Nyt kun pitäisi saada muutosta tasapuolisesti aikaan niin äänestäjät, unohtakaa puolue ja keskittykää vain henkilöihin jotka ovat jotain saaneet aikaan, vain toisiaan tasapuolisesti kunnioittavat voivat saada muutosta aikaan, ei yksikään puolue.
Tärkeät vaalit
4
187
Vastaukset
- Anonyymi
Muistakaa ketkä halusivat oman kaupungin sairaalan alasajoa
- Anonyymi
Puheet henkilövaaleista ovat täyttä puppua. Ei tarvitse muuta kun käy lukemassa kepun huoneentaulun mihin jokaisen ehdokkaan on sitouduttava niin näkee, että ehdokkaat sitoutuvat siinä puolueen linjaan. Aivan käsittämätöntä harhaanjohtamista täällä! Tilanne on aivan sama muillakin puolueilla.
- Anonyymi
Jokainen voi halutessaan tehdä vaaleista henkilövaalit. Jookon tuntevat kaikki ja Jooko tuntee teidät. Yhteistyöllä on merkityksensä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen voi halutessaan tehdä vaaleista henkilövaalit. Jookon tuntevat kaikki ja Jooko tuntee teidät. Yhteistyöllä on merkityksensä!
Kyllä, Jooko tekee eikä meinaa! Veronmaksajille tehnyt useiden miljoonien säästöt ( lukekaa pöytäkirjat). Aivan erisarjan mies puolustamaan tavan kansalaisia. Vahva suositus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329