Hierojarouvan asiakkaan 20+ vuotta

Anonyymi-ap

Kaikki alkoi 2000-luvun alussa. Oltiin jo siirrytty euroihin ja selailin hesarin hierontailmoituksia aikani kuluksi. Yksi ilmoitus näytti toistuvan pari kolme kertaa viikossa ja päätin lähteä kokeilemaan tämän daamin hierontaa. Soitin numeroon ja reipas rouva toisessa päässä vastasi ja selvisi että vapaita aikoja on vaikka heti. Sovittiin koska tulen paikan päälle ja ei kun autoon. Perillä oven avasi n. 45 vuotias runsasrintainen nainen ja läpinäkyvän vaatetuksen perusteella mieleen juolahti heti että pelkkää hierontaa tässä ei tarjota. No, ei kun sisään hierontahuoneeseen (hän hieroo kotonaan) ja hieroja ilmoitti muistaakseni pelkän hieronnan hinnaksi 45 euroa. Käteinen vaihtoi omistajaa ja minä mahalleni alushousut päällä hierontapöydälle.

Tämä ensimmäinen kerta eteni selän ja takareisien hieronnasta niin, että puolessavälissä käännyin selälleni ja hieronta jatkui edestä ja koko ajan juteltiin niitä näitä. Vanhasta cd-soittimesta tunnelmamusiikkia. Tunti oli ja meni ja kun olin käynyt pesemässä hierontaöljyt pois ja vaatteita pukemassa, hierojarouva kertoili ohimennen että hän tekee myös pienestä ylimääräisestä hinnasta palveluksen runkkaamalla asiakkaalle paineet pois. Olin tässä vaiheessa vähän paineessa, hieronnan aikana välillä pientä seisokkia ja luonnollisesti valmis huipennukseen. Sovittiin extra 10 euroa ja ei kun vaatteet toistamiseen pois, äijä pöydälle ja hieroja paljain käsin kullin kimppuun. Olin aika latautunut jo, ja kun isot rinnat paljastettiin rintsikoista runkkauksen alkuun, loppu meni nopeasti – mälli kaaressa mahalle ja hierojan käsille. Kiitin ja kumarruin kun rouva oli pyyhkinyt spermat pois ja lähdin onnellisena pois – yhtä kokemusta rikkaampana.

Aikaa on nyttemmin tuosta kulunut reippaat parikymmentä vuotta. Käyntejä tämän hierojan luona on kertynyt kymmeniä ellei toistasataa. Jo toisella kerralla, hieronnan lisäksi, palvelu piti sisällään alkurunkkauksen ja loppurunkkauksen. Eli tunnin sisään kaksi laukeamista paljaat kädet työkaluina.

Vakioasiakkaana olen saanut erittäin laajan palvelun myöhempinä vuosina. On harrastettu käsipelin lisäksi suuseksiä molemmin puolin, pillun hierontaa, rinnoille tulemista sekä yhdyntää (luonnollisesti kondomilla) tosin vähän epämukavasti kun hierontapöydälle ei kaksi millään mahdu. Hinta on toki noussut palveluvalikoiman laajentumisen myötä, mutta koen että olen saanut rahalle vastinetta.

Ikää on molemmille osapuolille tullut yhtä paljon lisää. Kuivia paikkoja joutuu tätä nykyä öljyämään reippaasti ettei jää mäntä kiinni sylinteriin tai että suoja irtoaa. Kaikki harrastukset päättyvät aikanaan, ja tässä tapauksessa palveluntarjoajan ikä alkaa olla niin korkea, että hän saattaa pikku hiljaa siirtyä jonkun vähemmän rasittavan harrastuksen pariin. Itselle jää tehtäväksi löytää uusi samanhenkinen tai mahdollisesti siirtyä kiikkustuoliin muistelemaan menneitä.

12

4064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäpäin tämä hieroja toimi?

• Anonyymi

Selvästi ihan vaan jonkun reppanan mielikuvituksessa!

