itsetunto, enkä koskaan kuvittele liikaa itsestäni ja pidän itsestäni juuri sellaisena kuin olen! Joten siitä ei koskaan ole ollut kyse. Epäoikeudenmukaisuus on taas sellaista mitä en voi sietää! Minua kohdeltiin vuosien ajan todella huonosti, koska menetin vakituisen työpaikan ja maalittamisesta ja kautta rantain kertomisen takia en pystynyt tekemään töitä, koska olen projektin takia ollut todella ahdistunut!
Minulla on hyvä
Anonyymi-ap
4
191
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi se aurinko paistaa sinullekin kuten muillekin. Silloin kuin paistaa.
Tarkoitan siis sitä että miksi Roikut menneessä. menneet ovat yleensä opiksi. Nyt on nyt. Elämä on nyt. Sinulla on joku heikkous että roikut vanhoissa asioissa joihin et ilmeisesti löydä ratkaisua etkä pysty niitä ikinä ratkaisemaan. Järkevä ihminen Jättää nuo taakseen ja astuu eteenpäin.- Anonyymi
Menneet on opiksi?? Mitä tarkoitat tällä?!
- Anonyymi
Viestisi on todella kaoottinen ja tyhjä
- Anonyymi
Näinhän se menee. Hyvä kommentti👍🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223