Viime vuonna hioin Mazdan pyöräkaaret, laitoin 1K happopohjamaalin ja sen päälle kiveniskusuojasprayn. Nyt tilanne jälleen tämä, että ruoste puskenut läpi. Millä tämän saisi pysymään pidempään parempana? Mikä on oikea resepti tämän korjaamiseen?
https://postimg.cc/9zgNXdDS
Mazda pyöräkaarien ruostekorjaus
Anonyymi-ap
4
144
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoa kestävä tapa on pistää auto kiertoon, ja ostaa tilalle auto, jonka ruostesuojaus on huomioitu jo tehtaalla.
Alkaneen ruostumisen estäminen on jatkuva operaatio, joka kuitenkin epäonnistuu lopulta.- Anonyymi
Yritän kuitenkin elvyttää nämä siistiksi. Auto muuten melko ruosteeton.
- Anonyymi
Pohjamaali ei ole ilmatiivis. Vaatii pintamaalin. Teollisuus pohjissakin luvataan hetkellinen säilytys ulkona tms vain tietylle kalvopaksuudelle.
- Anonyymi
Se kai kannattaa vain mönjätä penslaamalla massalla, ulkonäöstä viis. Tietenkin pohja on koneella hiottava kiiltävälle pellille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861540
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1721070Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52882Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46861- 47848
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38838- 46792
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9763