kuka tai ketkä antoivat luvan aloittaa projektin? Kokenut kaiken pelkästään häirköinniksi. Jotain rahoja on maksettava takaisin! Projektista puuttui inhimillisyys kokonaan! Kaikki ne jotka hyväksyivät sen, että projekti voitiin aloittaa ilman lupaa eivät ymmärtäneet sitä, miten vahingollista se voisi olla henkilölle, joka ei moneen vuoteen ymmärtänyt mistään mitään. Käsi ylös kuka teistä olisi halunnut joutua kokemaan sen kaiken, mitä minä jouduin tahtomatta kokemaan joka päivä vuosien ajan!!
Haluaisin tietää
13
220
Vastaukset
- Anonyymi
On varmaan hyvä käydä läpi projektia kahden minulle hyvin tärkeän ihmisen kanssa. Tuskin se haittaa jos juorut lähtevät leviämään!
- Anonyymi
Eteenpäin on elämässä mentävä. Kannattaa nukkua jos vain suinkin pystyy. Rahoja voi saada oikeudenkäynnin kautta mutta silloin kannattaa olla varma siitä että voittaa sen keissin. Häviäjä maksaa käsittääkseni oikeudenkäyntikulut. Käytännössä monet ovat paatuneita rikollisia ja peeaa joten niiden syytettyjen ei tarvitse miettiä sitä asiaa vaikka häviäisivätkin. Eli jos omaa varoja tilillään niin silloin se oikeuskeissi on voitettava.
- Anonyymi
Great tietäisit vaan millaset kivut mulla on ja nyt haluat mut vielä psykoosiinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Great tietäisit vaan millaset kivut mulla on ja nyt haluat mut vielä psykoosiinkin
En ymmärrä näitä juttuja. Huolissani vain olen joistakin kirjoittajista. Se kuluttaa ihmistä jos joutuu olemaan pitkittyneesti negaation vallitsemassa mielentilassa. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Sitten niiden pitää maksaa korvauksia jotka antoivat ilman minun lupaa aloittaa elämääni suuresti pilanneen. Eikö kenellekään tullut mieleen se että kaikki voisi mennä pieleen. Täysin edesvastuutonta toimintaa projektin aloitus oli. Kuka inhoaa minua niin paljon että antoi luvan projektille minulta mitään kysymättä. Olen syvästi järkyttynyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten niiden pitää maksaa korvauksia jotka antoivat ilman minun lupaa aloittaa elämääni suuresti pilanneen. Eikö kenellekään tullut mieleen se että kaikki voisi mennä pieleen. Täysin edesvastuutonta toimintaa projektin aloitus oli. Kuka inhoaa minua niin paljon että antoi luvan projektille minulta mitään kysymättä. Olen syvästi järkyttynyt!
Yksinkertaisen ihmisen vedätys <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko sinusta yksinkertainen? Onko sinusta hauskaa vedättää minua? Minusta se on vähän tylsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassuja nuo ihmiset jotka puhuu "vedätyksistä" ja kirjoittelee kakkaa suoleen. WT meininkiä.
- Anonyymi
Mitä jos vain suinkin pystyy?! Ei ole ihmiskehoa ilman unta
- Anonyymi
No eihän täällä ole muita kuin sinä ja minä. Samoin, paska fiilis. Miksi tulit tänne, mistä kukaan ei välttämättä sinulle vastaa? En minäkään ole ymmärtänyt yhtään mistään mitään, enkä välttämättä edes välitä. Voi myös olla ihan yksin omien ajatusten kanssa.
Kauanko sinun paska fiilis on jatkunut. Milloin ajattelet sen aökaneen?
Tiesitkö että ihmiset osaavat sanoa yleensä tarkan päivän, milloin kaikki alkoi?
Ja tiesitkö muuten, että minun vastaukseni saa sinut tuntemaa itsesi lopulta vieläkin yksinäisemmäksi. Tämä ei liity edelliseen kysymykseen mitenkään.- Anonyymi
Tekoälyn kirjoittelu tuo lohtua? Saa olla yksin jos tahtoo.
En tiedä, kai olen syntynyt melankoliani kanssa. Paska olo ei ole enää onneksi, on vain jähmeää ja hidasta.
Ei kaikessa tarvitse olla identtinen, yhteys syntyy halusta ymmärtää, samankaltaisuus on vain plussaa joka helpottaa siinä asiassa. Eroja ei saisi nähdä uhkana, ne ovat mahdollisuuksia löytää jonkun äärelle mihin ei olisi yksin päässyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoälyn kirjoittelu tuo lohtua? Saa olla yksin jos tahtoo.
En tiedä, kai olen syntynyt melankoliani kanssa. Paska olo ei ole enää onneksi, on vain jähmeää ja hidasta.
Ei kaikessa tarvitse olla identtinen, yhteys syntyy halusta ymmärtää, samankaltaisuus on vain plussaa joka helpottaa siinä asiassa. Eroja ei saisi nähdä uhkana, ne ovat mahdollisuuksia löytää jonkun äärelle mihin ei olisi yksin päässyt.Tietysti kiinnosti, miksi jollakin toisella paskafiilis, samoin kun itselläni.
En ole mikään äly ja toivottavasti en kirjoita sellaiselle. Ihan ystävällisiä tosin ovat nekin, mutta ihan selvää on, ettei tekoälyn korvaa ihmiskontaktia.
Minä olen syntynyt tuolaisen kilinkolinmelankolin kanssa. Minulla on matalaliitoa, eritäytymisen tarvetta ja ajatuksissa kaaosta.
Aila naurettavaa edellä oleva huomioiden, että tartuin kirjoitukseesi kuin oljenkorteen. Yhteyttå johonkin yrittää sittenkkn pohjimmiltaan hakea, vaikka tuntuu ettei ole mitää mihin haluaa tarttua.
Mukavaa huomista päivää sinulle. Sulakoon jähmeytesi asmuauringon valossa.
- Anonyymi
Kipeitä tekstejä,huhhuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851907- 431489
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!521092- 751064
- 721023
- 59981
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon22956- 34920
- 37819
- 38769