Ja me tiedämme sen ja me ymmärrämme sen ja siksi osaamme niihin oikein suhtautua ja reagoida.
Ja niin on oikein ja olemme kestävällä pohjalla.
Siksi upit ovat meille siunaus ja downitkin vain lujittavat sen kaiken muun ja tekee kaikesta pysyvää ja kestävää.
Olemme rakentaneet vankalle perustalle ja siksi rakennuksemme kestää, eikä mikään voima, ei myrsky eikä tulva saa sitä sortumaan.
;/
Nainen, on uppeja ja downeja
46
602
Vastaukset
- Anonyymi
Ainut mikä miestä kiinnostaa on stay upit..
- Anonyymi
Sivusta - hyvä tietää, kiitos! Minäpä pistän ensi kerralla kun näen häntä.
- Anonyymi
Kun lopulta kaikki muut ovat paenneet, viereltä kaikonneett ja muukin on ympäriltä kadonnut ja pois huuhtoutunut, niin sinä olet siinä edelleen.
:/- Anonyymi
Mulla on tällainen olo, oon yhä siellä ja sulle. Tykkäät nuoremmista, mä en oo sulle se oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on tällainen olo, oon yhä siellä ja sulle. Tykkäät nuoremmista, mä en oo sulle se oikea.
Ei multa tuo kirjoitus mutta olen todella pahoillani jos koet noin. Tilanne on puoleltani päinvastoin, olen epävarma siitä että haluatko todella ja koitan joustaa tilanteesi ja tarpeidesi mukaan sillä olet se paras minulle josta en luovu mutta en myöskään vielä tiedä miten sovitamme kaiken yhteen. Tarvin enemmän ja paikkaan tarvettani muualta sillä en halua vaatia sinulta mitään. Muut mahdollistavat tilanteemme säilyvyyden.
- Anonyymi
Niin joo tietenkin. Mut et ole minun rakennustani muuten kun horjuttanut ja porttia koittanut polttaa, murentaa ja räjäyttää. Ei sesami nyt sulle turhalla länkytykselläkään aukene. Kerroin jo mitä haluan. Voit todistaa että olet pahoillasi, uskot yhteiseen tulevaisuuteen ja luotat arvostelukykyyni ja vilpittömyyteeni.
😃- Anonyymi
🤣🤣 hupaisaa... Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣 hupaisaa... Sivusta
Aikas ihana puhe.... 😂😘
- Anonyymi
Hyvää loppuelämää kaikki tyypit ketä ikinä olettekin. Tämä ei ole minun mesta ollut eikä ole. - m-nainen
- Anonyymi
mul on muut mielessä.
- Anonyymi
Kun olemme nähneet parhaat puolemmei ja tiedämme myös ne synkimmät salaisuutemme ja olemme edelleen rinnakkain ja vierekkäin, niin olemme löytäneet jotain pysyvää ja kestävää.
Meillä on jotain arvokasta, josta me lujasti pidämme kiinni.
Meillä on toisemme, pysyvästi.
Olemme tulessa koeteltuja, myrskyissä ja tulvissa karkaistuja, toisiimme kauniisti ja pysyvästi kietoutuneina.
:/ - Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä kanssasi ❤️ Yhteinen polkumme jatkaa edelleen vahvistumista ja vakautumista, mutta ehkä se johtuu myös siitä ettei down vaiheisiin liity draamaa ja vahingoittamista joka voisi taustalla pohjaa pitkässä juoksussa.
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
🤣💦
kilvoittelumme jatkukoon suotuisasti,
myös kipsein ja kainalosauvoin!
Huraaa! ♥️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣💦
kilvoittelumme jatkukoon suotuisasti,
myös kipsein ja kainalosauvoin!
Huraaa! ♥️❤️😍
- Anonyymi
Älä hylkää mua, älä jätä yksin.
- Anonyymi
Annoimmeko rakkautemme koeteltavaksi ja alttiiksi.
Suojaamattomaksi kaiken edessä ja lopulta se suojasi ja vahvisti kaiken?
Tuliko siitä pienestä kipinästä jotain suurta ja roihuvaa kun tuuli puhalsi?
Saiko sen kuumuus meidät yhteen kietoutumaan ja toisiimme kiinni sulamaan?
Kuin se mitä ei alussa näyttänyt olevankaan, kasvoi taivaan alla suuremmaksi ja kuumemmaksi liekiksi kuin mikään muu.
Ja vaikka se näytti hiipuvalta ja katoavalta, lähes näkymättöttömältä ja sammuvalta, niin se oli kuin se siemenistä pienin, josta kasvoi se liekki kaikkein suurin.
Ja toisiimme kietoutuneina hymyilemme ja toteamme, mitään emme antaisi pois.
Emme uppeja, emme downeja vaan näemme ne kaikki osana jotain suurempaa ja korkeampaa, jonka olemme niiden avulla saavuttaneet.
:/- Anonyymi
Voi kun voisikin asiat kokea noin.
- Anonyymi
Juurikin näin 🩷
- Anonyymi
🥰❤️
- Anonyymi
Sulla siis Downin syndrooma ja sil toisella upponalle kiikarissa.
- Anonyymi
Ymmärryksesi taitaa olla tähtitieteellisen matala.
:/
- Anonyymi
Toivottavasti kärsit.
- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta ja muidenkin silmät avatakseni kysyisin vähän taustastasi.
Kerro jotain itsestäsi ja taustoistasi, niin sitten kerron sinulle jotain silmiä avaavaa.
:/
- Anonyymi
Ja kaikesta huolimatta sä olet hylännyt mut totaalisesti, mulla ei ole mitään minkä takia ees yrittäisin enää jaksaa. Tietäisitpä vaan miten kaikki romahtanut tän reilu puolen vuoden aikana. Koti, ja kaikki mennyt.
