Tiedän arvoni, mutta kanssasi en ehjää päivää nää, vähän ees lämpöö kun sä tuut

Anonyymi-ap

Vaikka olen vain tuhlattua potentialia, addiktioita ja mielenterveysongelmia. Tiedän että olen kauniimpi sielu kuin suurinosa ihmisistä, älykkäämpi, tuntevampi,voimakastahtoisempi, itsekkäämpi, sellainen ei luovuttaja!

Olen ihan kamala ihminen, narsistinen, ruma, pinnallinen, tunteikas. Joka kuukausi ostan kuun alussa kalliit hygieniatuotteet, vain ollakseni persaukinen kuun lopppuun mennessä, mutta ainakin tuoksun vähän paremmalle kuin joku muu! Kun pelaan pelejä en tyydy vähään, mun pitää päästä leaderboardeilla top 100, tai en ole tyytyväinen.

Olen suuruudenhullu ja kunnianhimoinen, mikään ei riitä mulle. Uhkapeleissä usein onnistun voittamaan 17 sarjoja vetoja, koska olen taitava, mutta kunnianhimoni ja vähään tyytymättömyys, estää minua grindaamasta niitä pienen panoksen vetoja isoilla summilla, vaan haluan kaiken kerralla, 100 tonnia vähintään.

Tunteeni oikeaa naista kohtaan, ovat tätä maailmaa voimakkaampia, mutta kuka tahansa ei minunlaiselleni miehelle kelpaa. Vaadin jo henkiseltä tasolta niin paljon naiselta, tunneälyä, empatiaa, kykyä ymmärtää asioita, voimakasta kiltteyttä ja tunne-elämää, herkkyyttä, luovuutta.

Ja ulkoselta puolelta... sanotaanko, että.. en edes kykene rakastamaan haluaamaani naista, jos hän ei ulkoisesti viehätä minua tarpeeksi.. mulla on ainutlaatuinen maku, ja silmä naiselle, kauniit silmät ja söpö nenä, on ne piirteet jotka vetoaa minuun. Sori mut jos sul ei oo kaunista isohkoa ja söpöä nenää, niin sul ei oo tsänssei, ja värinkin pitää olla sininen tai vihreä, en vaan voi... kun se viehättää eniten. Tuntuu niin pinnalliselta sanoittaa näit asioita ääneen, mutta en kirjaimellsiesti voi mitään itelleni, jos yritän pakottaa itseäni tykkäämään ihmisestä josta en tykkää täysillä, alusta asti ei siitä mitään tule ja suhde menee turmiolle nopeasti, alkuhuuman jälkeen.

Addiktoitunut olen lähes kaikkeen mihin ihminen vai voi olla, joista saan itselleni jotain. Videopeleistä, urheilusta, aikuisviihteestä, ruokaan, limsoihin, kaikkeen mitä nyt ihminen ikinä tekeekin. Aikuisviihdekkin mennyt todella absurdiksi fetissieni ja kinkkieni takia, sellasta että kehtaa edes sellast myöntää muille, kun saa outoja katseita, mutta sitähän se addiktio pahimmillaan on. Kyllähän siinä voisi joku normaali vähän vinoon katsoa, kun sanon että nautin kivusta tai jostain ihan absurdista, mutta eikö se niin ole, että seksuaalinen avoimuus parantaa suhteita?

Rikkinäinen ja traumatisoitunut olen, ja myös todella autistinen,epävakaa, ADHD ja epätavallinen, omituinen. Oudointa tässä koko yhtälössä on se, että vaikka oon tällänen täysi luuseri ja oon todella sairas, niin silti. Jollain ihmeellä, mulla on sellasta energiaa, charmia ja vetovoimaa, joka viehättää naisia.

Nykyään en edes valehtele omasta statuksestani tai opintojen edistymisestä, mutta siitä huolimattaa todella moni nainen vain kiinnostuu minusta, vaikka minulla ei ole antaa heille hienoa statusta, tai rahaa. On vain yksi, hyvin rikkinäinen, hauras, voimakastunteva, päättäväinen ja rakastava sydän, jonka unlockkaamiseen tarvitse kaikki oikeat avaimet..

Kaivatullani on ne kaikki avaimet, jota mun sydämen saamiseen tarvitaan, mutta en usko että kaivattuni haluaa ja tarvitsee minua samalla tavalla kuin minä häntä. Kaivattuni oli pitkään mulle vain pakkomielle ja fantasia, tavoittelematon haave paremmasta elämästä, joka mulla vois sellainen naisen kaa. Hän oli ulkoisesti ja henkisesti aivan kaikki mitä toivoin naiselta ja enemmän....

