia sitten ruotsin risteilylle, itse olin poikamiehenä liikkeellä ja kaveri naimisissa.
Noh oltiin tammikuussa liikkeellä ja laiva lähes tyhjä, käytiin syömässä ja kierrettiin ravintolat, kaikki paikat käytännössä tyhjänä.
Puhelin että taitaa mennä runkkaamiseksi kun ei laivalla ole daameja liikkeellä, edes vanhempia naisia.
Hain oluet ja jallusnapsit tiskiltä ja kun tulin takaisin niin kaveri siinä änkytti ja koitti kysyä jotain, sanoin et älä kiertele vaan kysy ihan rohkeesti.
Siihen kaverini totesi et miltä ajatus tuntuu jos veisin hänen peppuneitsyytensä
Totesin et kaupankautta hyttiin, otetaan juomaa, liukkari ja kortsuja on omastatakaa, että juodaan nää ja lähdetään.
Hyttiin kun päästiin niin vaatteet veke ja perse pesulle, siinä samalla jo puristelin ja hieroin kaverini persettä ja pyllyreikää, samalla työnsin saippualla liukastetun sormen hänen suoleensa, hetken päästä toisen.
Läpsäisin kaverin persettä ja totesin, jos haluat munaa niin sitten hytin puolelle, pyysin häntä ottamaan kullini suuhun, minkö hän tekikin.
Sain kunnon erektion ja pyysin kaverini pyllistämään, laitoin kortsun ja liukkaria kullilleni, sitten valutin liukkaria hänen pyllylle.
Sormea varovasti sisään, pientä runkkausta, sitten toinenkin sormi, huomasin kun kaveri rupesi liikuttamaan pyllyänsä sormiani vastaan.
Kysyin vielä että laitetaanko kulli sisään johon sain myöntävän vastauksen, varovasti rupesin työntämään kulliani hänen sisäänsä, kun olin päässyt kahvaa myöden sisään pidin kullua paikoillaan, annoin kaverin tottua tunteeseen kun on kalu perseessä.
Pikkuhiljaa rupesin nussimaan vauhtia pikkuhiljaa lisäten, kun olin aikani nussinut kysyin hänen halukkuuttaan ratsastuspuuhiin.
Se sopi hänelle, menin selälleni ja hän tuli päälleni, hitaasti hän aloitti ratsastamisen, tunteeseen tottumisen ja tekniikan löytymisen jälkeen hän oli kuin vanha konkari, vauhtia oli sopivasti ja kullini syvällä suolessa hän keinui päälläni.
Huomasin kaverin kullin seisovan kovana joten päätin ottaa siitä kiinni ja rupesin runkkaamaan sitä.
Hetken runkattuani hän laukesi päälleni spermaten naamani, vatsani ja rintakehäni.
Käänsin kaverini mahalleen ja työnsin kullini syvälle suoleen, nussin niin kovaa ja syvälle kuin pääsin ja pystyin, sitten rupesin tuntemaan orgasmin tulon ja sanoin kaverille et kääntyy selälleen, otin kortsun pois ja runkkasin lastin hänen päälleen.
Aamulla herättyämme puheltiinvasiasta, kumpaakaan ei kaduttanut ja lupasimme jatkaa toistemme tyydyttämistä tulevaisuudessakin. - Anonyymi
Vinkkejä mistä suomen suurimmissa kaupungeissa löytäisi asiallista seuraa, joka antaisi 45v kaverille mahdollisuuden tuntea kalu takapuolessa ensimmäistä kertaa? Liikun etelässä ja pohjoisessa.
- Anonyymi
Hämeenlinnan suunnilla on 48v.
Ei haittaa vaikkei saisi kalua sisään syystä toisesta.
Ollut muutama vanhempi mies joiden aukon suulle hieronut kalun päätä ainoastaan.
- Anonyymi
nussin vain jos saan itekkin peppuuni
- Anonyymi
Itsestäni kiihoittavinta ollut, kun olen vierraillut pariskunnan luona, jossa mies bi ja nainen aktiivisesti mukana.
Ihanan irstaita leikkejä tullut leikittyä ja mukavaa ollut miesten kanssakin pelehtiä.
Yksi lemmpari on nuolla naista ja saada itse pyllyyn ja pöin vastoin.
Naida naista takaapäin ja mies nuolee pillua ja kullia, sekä hieroo kiveksiä.
Naida samaan reikään kahdella liukkaalla kullilla.
Orkun jälkeen mies nuollut ja imenyt kullin puhtaaksi ja uudelleen seisomaan.
Ollaan oltu +50 ja estoottoman rentoja.
Mies turusta
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1659582- 664944
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494732Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234092Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433722Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353643Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383528- 483253
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443039- 492754