Minne romukuparit kannattaa myydä kuka maksaa parhaan hinnan?
Mihin kannattaa myydä romumetallit?
20
371
Vastaukset
- Anonyymi
Katalysaattoreitako olisi tarjolla?
- Anonyymi
Taidat olla oikea älypää ! Nimittäin, kysymys oli ihan asiallinen, Sinun heittosi jotain muuta !
- Anonyymi
Romumetallit kannattaa tuoda Joensuuhun. Täällä niitä ostetaan ja kutsutaan vielä autoiksi.
- Anonyymi
Tarkemmin sanottuna BMW-merkkisiksi...
- Anonyymi
Stenalle maksaa parhaiten muut maksaa murto-osan stenan hinnoista
- Anonyymi
Ne olis pitänyt myydä jo tammikuulla viimeistään, jos parasta hintaa tavoittelet. Nyt on menossa sellainen "myllytys", että hinta tulee alas kuin kivi.
Jos kenellä sattuu olemaan irrallista rahaa, niin venaatte hetken ja alatte ostaa vimmatusti pörssiosakkeita. Sitten vaan odotatte taas rauhassa. Rajuin heilunta asettuu viimeistään syksyllä ja alkaa reipas kurssien nousu.
Muutamassa vuodessa syntyy huimasti tulosta.
- Anonyymi
Rewolmet maksaa heti käteisellä mutta taitaa olla suomen huonoimmat hinnat .
- Anonyymi
Myy pienkerääjille maksavat parhaan hinnan
- Anonyymi
Nyt ei kannata kupareita myydä huonot hinnat nousee kesän korvilla paljon.
- Anonyymi
Hinnat nousee toukokuussa rajusti.
- Anonyymi
Ei ne edes paljoa tippunut ostajasta kiinni paljon maksavat.
- Anonyymi
Hinnat nousi takaisin entiseen paitsi yhdellä joensuun romuliikkeellä millä muutenkin huonot hinnat
- Anonyymi
Ei kannata myydä niille ketkä ei tarkistuta vaakojaan painot valehtelee ja paljon isoissa määrissä.
- Anonyymi
Puhaksen kaatopaikoille saa viedä metallia ilmaiseksi. Paitsi itsepalveluaikona joutuu maksamaan 100 - 500 € kärrillisestä.
- Anonyymi
Astioissa paino huijaus toiset punnaus astiat painaa vähemmän kuin toiset .
- Anonyymi
Maksavat puolet siitä mitä itse saavat tällä hetkellä ostajat saapi 8600e per tonni niin maksavat 4.5-5e kg
- Anonyymi
Muut maksaa kuparista 6.60 kg toisin kun tuo yksi joka maksaa jonkun 5e kg ja vaaat näyttää mitä sattuu.
- Anonyymi
Nyt kupari melkein 7euroa kaikkialla kg.
- Anonyymi
Luuletteko että nuo yritykset teille nostaa hintoja vaikka itse saavat enemmän tällä hetkellä tonnista kuparia saa n8800e jos sulle maksavat 6euroa kilo niin saavat itse silloin kilosta 2.8e . Kauppa se on mikä kannattaa etelä suomessa kilpailu kovempaa niin siellä saa tällä hetkellä 7.40e kupari kilosta.
- Anonyymi
Kelpo kerääjä ainakin kusettaa ilmaiseksi kelpaa mitää ei makseta vaikka luvataan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225516
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603298- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733