Kaivattuni ainoa miinus oli, että hän ei pitänyt minusta. Hän ei edes antanut sille mahdollisuutta, että oppisimme tuntemaan toisemme, hän mieluummin kuunteli muiden ihmisten saarnoja mun feikkipersoonasta ja mitä kaikkia kamalia asioita oonkaan silloin sanonut, minkä mäkin ymmärsin... mä ymmärrän että ei oo ok sanoa rasistisia ja homofoobisia asioita, mulla on niin paljon LGBTQ ystäviä, jotka ei ikinä hyväksyis sellasta, mutta ympäristö jossa jouduin useita vuosia välttelemään itsenäni olemista oli todella rasistinen,homofoobinen ja muutenkin hieman pelottava, usitin useita vuosia särkeä feikkipersoonan, mutta aina kun onnistuin...

"Miks käyttäydyt noin normaalisti"
"No se oot sä, sun kuuluukin käyttäytyä huonosti"

Nämä kommentit saivat mut aina vetäytyyn kuoreeni ja käyttään suojapersoonaa kilpenä, että herkintä sisintä ei satuttettais, mun oli tarkoitus päästä siitä porukasta irti ASAP ja sit voisin olla vapaa elään omaa elämääni.

Mut arvatkaapa mitä tapahtu?

Kohtalo teki mulle sellasen tempun, että tällä mun kaivatulla, joka oli kuin "täydellinen" mulle, sattui oleen tuttuja ja suhteita, jotka tunsin mut vaan ja ainoastaan tänä mun inhoamana feikkipersoonana... ja siinä oli soppa keitetty sit. Pian sieltä tuli estot ja kaikki välttely alkoikin...

Mut jotenkin, syvvimällä sisälläni, tiedän että mikään kaivattuni antamista syistä "Jättää" mut, ei ollut se todellinen syy. Vaan taustalla oli jotain tunteita...

https://open.spotify.com/track/15iAjMC1U9KuLpViKB8Bao?si=d5aae753ca54451e

8

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tähän ei nyt voinut sanoittaa hyvin kaikkea tuon 5000 merkin rajan takia, mutta toivon, että tästä saa silti jotain tolkkua, myös nukkumaton yö saattaa vaikuttaa kirjoituksen tasoon ja laatuun, huomasin aika paljon virheitä. - aloittajamies.

• Anonyymi

ja en mä nyt sitäkään vastaan oo ,että pääsisin kaivatustani yli ja löytäisin jonkun toisen vastaavan tai yhtä säväyttävän naisen, mutta mietin vain pärjääkö hän ilman minua sit, kun se mun elämästä poislähtö oli niin epämääräistä, että väkisinkin epäilykset heräsi, ei asiat voi olla niin yksinkertaisia, et se meni just niinkuin pelkäsinkin, kaivattuni vain väärinymmärsi minua feikkipersoonan takia, kyllähän hän irl oli ihan tohkeissaan musta, enemmän mitä osasin odottaa. Siksi tämä on niin vaikeaa.. olisipa hän rehti mulle. Sanois sit vaik et naamakerroin ei riittänyt, mut ei, hän ei ikinä sitä mulle sanonut, hän sanoi vain epämääräisiä itsestäänselvyyksiä... :,(

Siksi huoli hänestä onkin valtava, ja toivon, että hän ottaa pian minuun yhteyden, edes itsensä vuoksi.

• Anonyymi

Ei kyllä varmasti ole mitkään kavereiden puheet tai feikkipersoonat olleet asialla! Joskus ihmiset ajatuksissaan höpsöttelevät juttuja sen kummemmin miettimättä, sellaista kaverimielistä keljuilua nääs. Addiktion seuraaminen läheltä raastavaa, ehkä siellä löytyy oikeita syitä. Ehkä vaikeaa olla lähellä ihmistä jonka tunteista ei ole varma, luulla ettei kelpaa. Nämä siis vain arvailuja, itse en tunne tuollaisia ihmisiä.

• Anonyymi

Voi olla, tämä nainen vaikutti hieman epävarmalta itsestään, olisin tietenkin halunnut osoittaa hänelle sen,että häntä enempää en voisi kenestäkään edes toivoa, mutta en vain uskaltanut olla niin avoin, ja tunteikas, niin aikaisin, kun aiemmin se on johtanut välirikkoihin ja muuhun ikävään.

Mäkään en usko, että feikkipersoona on täysin se syy, koska mä oon ensinnäkin jättänyt jo vuosi sitten sellaset porukat ja lopetin täysin sen aikoja sitten, sitä aiemmin olin jo huomattavasti vähentänyt feikkipersoonan käyttöä ees missään, ja mitään "törkeämpää" juttua tuskin ees löytää 2022 jälkeen.

Hän vaikutti niin fiksulta, avoimelta ja tunteikkaalta. Ja olis varmasti myös maininnut mulle edes jollain tasol, jos se ois ollut se oikea todellinen syy, tuntuu että se oli vain tekosyy, jonka varjolla oli helpompi peittää se oikea syy, miksi hän halusi pysyä erossa minusta, mitä se ikinä sit olikaan. Se ei yksinkertaisesti käy järkeen mulle, hän on kuitenkin hyvin tunneälykäs, fiksu ja avoinmielinen ihminen, mitä häntä tunnen, ja olen käsitellyt tämän asian niin useaan otteeseen niin monen ihmisen kanssa, että hän aivan varmasti on edes kuullut murusen siitä mitä oon puhunut siitä feikkipersoonasta netissä, ja pystyy muodostan kyllä omat mielipiteet. Jotain hän ei vaan halua kertoa tai myöntää minulle, mutta toki en voi sillekkään yhtään mitään. :(

• Anonyymi

Kiitos tästä. Tämä kyllä tavoitti niin että tärinä kävi. Kuulostat hyvin tutulle. Minä koen olevani naispuolinen versio susta. Mullakin on erinäisiä pakkomielteitä ja addiktioita moneen suuntaa en edes jaksa mennä niihin nyt. Kaikki nuo mainitsemasi asiat ja sitten vielä päihteet. Olen ihan liian outo. Pystyn pitämään roolia kun tarve vaatii mutta vain hyvin harva näkee sen mikä oikeasti olen. Naisten keskellä olen usein aivan liian suora. Miehet pitävät pellenä. Porukassa en tunnista itseäni yhtään. Elämäni on ollut vuosia vaikeaa. Tuntuu että en löydä paikkaa. Olen kuin vapautta janoava sielu kahlittuna ja väärinymmärretynä, En vieläkään koe olevani paha ihminen.

• Anonyymi

Et sä olekkaan paha ihminen, en usko et oot millään tavalla... mä tiiän kun en oo ikinä tarkottanut pahaa mut päätynyt ikäviin tilanteisiin ja tehnyt sellasiakin asioita joist moni vois kuvitella, että haluaisin pahaa. Ja yllätys yllätys, tää kaivattu josta puhuin, koin et hän oli naispuolinen versio musta (tietenkin vähän kauniimpi, kun ite oon tällänen long face ja hän sievä ja nätti), se miten hänkin tunti aistivan asioita, ja näkevän maailmaa samojen linssien kautta, sai mulle hyvin voimakkaita tunteita ihmiseen, jota en tuntenut muuten lähes yhtään, siihen riitti vain hyvin pieni määrä näkemisiä ja juttelua, ja olin jo aivan sekaisin hänestä. Tuntu niin oikealta. Mä pelkäsin, että hän alkoi välttelemään minua sen takia, kun annoin hänelle vastakaikua, ja myönsin tunteeni ihan rehellisesti, kun aiemmin en osoittanut sitä kiinnostusta, kun hän taas tuntui olevan irl musta tosi kiinnostunut ja mää vaan pelkäsin, et hän jättää mut jos oon avoin.. siksi tarvittaisiinkin juuri jotain rehellistä ja avointa, ei tuomitsevaa keskustelua molemmilta päin, jos molemmat haluis päästä kärryille, että mitä tässä oikein tapahtu :c.

Mä kyllä usein intuiitivisesti huomaan sieltä joukosta ne kaikista "omanlaisimmat" ihmiset, enkä oikein pysty uskoon, että mä hänenkään suhteen olisin täysin väärässä.

• Anonyymi

Onnekksi olkoonjo vuosipäiväsi johdosta, sinäkinkohtaj o täytät 40000 vuotta, ennakolts näin onnittrlernpi

• Anonyymi

Kakskytkuus ja siihenkin on matkaa useita kuukausia :p

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe