selväksi, että haluan löytää itselleni uuden ystävämiehen, joka on samaa ikäluokkaa kuin minäkin! Sairauteni ei mahdollista mitään ilman vaatteita tehtävää!En halua sellaista ihmistä elämääni koskaan, jonka läsnäolo muistuttaisi sellaisista vuosista, jotka olisivat saaneet jäädä kokematta. Olen todella surullinen siitä, että en saanut tehdä töitä yhdessä ja samassa työpaikassa. Ja vain sen takia menetin sen, kun en ymmärtänyt mitään siellä yritettiin kertoa! Tuli mieleen että voisinko antaa lehdelle jutun siitä mitä jouduin kokemaan, nimiä paljastamatta. Minusta on täysin väärin, että monet olettivat minun valitsevan uuden ystävän rahojen takia! En osaa ajatella niin. Pidän ikäisistäni miehistä ja yhden sellaisen haluan ystäväkseni! Olen totaalisen väsynyt projektiin, enkä halua kohta elää, jos se vieläkin jatkuu! Elämäni on pilalla. Minä kun vain haludin olla ylpeä itsestäni tulemalla omillani toimeen. Sen kaikki menetin ilman lupaa aloitetun kiusaamisprojektin takia. Kipu tuntuu kaikkialla ruumissani, en oikeastaan haluaisi enää elää!
Tehdään tämä
Anonyymi-ap
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851897- 431489
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!521082- 751064
- 721013
- 59981
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon22956- 34910
- 37819
- 38759