Corolla 1,4 -04

Hei,onko hyviä arvauksia viasta joka vaivaa,.
-starttaa hyvin,ei käynnisty.
-ollut 2 kertaa toyotalla,ei selvinnyt.
-bensapumppu ok,käy
-kampiakselin asentotunnistin vaihdettu.
-tulpat kuivat,eikö aukaise suuttimi?
-voi toimia viikkoja ettei mitään,sitten saa sahata ja sahata.
-imusarjan tiiviste vaihdettu ym.
Ajettu 180 000,alkaa olee vitsit vähissä!!!!!!

12

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Relax, autosi on jo relax.

• Anonyymi

vaik tulpat on kuivat niin voi silti olla syytä vaihtaa ne noin 50t km välein.

bensan siirtopumppu?
      bensansuodatin?
      ilmansuodatin tukossa?
      ilmavuoto imusarjassa/imusarja halki

• Anonyymi

ilmamassamittari

• Anonyymi

Ajonesto temppuilee tai ECU viallinen.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen keissi. Itsellä sama moottori 1,8 litraisena mutta 2 vuotta uudempana ja 132000 enemmän ajettuna. 19 vuoteen ei ole ollut mitään vikaa vaikka kone on saanut kunnolla kyytiä, eli kaikki osat alkuperäisiä tulppia ja suodattimia lukuunottamatta.

Onko nuo kaikki osat todella vaihdettu tuon vian takia? Vai oletko ostanut auton josta on veivattu mittarista 200000 pois? Teetkö jotain erikoista käynnistäessä autoa? Myös tuo 1,8 moottori saattaa joskus (hyvin harvoin) vaatia tavallista pidemmän starttauksen mutta siinä on nappikäynnistys niin se käynnistää auton automaattisesti eikä kuskin tarvitse kuin tökätä kerran nappia.

• Anonyymi

Virtalukko, avain, ajonesto. Siitä se ongelma johtuu.

• Anonyymi

Toyotalla katottu tulpat,bensanpaine,vikakoodit,avain sammuttaa ajoneston,vaih
      Dettu bensapumppu,suodattimet ok.
      Sitten kun käynnistyy,heti valmis ajoon kuin ei mitään..
      Olisko sitten ecu tosiaan.
      Ollut 2x nelipyörässä + muualla,arvailuja kun vika ei välttämättä jus silloin.
      Toimiessaan kulkee nykimättä hyvin,vika tosiaan vain koskien käyntiin lähtöä.

• Anonyymi

Ei ilmeisest kuutenkaan suihkuta bensaa, vaikka pumppu toimii. Vika läppäkotelossa, jossakin sähköisessä solenoidissa, ilmamassamittarissa? Mene oikeaan Toyota-huoltoon, älä arvaajille ja pään pyörittäjille.

• Anonyymi

Kävisin käynnistykseen liittyvät releet ja relepohjat läpi.

• Anonyymi

Toyota Corolla starttaa mutta ei käynnisty. Käynnistysongelmien yleisimpiä syitä ovat MAF-anturin vika, polttoainesuodattimen tukkeutuminen, polttoaineen puute, imusarjan vuoto, EGR-venttiilin vika, sytytysjärjestelmän ongelmat ja imuilman ohjausventtiilin vika

• Joopa joo,kyselty useammasta toyota huollosta,turhalta tuntuu viedä sinne jos ei tunnu kiinnostavan.

• Anonyymi

Tuleeko sitä bensaa sinne konehuoneseen asti ja voiki yhden suuttimen irrottaa ja tsekata että suihkuttaako mitään startatessa. En tunne tuon ikäisen Corollan suihtutuslaitteita tarkemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3929
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3426
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2753
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1994
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      8
      1129
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      144
      1102
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe