https://www.youtube.com/watch?v=6XFuOJX4zRE
"Kukaan ei ole syntynyt transsukupuoliseksi"
Peter Boghossian keskustelee toimittaja Mia Hughesin kanssa.
Video on pitkä, mutta hyvin asiantunteva ja hyvin perusteltu.
Sisältää asiallista tietoa hormonihoitojen ja transleikkausten epäilyttävästä historiasta, WPATH -kritiikkiä, kulttiajattelu ja ideologisuus, translääketieteen ja hoitojen hyödyllisyyteen ei ole todisteita, luotettavan tutkimuksen puute, lääketieteellinen skandaali, trans sosiaalisesti tarttuvana ilmiönä, johon nuoret, autistit ja haavoittuvassa asemassa olevat aikuiset tarttuvat ratkaisuna omille (muille) mt-ongelmille ja traumoille.
Jakakaa kaikille sukupuoltaan miettiville tai perheenjäsenille ja ystäville.
Suomessa tarvittaisiin joku yhtä rohkeasti kirjoittava, asiantunteva, kiihkottomasti ja kuitenkin selvästi kantaaottava kirjoittaja kuin Mia Hughes, mitä tulee transhoitoihin ja transideologian "opettamiseen" kouluissa ja oppilaitoksissa.
Peter Boghossianin youtube-kanavalta
Toimittaja Mia Hughes: Kukaan ei synny transsukupuoliseksi
3
252
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos! Tässä on asiaa.
- Anonyymi
Mainio uusi podi sukupuoli asiasta.
https://www.youtube.com/watch?v=IeGyZubGPXo - Anonyymi
Niin... Tuo on vähän sama kuin aikoinaan ja ehkä osin vieläkin väitettiin, että lesbous johtuu siitä, että heitä on hyväksikäytetty tai muutoin heillä on hyvin negatiivisia kokemuksia miehistä ja siksi koetaan, että ollaan lesboja. Vaikka se toki selittää pienen osan kokemuksen se ei todellakaan selitä lesboutta ilmiönä. Transsukupuolisuus on kyllä valitettavasti ihan totta, olen sen itsekin pienestä lapsesta lähtien kokenut ja yli 20 vuotta sitten prosessin läpikäynyt ja tunnen salatuilta vertaistukisivuilta useita kaltaisiani, mutta sitten taas noita aloittajan esiintuomia henkilöitäkin on, ja ehkä he ovat enemmän esillä kun taas me tavistransihmiset halutaan sulautua massaan eikä meitä siten oikeastaan ole olemassa, useimmathan elävät siinä illuusiossa, että transtausta näkyisi aina jotenkin päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450