Sijoittajaguru sanoo, että älä osta laskeviin kursseihin.
Nyt, kun uutisointia on miettinyt, niin ihan kuin jotkut tahot haluaisivat tavallisten sijoittajien käyttäytyvän just väärin. Ja sitten osaamattomat toimittajat kirjoittavat jopa kolumnitasolla ihan mitä sattuu.
Minä olen aina ostanut notkahduksista ja tällainen notkahdus tapahtuu niin harvoin, että nyt on kaivettu sekä säästötili tyhjäksi että lainattu äidiltä kaikki mikä häneltä liikenee.
Ja jos lasku jatkuu tämän päivän jälkeen, niin sittenhän jatkuu enkä osunut pohjille, mutta enpä tähdännytkään sinne. En tähtää ikinä.
Kuukausisäästäjä saa tuotoksi sen 8-10% yli ajan, mutta minä olen saanut sellaiset 12% vaikka olen lähes täysin indeksisijoittaja. Tämä notkahdus nostanee taas vähän tuota tuottoprosenttia.
Älkää kuunnelko guruja
Anonyymi-ap
1
67
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin. Tehdään suomalaisista varakkaita ja sijoitetaan nyt. Siis nyt. Se ei 10 vuoden perspektiivillä vaikuta yhtään onko pohjat tänään vai vasta viikon päästä, mutta isot tuotot tehdään nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056