hyviä , vastuullisia ja lähimmäisistään huolehtivia tuoreita ehdokkaita . Mukavaa on heitä äänestää .
Vasurit voittaa vaalit Oulaisissa , ehdokkaina
18
893
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on , kaikille antaisin ääneni . Paras porukka .
- Anonyymi
Eli tulevassa valtuustossa on ainakin kolme Jannea!
- Anonyymi
vasemmisto siipi jyrää.
- Anonyymi
Uudet tuulet ja edistyksen äänet puhaltaa vasemalta . Sen tuntee jokainen Oulaisissa .
- Anonyymi
nekö ne noita polkupyöriä kuskaa ja vahtii ympäri kylää, todella tärkeää toimintaa, oisivat aikoinaan oulaskankaan osalta ollet aktiivisia niin vois edes harkita
- Anonyymi
Iltasanomat, rötösherrat...
- Anonyymi
lempo ko on vasen käsi niin kipeä ettei voi sillä kirjoittaa.. mitä tehtävissä ?
- Anonyymi
Palataan muutaman päivän päästä asiaan, juhlitaan vaalivoittoa torilla tai itketään itkumuurilla hukkaan heitettyjä mainosrahoja. Kumpihan lienee tedennäköisempi vaihtoehto aloittajan mielestä. Palaan asiaan ensiviikolla äänimäärien vertailulla oliko aloituksen kirjoittaja oikeassa.
- Anonyymi
No johan horiset. 3 ehdokasta ja 27 paikkaa vaikka kaikki tulis valittua niin häviö tulis murskalukemin 24 - 3 niin miten tuosta lukemasta voittajan kolmella ehdokkaalla saat. Meinasitko että sinne vain 5 valitaan kaikkiaan jotta voitto tulis 3 - 2.
- Anonyymi
Saattaisi käydä sen yhden kohdalla kuin vennamolle 1974,kuumenisi niin että kantaisivat ulos tuolinsa kanssa.
- Anonyymi
Itkumuurille tuli lähtö niinkuin arvelin. Eiåä monta sääliääntä herunut. Märkiä päiväuniapa aloittaja oli nähnyt.
- Anonyymi
https://vaalit.yle.fi/kv2025/tulospalvelu/fi/municipalities/563/
No olipa yllätystulos, sdp:n nousu ja ps:n mahalasku. Samoin tuo Elisabeth Frimanin äänimäärä, näyttäisi menevän läpi. No vasemmistoliitto menettää ainoan paikkansa. Näkyy kyllä tässäkin valtakunnan että politiikalle protestia haluttu näissä vaaleissa näyttää. - Anonyymi
Suomen pikku-kunnista katsottuna niin kovin on alhaista Vasemmistoliiton kannatus.
- Anonyymi
kuka tyhmä äänestää suvieroa mitään ei oo saanu aikaan
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
239
- Anonyymi
Eipä ollut hääppöinen oulaisissa äänestysprosentti. Vähän yli puolet 😆.
- Anonyymi
..ei tainnut yhtään vasuria mennä läpi, kaikki oikeakätisiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611010Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ143921Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77695
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121694