Niin valtavan hyvin ja se kiehtoo. Tarkoitan vakavissaan tunteita enkä tuntemuksia ❤️
Kiehdo, vedät puoleesi. Se onkin pelottavaa miten joku vetää niin puoleensa.
Osaat sanoittaa tunteet
12
457
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka en olisikaan hän, niin pidän kyllä itseäni sanavalmiina ja luovana. Yritän käyttää täällä huumoria ja mielikuvituksellisiakin ilmaisuja senkin vuoksi, etten halua puhua täällä vakavasti tunteistani, se voi mennä kuitenkin hukkaan ja tälläinen epäsuoruus tavallaan nakertaa aina hieman oikean elämän selkärankaa kun ne aikaansaavat energiat tarvittaisiin sinne irl-puolelle.
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
🩷🤍
- Anonyymi
Rakastan häntä ja lujaa vaikka hän on täysin uuvatti
- Anonyymi
No tilaa sitten täältä minulle:
https://hauskatpaidat.fi/products/uuvatti-t-paita?variant=49266903843142
ämmä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tilaa sitten täältä minulle:
https://hauskatpaidat.fi/products/uuvatti-t-paita?variant=49266903843142
ämmä.mm uiijjjvois!
- Anonyymi
Löytyykö hänestä jonkinlainen nimi, merkki ehkä paikkakunta tai joku muu tärkeä vihje, että kenelle se on suunnattu?
- Anonyymi
Aloittaja on kirjoittanut sen itselleen esittäen miehenä naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ku se on kirjoittanut sen mulle🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ku se on kirjoittanut sen mulle🩶
Ei vaan mulle🥹🫠❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan mulle🥹🫠❤️
Ajattelin että mulle😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sinä olet trolli, kasva aikuiseksi ja lopeta!
En ole AP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822