Siinähän vasta pari , sanon suoraan kyl täsä ollaan niin kateellisia dannylle kun on lauluillaan lurittellu simpukan avautuun ja helmen kauniin sieltä poiminut , nuotit kun saa aikoinaa kohilleen niin voi 80vee oriina nauttia. Kevättä nyt rintoihin ja kohti kesää.,😎✌️
Danny ja Helmi
9
251
Vastaukset
- Anonyymi
Danny on vanhan liiton panomiehiä,on varmaan Helmiä lämmitellyt,ja ehkä muutakin🤑
- Anonyymi
Kammottava tapaus kaikkinensa.
- Anonyymi
Danny on aikamoinen sonni,kyllä se on Helmille antanut sängyssä kyytiä😁
- Anonyymi
Dannyn ja Helmin vauvan kuva on vuotanut julkisuudeen
- Anonyymi
"Oi mittä mä kavelin taitin / joka miljoonia omittaiti / Viit mä hänen lemmettäntä / kyl´ lahalla lempee taa" -Arijoutsi
- Anonyymi
Säälin tyttörassukkaa, kun on myynyt itsensä isoisoisä-ikäiselle.
- Anonyymi
Onkohan Helmin vanhemmat antaneet Helmille luvan mennä Dannyn kanssa avioliittoon?🤑
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
Perheenjäsenet tulevat katsastamaan nuorta morsianta
"Dannyn ex-puoliso Liisa Lipsanen uuden kumppaninsa kanssa tulee tapaamaan Helmiä ja Dannya. Myös Dannyn ja Liisan lapset saapuvat läheistensä kanssa kesäisiin rapujuhliin"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei763466Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071782- 1061092
- 991065
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735