Moi! Mä oon kohta 13, ja mulla alkoi aamulla kuukautiset. En tiedä miten kertoisin äidilleni. Onko jollain jotain vinkkejä?
Miten kertoa kuukautisista äidille?
5
226
Vastaukset
- Anonyymi
Laita vaikka viesti, mut jos teil on vessas tamponei nii kyl se tajuu et ne on alkanu ku otat niit sielt
- Anonyymi
Tampponeita ei oikein lääkärit suosittele kun kuukautiset ovat aikaan nuorella tytöllä , ennemmin siteitä , ja niitähän on jos minkäkin laista sorttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampponeita ei oikein lääkärit suosittele kun kuukautiset ovat aikaan nuorella tytöllä , ennemmin siteitä , ja niitähän on jos minkäkin laista sorttia
Oikeesti jaksaako joku täällä tulla korjaamaan että nuoret tytöt ei käytä tampoonia. Mä oon 12 oon aina käyttäny tampooni. Hanki elämä ettei tarvii tulla pätemään toisen kommenttia.
- Anonyymi
No ei kun vaan sanot että nyt mullakin alkoi kuukautiset, ei kai siinä mitään pelkäämistä ole , omalle äidilleen kyllä voi sanoa onhan hänelläkin ne itsellään joten tietää ihan hyvin että sinäkin olet siinä iässä että saat ne.
Eikä siinä myöskään ole mitään hävettävää liioin koska kaikilla naisilla on ne ,et siis ole ainoa,. - Anonyymi
Mulla on alkanut jo puol vuotta sitten enkä oo kertonut. Sanon suoraan et sun on aivan pakko kertoa. Salailu on aivan hirveetä ja mitä pitempään on kertomatta sitä vaikeammaksi se tulee joten kerro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657