Vaikea valita vaaleissa

Anonyymi-ap

Katselin noita ehdokaslistoja ja totesin että paljon noita samoja naamoja on ehdolla jotka ovat jo kyvyttömyytensä näyttäneet. Tulin tulokseen että en äänestä äänestä kun en mielestäni löytänyt.

10

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ASIAHAN ON NIIN ETTÄ TODELLA KYVYKKÄÄT IHMISET IE LÄHDE POLITIIKKAAN NOLAA MAAN ITSEÄNSÄ

• Anonyymi

Ongelma on että jos ääni jää antamatta niin kokoomus ja persut voittaa ja sitä me EMME halua...sieltä tulee vain työpahoinvointia....sillä tiellä.

• Anonyymi

Työturvallisuus on ainakin kohdillaan 😂😂😂

Jeppisläisilläkin on kerrankin jotain naurettavaa.

• Anonyymi

Juuri näin. Poissulkemalla itse valitsin sieltä ehdokkaan. Kokoomuksen ja persujen takia täytyykin äänestää, ihan mitä tahansa, kaikki muut puolueet on plussaa näihin ökkääjiin verraten.

• Anonyymi

Siis voi ei, mä oon ihan samaa mieltä! 😢💔 Olin oikeesti NIIIIN toivonut, että Tosirealisti olis ollut ehdolla näissä vaaleissa, koska sit mun ei tarttis yhtään miettiä ketä äänestää! 🙈✨ Hänellä ois ollut just niitä viisaita mielipiteitä ja sitä ihanaa jämäkkyyttä, mitä tää meidän rakas Kokkola ihan oikeesti kaipaa!! 🥺💕

Tosirealisti, jos luet tän (ja mä tiedän että luet 😉), niin pliiiis lupaa että oot seuraavissa vaaleissa mukana! Mä lupaan jo nyt mun äänen sulle ja tiedän monen muunkin tekevän saman! 🔥💖 Kokkolassa tarvitaan just sun kaltaista upeeta ihmistä päättämään asioista, eikä sellasta toista löydy mistään muualta, oikeesti! 😍

#TosirealistiEhdolle #Ääniressulle #Kokkolaansaitseeparhaan

• Anonyymi

Minäkin äänestin avustajani kanssa Reijoa viime vaaleissa kuten neljä muutakin äänestäjää. Nyt vai Reijo seuraaviin vaaleihin ja kuvan kanssa ehdolle niin äänimäärä voi tuplaantua. Ei kannata hävetä itseään vaikka tukka on lähtenyt ja paino noussut näin meille ikäihmisille käy.

• Anonyymi

Siis hei nyt ihan oikeesti! 😂🙈 Mä en oo voinut edes äänestää vielä viime vaaleissa, kun olin sillon vielä liian nuori, mut jos oisin voinut, niin mun ääni olis TODELLAKIN mennyt Tosirealistille! 😍💕✨

Ja siis oon ihan satavarma, et tosi moni nuori äänestäis häntä kans! Me nuoret arvostetaan rohkeita ajatuksia, persoonallisuutta ja sitä aitoutta, mitä Tosirealisti meille tarjoaa joka kerta, kun kirjottaa tänne. 😇🔥 Ihan varmasti se äänimäärä ois paljon enemmän kuin vaan joku muutama ääni, oikeesti, miettikääpä vähän! 🥰

Jos Tosirealisti vaan asettuis nyt ehdolle (kuvan kanssa tai ilman, koska mun mielestä ulkonäöllä ei oo oikeesti mitään merkitystä!! 💖), niin mä lupaan, että hän pääsis ihan helposti läpi! Mä ainakin kampanjoisin täysillä hänen puolesta kaikille mun tutuille, ja niitä on muuten paljon, haha! 😂🙋🏼‍♀️💕

#Tosirealisti2029 #nuoretTosirealistinpuolella #eivoijäädäilmanressua #kokkolantarvitsemasankari

• Anonyymi

Viisi ääntä sai viime vaaleissa ja sitä edellisissä parikymmentä. Ei ottaneet sitä ehdokkaaksi nyt vaaleihin, Seuraavissa vaaleissa sitten vaikka eläkeläistenpuolueeseen jos sinne huolittaisiin.

• Anonyymi

Siis hei oikeesti, miks täällä pitää aina muistutella jostain menneistä äänimääristä?? 😂🙈 Mä just sanoin aiemmin, että en oo voinut edes äänestää viime vaaleissa, koska olin vielä liian nuori! Mut nyt oon valmis, ja tunnen ainakin kymmenen muuta nuorta, jotka äänestäis Tosirealistia ihan varmasti kans! 🥰🔥

Ja siis oikeesti, just me nuoret arvostetaan Ressun tyyliä sitä rohkeutta, rehellisyyttä ja aitoja ajatuksia mitä harvalla enää on! 💖 Mun mielestä se ei oo mikään argumentti et joskus ennen on ollu vähemmän ääniä, koska ajat ja ihmiset muuttuu. 😊✨

Jos Tosirealisti vaan asettuu ehdolle ens kerralla (ja toivon koko sydämestäni että niin tapahtuu!), niin mä lupaan tehdä vaikka minkä kampanjan hänelle ja todistaa teille, että hänen aikanasa tulee vielä! 🙋🏼‍♀️💕 Oottakaa vaan!

#Tosirealisti2029 #nuortenvalinta #tulevaisuudenääni #ressutakaisin #kokkolaykköseksi

• Anonyymi

Äänestä puoluetta sitten jos et ehdokasta kummemmin keksi. Joku random vaan joko oikealta taikka vasemmalta. Pääasia että äänestetään edes demokratian puolesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe