Mulla tehtiin raskauden keskeytys n 3 vko sitten. Alku oli ihan ”normaalia” todella pahat kivut ja runsas vuoto. Kivut eivät kestäneet kun sen pari päivää ja jatkui normi menkka vuodolla ja normi menkkakivuilla mihin olen jo tottunut.Ei ole ollut menkkakipuja nyt varmaan viikkoon. Eilen minulla alkoi ihan järkyt alavatsa/selkä kivut. Kivut viittaavat samaan kipuun mitä koin keskeytyksen aikana eli todellakin pahemmat mitä normi menkkakipuni. Sekä tänään minulla tuli taas ulos joku kudosklöntti. Olen soittamassa huomenna lääkäriin asiasta, mutta haluaisin kuulla onko muilla samaa kokemusta? Lähinnä että onko keskeytyksen kivut tullut yhtäkkiä takaisin?
Abortin jälkeiset kivut
Anonyymi-ap
2
219
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119128
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265798- 584783
- 964726
- 683747
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743433- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502782- 432671