Haluan tutustua sinuun. Ketään muuta en halua. Sinut haluan.
Tiedän, että ihmettelet, miksi toimin näin. Miksi olen ikään kuin jumissa, ja enkö keksi tai tajua yhtään mitään. Kyllä minä tajuan, mutta minua jännittää ☺️
Naiselta
Minä haluan sinut
16
606
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän. Minuakin jännittää ja pelottaa.
- Anonyymi
Jatkan vielä, että minäkin halua sinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä, että minäkin halua sinut.
❤️
- Anonyymi
Niin minäkin haluan sinut ja tutustua sinuun, no herra jumala. Haluaisin jo pari vuotta sitten, mutta nyt haluan. Ymmärrän et haluat toimia täällä näin avoimin kortin. Minunkin elämä on ollut niin selkeää et ihan naurattaa🙄. Punainen mökki ja perunamaa kanssasi siivittää minut mielikuvituksiin loikoilessani erään Etelä-Suomalaisen kerrostalon lämpimällä asfaltilla. Tietenkin mökki ilman tupajumeja. Meidän rakastavaisten elämässä ei saa jumittaa edes housun nappi, ei saa estää elämää, poistetaan vaikka tarvittaessa - eläköön meidän elävän elämän ilmaisun vapaus ja meidän ikuinen, lämpimä, kiinteän kiihkeä eiku kiihkeän kiinteä yhteys ja suhe.
- Anonyymi
Tuollaisia "punainen tupa ja perunamaa"- toiveita minäkin elättelin joskus. Ajattelin, että hänen kanssaan kaikki olisi mahdollista. Mutta ei sitten kuitenkaan ollut. Rakastin ja rakastan yhä. Ja elän omissa oloissani.
- Anonyymi
Ei tarvitse jännittää – mäkin haluan tutustua suhun.
Voisitko avata keskusteluyhteyden?
Odotan sitä niin paljon.
Lupaan, etten pure.
Ihan vaan jutellaan.
Kenelle miehelle menee?- Anonyymi
❤️ M:lle.
- Anonyymi
Sillon on taas parempi keskittyä vaan siihen yhteen kun kerran tiedät varmasti että hänet haluat mutta haluatko hänet sellaisena kuin hän on ja haluaako hän sinut sellaisena kuin sinä olet vai vaatiko jompikumpi toista muuttumaan joksikin muuksi kuin mitä toinen on
- Anonyymi
Olemme jumissa järjestelmässä. Järjestelmässä, joka ei ole todellinen.
- Anonyymi
Mikset sä soita? Tai, mikset sä kirjoita kirjettä?
- Anonyymi
Ei se oikein luonnistu…kun ei ole ollut yhteyksiä pitkiin aikoihin ja muutenkaan ei olisi luontevaa.
- Anonyymi
Miksi et voi täällä kertoa etunimillä, kuka olet ja ketä kaipaat?
- Anonyymi
Sitä sinun on turha kärttää tältä itsestään kirjoittavalya mieheltä, simppeli kaveri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sinun on turha kärttää tältä itsestään kirjoittavalya mieheltä, simppeli kaveri
Niin tosiaan, Ap:ltä. Joka on mies ja nainen tarpeen mukaan. Sepittelee tarinoita tosina jne.
- Anonyymi
Ei sellainen ole sallittua, aiheuttaa vain väärinkäsityksiä.
Tämä aloitus on n>m.
- Anonyymi
Kyllä mää tähä yhde sopivan tiedä mu se johtuu ujoudesta osin rohkeuden/uskalluksen puutteesta ja osin taas pelosta monen osatekijän yhteissumma siis mulla taase tasan kaksi syytä miksi en tee mitään sen ihmeemmin hänenkin täytyisi osoittaa oma halunsa mäkään kun en ole täydellinen mussa on omat vikani mielestäni huomattavasti enemmän kuin kenessäkään muussa enkä mä tiedä osaisinko oikeasti arvostaa sitä että joku muukin kuin lapseni voisi aidosti tuntea mua kohtaan jotakin muutakin kuin vihaa keksisin toki paljonkin lisää mu se menisi jo enemmän selittelyksi mikä ehkä kai kertoo enemmän taas siitä että ehkä se on seurustelu mitä kuitenkin pelkään mitä parisuhde on sen tiedän mitä haluaisin sen itse olevan enkä ole sellaisessa parisuhteessa koskaan si taas ollu kuitenkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223