- Anonyymi
Millä tavalla koti on mennyt? Oletko koditon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kohta joo oon.
Mut se nyt on varmaan pienin murhe tässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks kysyt edes,
kun ei se merkitse sulle yhtään mitään?
Ihan kohta oon.
Mut se nyt on varmaan pienin murhe tässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks kysyt edes,
kun ei se merkitse sulle yhtään mitään?
Ihan kohta oon.
Mut se nyt on varmaan pienin murhe tässä.Miksi olet kohta koditon? Etkö.pysty maksamaan vuokraa?
- Anonyymi
Täältä palstalta et kotia löydä etkä elämääsi uutta alkua tai suuntaa joten suosittelen ihan muita kanavia purkaa tunteita ja ajatuksia ja puhua. Jopa ammattilaisia on sitä varten. Tai kriisikeakuksia jne mutta mikä muu on parempi kuin tämä paikka. Täällä sun olo huononee vaan usko pois. Ja sitä et varmasti halua.
- Anonyymi
Kenelle sä sanot tosta kodista?
Aloittajalle vai tohon edelliseen kommenttiinko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sä sanot tosta kodista?
Aloittajalle vai tohon edelliseen kommenttiinko?Sille joka on menettänyt kotinsa oliko aloittaja kun ei tästä saa selvää kun kaikki sotkee aina väliin ja aloittaja ei tuo esille mikä on hänen vastauksensa aina. Mutta kodittomalle ja jolla tuntuu olevan pahoja ongelmia muutenkin. Niin mikä siinä oli väärin?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille joka on menettänyt kotinsa oliko aloittaja kun ei tästä saa selvää kun kaikki sotkee aina väliin ja aloittaja ei tuo esille mikä on hänen vastauksensa aina. Mutta kodittomalle ja jolla tuntuu olevan pahoja ongelmia muutenkin. Niin mikä siinä oli väärin?!
Ei siinä ollut mitään väärää tai väärin.
Mutta hämmensi kun ei ollut tuohon mun kommenttiin tuo vastattu.
Tiiäks jos mulla olisi joku toinen yhteys
tuohon aloittajaan edelleen olemassa,
mä en varmaankaan tähän olisi tuota sanonut.
En mä täältä kotia etsi,
en tee edes sellasella mitään jos asiat on näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille joka on menettänyt kotinsa oliko aloittaja kun ei tästä saa selvää kun kaikki sotkee aina väliin ja aloittaja ei tuo esille mikä on hänen vastauksensa aina. Mutta kodittomalle ja jolla tuntuu olevan pahoja ongelmia muutenkin. Niin mikä siinä oli väärin?!
Ap taitaa käyttää tätä :/ niin siitä hänet tunnistaa.
- Anonyymi
Kävitkö viikonloppuna siellä keltaisessa talossa kotoasi n
2 km päässä?Kotiisi palatsit yöllä klo 24.00 - Anonyymi
Henkimaailmaa tai siis henkiä ei saisi suututtaa.
Ja ne saattaa suuttua jos ja kun ovat väärässä paikassa liian kauan ja tavallaan luvatta,
eikä siellä missä niiden pitäisi olla.
Siellä minne ne haluavat takaisin.
Niiden pitää päästä sinne kenen luo kuuluvat.
Kenen läheisiä ja Rakkaita ne olivat..
Sinne missä niiden kuuluu olla räyhäämässä, siirtämässä ja viskomassa juttuja...
Sekä rikkomassa astioita.
Mieti mitä sulle sanottiin miten alkoi menemään kun ne lähetettiin sun luokse eivätkä päässeet takaisin niinku oli tarkoitus.
Tossa perjantaina oli yhden hengen vuosipäivä....
Oli välillä aikas äkäinen muikkeli aikoinaan,
vaikka olikin lämmin, huolehtiva ja paijaileva.
Mutta mikä tahansa olikaan tilanne,
niin aina oli mun puolella.
Niin ja muutaman muunkin tyypin vuosipäiviä
tässä näinä aikoina on ollut ja on tulossa...
Sellaisten joille mä olin kaikkein tärkein.
Että sellasta.- Anonyymi
Ehkä henki löysi uudelleen syntyneen hengen kuka on ollut hänen läheinen edellisessä elämässään eikä halua kuin olla hänen lähellään.
- Anonyymi
Onko se jolle olit tärkein Härkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä henki löysi uudelleen syntyneen hengen kuka on ollut hänen läheinen edellisessä elämässään eikä halua kuin olla hänen lähellään.
Ei se kuule noin mene.
Ihan turha vääntää ja kääntää.
Aloittaja tietää kyllä mitä tarkoitan.
Mun Perheenjäsenen piti olla täällä kunnes
voisi jatkaa matkaansa jonnekin ihan muualle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se jolle olit tärkein Härkä?
Mitä sen on väliä.....
Ja kenelle?
Ketäs veikkaat sitten Häräksi?
- Anonyymi
Meillä on todellakin vankka pohja ja rakastetaan toisiamme ikuisesti. Halataan ensin,kun nähdään ja sit kaikkee muutaki...❤️
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
Kuka onkaan laitellut ❤ ihan turha ainakaan yrittää laittaa niitä aloittajaan liittyviksi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka onkaan laitellut ❤ ihan turha ainakaan yrittää laittaa niitä aloittajaan liittyviksi :D
🤣😍
- Anonyymi
On kyllä aika vankalla perustalla teiän juttu,
eipä näytä että se sun uusi rakkautesi tuntea sua tai tietäisi missä mennään kohta jälleen kerran.
Kuin pahasti sitä en tiiä, en voi enää sua auttaa.
Tää olkoon tavallaan nyt sitte vihjauksena teille molemmille.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä621068Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161988Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724