25.9 nordea vaatii uuden tunnuslukujärjestelmän jota ei voi ladata pöytäkoneille. Ne joilla ei ole android kännyä tai tablettia niin kauppaan ostoksille. Taas jotain vitun muka tietoturvaa..ja paskat ku rahastusta. Valkoinen tunnuslukulaite toiminut hyvin niin taas kiusatan ihmisiä. Mulkut.
VITUN NORDEA SOVELLUS
11
244
Vastaukset
- Anonyymi
Lataa koneellesi Nordea appi ja id sovellus ja mene pankkiisi vain noiden kautta
- Anonyymi
Läppäriin voi asentaa androidin
https://sourceforge.net/projects/android-x86/files/- Anonyymi
Helpompaa on vaihtaa pankkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpompaa on vaihtaa pankkia.
Tai kannattaa olla varalta aina kaksi pankkia plakkarissa + joku kryptovisa.
Mutta tuo oli hyvin lohkaistu :D
- Anonyymi
ei voi asentaa pöytäkoneelle. Uuteen sovellukseen ainoastaan puhelin tai tabletti käy.
- Anonyymi
Voi asentaa jos on sim-korttipaikka ja asennat androidin koneelle, sen puhelinnumeron se siihen laitteeseen vaatii.
- Anonyymi
Seuranta toimii: Asennat puhelimeen sovelluksen niin olet käytännössä pantavalvonnassa,
tilaat soittamalla tunnuslukulaitteen niin sinusta on äänitunnistustallenne.
Kohta ei voi käydä vessassa ilman seurantaa. - Anonyymi
Kukaan suvusta tai tuntemistani ihmisistä ei enää hoida asioitaan nordeassa, koska kokemukset ovat negatiivisia.He eivät ilmeisesti tarvitse tavisten rahoja,joten järkeväähän se on vaihtaa pankkia.
- Anonyymi
Nordnet on ihan ok, ei paskempi pankki ollenkaan
- Anonyymi
Mihinhän sitä vaihtaisi? Kaikki samanlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinhän sitä vaihtaisi? Kaikki samanlaisia.
Sitähän ne, käyttömaksuissa on eroja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318