• Anonyymi

Voi kun oliskin tuollainen paikka mihin mennä

• Anonyymi

Sama kokemus, saman aikaakin käynyt. Tietäjät tietää kyllä tuosta tekstistä jo, että kenestä on kyse. Kuullut olen tosiaan myös, että kohta täytyisi ruveta etsimään uutta...

• Anonyymi

Tutulta hierojalta tosiaan tuo kuulostaa. Oli nuorempana myös kova vastailemaan puhelimeen kesken hieronnan. Aina siellä miehet oli sopimassa itselleen hierontaa. Aika moni vakioasiakas todennäköisesti ostanut laajemman palvelun isommalla rahalla. Kyllä tuossa on aika isot rahat tienattu ja voinee tyytyväisenä puhtain kätösin vetäytyä eläkkeelle - joskus. Pari viikkoa sitten ei eläkkeelle siirtymisestä ollut mitään juttua kun kävin.

• Anonyymi

Kyllä se edelleen samaan aikaan vaan jaksaa vastata puhelimeen kun siinä samalla veivaa 😂. Onneks ei oo ikinä soinu just samalla hetkellä kun se on hierontapöydällä selällään😂. Ilmeisesti sillä vähän on jo asiakkaita vähemmän kun 10vuotta sitten, soi vähän rasittavankin paljon välillä puhelin.

• Anonyymi

Olen myös vakiokävijä. Samanlaisen kokemuksen siinä hierontapöydällä kokeneena lukuisia kertoja, pyysin kerran vaihteluna saada tulla takaapäin. Hän suostui hetken empimisen jälkeen ja meni nojaamaan hierontapöydän päälle ja nostin hänen oikean polvensa siihen pöydän kulmalle. Siinä oli itsellä hyvä näkymä työmaalle vaikka huoneessa on heikko valaistus. Mutta jos joku on sitä mieltä ettei järvi soutamalla kulu, niin tässä asennossa se oli kulunut. Ei oikein kumin kanssa ollut mitään tuntumaa missä päin liikun vai olinko ylipäätään sisällä ja oikeassa osoitteessa? Liukastetta oli lisäksi liikaa ja hetken ponnisteltuani puolikyykyssä pyysin että palataan takaisin tuohon tuttuun selin pöydällä asentoon. Loppujen lopuksi tulin sillä kertaa maalin suuhoidolla kun paras kunto oli tuohon mahdottomaan taka-asentoon mennyt. Puhelin ei soinut tällä kertaa. Anaali voisi olla tiukka mutta ei ole mun juttu.

• Anonyymi

Löytyykö Uudenmaan alueelta?

• Anonyymi

Olen kanssa miettinyt, että onko se palvelun laajentuminen johtunut siitä, että on vähemmän tulijoita ja heille jotka tulevat niin koko setti tarjolla kovemmalla hinnalla? Jos maksaa koko hoidosta, sisältäen yllä mainitun yhdistymisen hierontapöydällä, ei siinä montaa yhdistymistä päivässä tarvitsekaan toteuttaa niin sievoisen päiväliksan saanut kasaan. Olin aikoinaan oma -aloitteinen ja ehdotuksestani ryhdyttiin naimapuuhiin. Piti vaan kerätä rohkeutta ja kysyä - ja heti sopi. Kumitkin olivat valmiina. Olisinpa kysynyt aiemmin...

• Anonyymi

Kyllähän se tykkää, naamasta sen kyllä näkee kun nauttii, kovin se on vaan hiljainen. Kerran siitä kysyin, mutta kuulemma ei voi ääntä päästää jotttei naapurit...

• Anonyymi

Orgasmeja saa kyllä kovasti ja helposti...

• Anonyymi

Koettu on luultavasti tämäkin. Onko tietoa muista vastaavista pk-seudulla tai lyhyehkön ajo matkan päästä?

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      23
      3000
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1477
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      75
      1052
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      911
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      872
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      848
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe