Juhlapuheet on pidetty. Arki on kovaa puurtamista. Muuttuiko mikään? ”Supersäästöjä vai maksisäätöjä?”
Sote-palvelujen ahdinko pohdituttaa äänestäjiä
11
251
Vastaukset
- Anonyymi
Kepu petti äänestäjät!! Ja uusia leikkauksia tuo vaalien jälkeen...
- Anonyymi
Mistä ke leikkaukset tulee ja minne ne menee? Tietua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ke leikkaukset tulee ja minne ne menee? Tietua!
Ei kepulit julkista ennen vaaleja...leikkaukset päätetty kepupohteessa jo.....
- Anonyymi
Keput on enemmistönä Pohteen aluevaltuustossa. Kysypä heiltä miksi eivät ennen vaaleja ala kertomaan,mistä seuraavaksi leikkaavat.
Keput päätti vasta lopettaa myös Oulaskankaan vieressä olevan mielenterveysyksikön. Olen ymmärtänyt,että se oli avohoitopaikka,eli perheellinen saattoi käydä kotilomalla,mikä on varmasti helpottanut hoitoon lähtemisen kynnystä. Oulusta ei tänne niin vain piipahdeta tai ei pääse myöskään omainen luokse vierailulle ,nostaa kynnystä lähteä hoitoon.
Kesäisin toinen Oys mielenterveysyksiköistä on suljettu,joten silloin voi joutua Kuusamoon. Tämä on sitä kepujen näkemystä tasa-arvoisuudesta Pohteen alueella. Äänestä kepua,niin se johtaa entistä enemmän keskittämiseen. Kokoomuksen kohdalla sama asia ja kokoomus tykkää ajaa palvelut yksityisille,eli sama surkea palveluiden eriarvoisuus kuin USA:ssa.- Anonyymi
Tiettävästi valtiovaraiministeri on Riikka Purra ja Soteministeri Kaisa Juuso.
- Anonyymi
Ahinko tila jatkuu .. voimistuuko se ?
- Anonyymi
Kepu pettää taaas vaalien jälkeen.....ei uskaltanu julkaista uusia leikkauksia vaikka päätökset tehty jo!!
- Anonyymi
Jos rahoitus on riittävä mitään ongelmia ei olisi, purranhallitus vie rahat!
- Anonyymi
Miksikö KePu ja remarit teki Sote- uudistuksen jos ei ollu mitää ongelmia ?
Lisääpäs hiukka tuota tietomäärääs...vai onko liian vaikiaa sulle?
- Anonyymi
Nyt vielä persut näyttää kokomuksen Satosta junnaavan kelan pääjohtajaksi vaikka kelan valtuusto vastustaa. Sekin asia siirrettiin vain vaalien yli olisi näyttäny niin pahalta ennen vaaleja.Eduskuntavaali lupaus persuilta oli, emme kannata poliittisia virka nimityksiä, siinäkin pettivät meitä äänestäjiä. Uskokaa jo loputkin ettei persuihin oo luottamista!
- Anonyymi
Enämpi näyttää kepu sumuttavan ja kusettavan maalaisia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041809
Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4121376Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131268Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.131247En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1691244Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761093- 981039
Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90995Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33992En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.92939