JOSSAKIN LUKI ETTÄ
NEljä puoluetta haluaa 1000 uutta ukrainalaista Kankaanpään seudulle
alueellamme 12% työttömiä jo ennestään
jokainen täällä elelevä ukrainalainen vie kela ja sossumaksuja,
asumisiin,
aikuiskoulutusmaksuja, tulkki ja terveyskustannuksia,
saavat harkinnavaraisia tukia paljon enemmän kuin suomalainen
maksusitoumuksia tavaroihin ,vaatteisiin ja kenkiin
lapsilisät,elatustuet, päiväkodit,
lukuja ei tietysti anneta julkisuuteen mitä maksaa yksi henkilö
maksajina ne harvat suomalaiset veronmaksajat jotka ovat omilla tuloilla pärjääviä
suomalainen yhteiskunta ei pysty nostamaan bruttokansantuotetta koska elättejä suomessa kasvava määrä
näkymät vaan huononee kun nuoret oirehtivat, mielenterveyden ongelmat , päihteiden käytön lisääntyminen , paino-ongelmat
ei oikein taida tulla tulevaisuuden työntekijöitä heistä kun vielä lisänä oppimisongelmat, ja lähes joka toisella nykyään joka diagnoosi
ja sairas puhelinriippuvuus
viimeinen takaisku trumpin tullit jotka vaikuttaa vientiin joka muutenkin heikentynyt ja suomalaisten ostovoima vähentyy
eli alamäki jatkuu
velkaa tehdään vuosittain
tulevaisuudessa aina lisää kun velan korot jo hurjat
mihin ukrainalaiset sijoittuneet
Anonyymi-ap
1
129
Vastaukset
- Anonyymi
Keskustan kolmiot ja neliöt ovat jo loppuneet. Pitää alkaa etsi omakotitaloja vaativille "pakolaisille".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993