Mihin kannattaa myydä romumetallit?

Anonyymi-ap

Minne romukuparit kannattaa myydä kuka maksaa parhaan hinnan?

20

371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katalysaattoreitako olisi tarjolla?

• Anonyymi

Taidat olla oikea älypää ! Nimittäin, kysymys oli ihan asiallinen, Sinun heittosi jotain muuta !

• Anonyymi

Romumetallit kannattaa tuoda Joensuuhun. Täällä niitä ostetaan ja kutsutaan vielä autoiksi.

• Anonyymi

Tarkemmin sanottuna BMW-merkkisiksi...

• Anonyymi

Stenalle maksaa parhaiten muut maksaa murto-osan stenan hinnoista

• Anonyymi

Ne olis pitänyt myydä jo tammikuulla viimeistään, jos parasta hintaa tavoittelet. Nyt on menossa sellainen "myllytys", että hinta tulee alas kuin kivi.
        Jos kenellä sattuu olemaan irrallista rahaa, niin venaatte hetken ja alatte ostaa vimmatusti pörssiosakkeita. Sitten vaan odotatte taas rauhassa. Rajuin heilunta asettuu viimeistään syksyllä ja alkaa reipas kurssien nousu.
        Muutamassa vuodessa syntyy huimasti tulosta.

• Anonyymi

Rewolmet maksaa heti käteisellä mutta taitaa olla suomen huonoimmat hinnat .

• Anonyymi

Myy pienkerääjille maksavat parhaan hinnan

• Anonyymi

Nyt ei kannata kupareita myydä huonot hinnat nousee kesän korvilla paljon.

• Anonyymi

Hinnat nousee toukokuussa rajusti.

• Anonyymi

Ei ne edes paljoa tippunut ostajasta kiinni paljon maksavat.

• Anonyymi

Hinnat nousi takaisin entiseen paitsi yhdellä joensuun romuliikkeellä millä muutenkin huonot hinnat

• Anonyymi

Ei kannata myydä niille ketkä ei tarkistuta vaakojaan painot valehtelee ja paljon isoissa määrissä.

• Anonyymi

Puhaksen kaatopaikoille saa viedä metallia ilmaiseksi. Paitsi itsepalveluaikona joutuu maksamaan 100 - 500 € kärrillisestä.

• Anonyymi

Astioissa paino huijaus toiset punnaus astiat painaa vähemmän kuin toiset .

• Anonyymi

Maksavat puolet siitä mitä itse saavat tällä hetkellä ostajat saapi 8600e per tonni niin maksavat 4.5-5e kg

• Anonyymi

Muut maksaa kuparista 6.60 kg toisin kun tuo yksi joka maksaa jonkun 5e kg ja vaaat näyttää mitä sattuu.

• Anonyymi

Nyt kupari melkein 7euroa kaikkialla kg.

• Anonyymi

Luuletteko että nuo yritykset teille nostaa hintoja vaikka itse saavat enemmän tällä hetkellä tonnista kuparia saa n8800e jos sulle maksavat 6euroa kilo niin saavat itse silloin kilosta 2.8e . Kauppa se on mikä kannattaa etelä suomessa kilpailu kovempaa niin siellä saa tällä hetkellä 7.40e kupari kilosta.

• Anonyymi

Kelpo kerääjä ainakin kusettaa ilmaiseksi kelpaa mitää ei makseta vaikka luvataan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      122
      5516
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5198
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4228
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3660
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3298
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2881
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2327
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2049
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      45
      1907
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1733
    Aihe