https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011155201.html
Nyt tämä pelleily saa riittää
HK:n Sininen ja jauheliha uhkaavat loppua kaupoista
22
188
Vastaukset
- Anonyymi
Myös valmissalaatit voivat loppua, sillä niitä ei voi valmistaa pitkäksi ajaksi varastoon.
- Anonyymi
Nyt pitää nostaa kissa pöydälle!
- Anonyymi
No saajan vielä persunmustaa .
- Anonyymi
Totuus omavaraisuudesta.
Sellaista ei ole! - Anonyymi
Nyt meni kuppi nurin.
Kansalaiset raivoissaan.- Anonyymi
Jopa HK-sininen....
- Anonyymi
Tietenkin loppuu. Jo viime sotien aikanakin olivat kaupat tyhjinä. Ei tämä tilanne tule eroamaan mitenkään entisestä. Suomi on sodassa, kiitos EU:n.
- Anonyymi
Liha loppuu kaupoista. Voi hyvät hyssykät mihin tää maailma on menossa. Ja Suomi.
- Anonyymi
Lihan ostokupongit voisi ottaa taas esiin.
- Anonyymi
Eiköhän tuon ’liha-loppuu’ myyntikampanjan aika olisi kulunut loppuun…
Aikansa kutakin… - Anonyymi
Lihaa on maatiloilla ...mutku työläiset ovat lakossa. Tienaavat niin vähän...kun ei saa elää kivasti...ku rahaa ei vaan jää kaikkeen kivaan. Sehän se. Me jokainen halutaan viettää kivaa ja hupaisaa elämää. Siinähän se vitsi onkin.
- Anonyymi
Juu, maatiloilla liha vaan on vielä elävässä lehmässä tai siassa, kananpojasta kansassa jne. Siitä on vielä joltisenkin matkaa lautaselle syötäväksi. Tarvitaan joku, joka tekee noista eläimistä ruokaa ja yksi keskeisistä on tietysti elintarviketyöläinen. Muita on mm autonkuljettajat, varastomiehet, kaupan myyjät, kokit/perheen ruoanvalmistajat.
Jokainen tietty haluaa oman osansa niinkuin eläinten kasvattajakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, maatiloilla liha vaan on vielä elävässä lehmässä tai siassa, kananpojasta kansassa jne. Siitä on vielä joltisenkin matkaa lautaselle syötäväksi. Tarvitaan joku, joka tekee noista eläimistä ruokaa ja yksi keskeisistä on tietysti elintarviketyöläinen. Muita on mm autonkuljettajat, varastomiehet, kaupan myyjät, kokit/perheen ruoanvalmistajat.
Jokainen tietty haluaa oman osansa niinkuin eläinten kasvattajakin.Ei sentään kansassa, vaan kanassa. Tämä automaattinen tekstin ennakointi/korjaus tekee joskus tepposia….
- Anonyymi
Kaunakko paniikissa....
- Anonyymi
Paniikki kasvaa....
- Anonyymi
Atrian ja Hk.n johtoportaikta puolet palkoista alas. Heidät voi myös lomauttaa kesäloman ajaksi. Seurataan mikä itku ja hammasten kiristys. Niin se vain on , he jotka tienaavat ökypalkkoja marajavat eniten.
- Anonyymi
Kaunakko pelkää....
- Anonyymi
Miten kauan Suomi pystyy elättämään henkilöitä joiden palkat ovat kymmenkertaisia ja ylikin. Kuka tekee töitä 20.000 euron edestä / kk.
- Anonyymi
Nuo kyllä elättävät itse itsensä.
Tuskin työnantaja maksaa 20.000€:n kuukausipalkkaa kenellekään, jos ei kykene tekemään riittävästi tuottoisaa työtä sen vastikkeeksi. Mitäpä arvelet?
- Anonyymi
HK-sininen on Suomen ykkösmakkara. Sitä on syytä olla tarjolla joka päivä.
- Anonyymi
Ruoka on loppumassa.
- Anonyymi
Tyhjää on jo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808