Instagramissa on useita ketjuja, joissa tanssijat voivat kertoa epäsopivasta käytöksestä tanssilattialla tai sen lähipiirissä. Tarinan kertojat ovat kertoneet asioita tunnetuista tanssijoista, tanssinopettajista, tanssikoulujen omistajista, tunnetuista tanssi Dj:stä, tunnetuista tanssibändien jäsenistä jne
Useita kertomuksia myös Suomesta.
Kertomukset valittevat vaeltavista käsistä väärissä paikoissa.
Kerrataan vielä perusasiat:
JOS viejän kädet eksyvät väärään paikkaan (esim rinnat tai takapuoli) niin toimitaan seuraavasti:
A) Viejä on komea - flirttailua
B) Viejä on ruma - häirintää tai ahdistelua
JOS seuraajan kädet eksyvät väärään paikkaan (esim palleihin tai takapuolelle) niin toimitaan seuraavasti:
A) Seuraaja on kaunis - flirttailua
B) Seuraaja on ruma - häirintää tai ahdistelua
Epäsopiva käytös paritanssipiireissä
9
224
Vastaukset
- Anonyymi
Naisille on ihme kuvitelmia, voistitte tanssia yksin. Tanssijana olen nähnyt paljon ukkojen (ei miesten) sikailua ja kähmintää, se oksettaa.
- Anonyymi
Samaa tekee myös moni nainen, en halua että mun haaroihin työnnetään sitä jalkaa.
- Anonyymi
MT on suurin ongelma tanssipaikoissa.
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla hieman juntti. dt50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla hieman juntti. dt50v
https://tanssija.wordpress.com/2009/05/18/normaali-tanssiasento-ja-liike-vakiotansseissa/ - Minä kilpatanssiopetuksen saanena voin jakaa tämän.
- Anonyymi
Seksiä tanssilavalta on aina saanut
- Anonyymi
Saa jos haluaa, minä en halua naaaamasta kiiirttua.
- Anonyymi
Tuo ei oikeasti toimi nimittäin minkä tahansa näköinen nsinen nostaa tuosta oikeusjutun heti eli muutamien vuosien aikataululla, kun hän saa niin suuret allit, että ne alkavat haitata flirttailua.
- Anonyymi
Jos olisin nainen niin en harrastaisi tanssia paritanssia. Tanssisin kotona oksettaa kaikki käppyräiset ukot lavoilla. dtanssija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun483299Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5121993Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171940Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821877- 181542
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431488- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1271263UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121192