Kummitusluoman metsätie..

Tutkiskelija..

Tunteeko kukaan sellaista paikkaa? Sielläpitäsi olla tosi aavemainen metsä jossakin. Kävimme siellä etsimässä mutta emme löytäneet muutakuin sen Kummitusluoman metsätie nimisen tien. Paikka sijaitsee Saarijärvi-Ähtäri tien varrella ilmeisesti Pylkönmäen kunnan alueella. Tietääkö täällä kukaan sellaista paikkaa tai on käynyt siellä metsässä?

9

3791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satunnainen matkailija

      On tullu ajettua useasti ohi ja on myös huomattu erikoinen tienviitta. Tietoa ei ole mutta luulen nimen juontavan juurensa vanhoista perimätietona kulkeneista tarinoista. Näin on ainakin useimmissa tapauksissa ympäri Suomea.

      • Tutkiskelija..

        Sellaista oudon näköistä metsää jossa kuulemma on talokin keskellä niitä oudon näköisesti kasvaneita puita? Voikohan olla että metsä on hakattu pois?


    • Ei oo

      Kyseinen tie sijaitsee muuten Ähtärin alueella, ei todellakaan missään pylkönmäellä. Tie on vähän Myllymäki-nimisen kylän jälkeen kun mennään Saarijärvelle päin. Olen ikäni asunu lähistöllä mutten oo koskaan kuullu et siellä mitään kummituksia olis tai olis koskaan ollukkaan. Mistä tien nimi tulee, en tiiä. Voihan olla että joskus vuonna 2 paikallinen alkuasukas on luullu nähneensä kummituksen ja tielle on sit heti räppästy semmonen nimi. Semmosta se on...ei sen tien varrelta mitään elämyksiä saa ellei sit mee harrastaan vaakamamboo metsän siimekseen...

      • pööö

        Vaakamamboa kummituksen kanssa, niinkö


      • hassu
        pööö kirjoitti:

        Vaakamamboa kummituksen kanssa, niinkö

        Sullako on tapana sit harrastella tätä kyseistä vaakamamboa kummitusten kanssa???? Koitas keksii olisko olemassa muita mahdollisuuksia kuin se kummitus! Onhan toki mahdollista, että partneri on niin ruman näkönen, että sitä voipi sanoo kummitukseksi. Onko sinun tapauksessa näin??


      • Jazzu94

        Missä se on googlemapissa :) laittasitko linkin:)?


      • fkfkfg
        Jazzu94 kirjoitti:

        Missä se on googlemapissa :) laittasitko linkin:)?

        Taitaa olla jokin noista kolmesta pohjoiseen päin menevistä.
        No, ainakin ihan tuossa nurkilla se on.Eräs joka aikanaan asui siinä ihan vieressä kyllä väitti että sen pitäsi olla oikeasti luolan, eikä luoman ja jotain kummituksia siellä oli kuulemma joskus muinoin väitetty olevan.

        http://maps.google.fi/?ll=62.542886,24.353042&spn=0.01494,0.043731&t=h&z=15


    • outo poika

      oon kuulu että kun sinne menee yöllä niin voi nähä 3 kerroksisen talon en kyllä ite oo menny sinne yöllä ikää viimeks kun kävin paikan päällä aamulla niin ei siellä kyllä mitään epä muodostuneita puita ollu näytti ihan norm metältä

    • Pelon etsijät

      Joo eihän siellä ollut kun pelkkä normaali metsäautotie ja vielä todella huonossa kunnossa oleva!
      Ei pelottanut kun auton pohjan puolesta!!
      Hah,kaikkee ne höhelöt keksiikin :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe