Rakkaaksi ystäväkseni jos ei muuta
Haluan sut edes
53
681
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on naiselle niin onnistuu.
Jos miehelle niin en voi vastata toisen puolesta.
🙋🏼- Anonyymi
Anna mun aapee ja gubbe taas kaikki kestää
- Anonyymi
No tottakai ,käy mulle nainen aikahan sen sitten näyttää,mutta uskon että tästä tulee hyvä.
- Anonyymi
Jos toisella on puhtaat jauhot pussissaan ja osaa vakuuttaa toisen omasta hyvyydestä niin itse en ainakaan olisi yhtään vastaan hyvästä ystävyydestä ja miksei enemmästäkin? Jos monet asiat menee yksiin? Puhuminen kannattaa aina, kun näkee toisessa enemmän mahdollisuuksia kuin uhkia. Oma mutu tällainen. Sivusta totean.
- Anonyymi
Jos tuntee ihmisen johon ihastunut voikin olla suuri kynnys kertoa tunteistaan, koska se voi rikkoa ystävyyden ja samalla ei saa vastakaikua tunteilleen.
https://m.youtube.com/watch?v=SRohIttwNCM&pp=ygUGI3Vpcmdp- Anonyymi
Onko kohdallasi kyse kahden naisen ystävyydestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kohdallasi kyse kahden naisen ystävyydestä?
Ei minun kohdallani. En myöskään tiedä onko aloittaja mies vai nainen ja kumpaa kaipaa. Yleisesti pohdin että jos olisi ihastunut ystävään niin siinä joutuisi pohtimaan ystävyyden mahdollista rikkoutumista jos tulisi tarve kertoa tunteistaan.
- Anonyymi
..niin minäkin hänet. Mutta häntä on lähes mahdotonta tavata missään.
- Anonyymi
Onko hän vaeltava aave eli mustanaamio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla...heh, heh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Batman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Batman
Tai Buttman!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai Buttman!
Onko hän epävarma itsestään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Batman
Vai Robin Hood, joka Batmanin bestis ainakin ennen muinoin, kun seikkailivat yhdessä.
- Anonyymi
Tämä sopisi hyvin.
- Anonyymi
Rakastavainen ja paras ystävä,sen saat❤️
- Anonyymi
Aika hieno.
- Anonyymi
Haluaisin sanoa tämän sille naiselle mutta vain ystäväksi. Se antaa itselleni paljon, jos toinen voi tuntea luottavansa minuun.
- Anonyymi
No miksi et sano?
- Anonyymi
Älä sano minulle mitään! En luota sinuun tippaakaan, kaiken sen takia mitä jouduin kokemaan! Et koskaan edes kysynyt sitä miten pärjään taloudellisesti ilman työtä! Sinun takiasi menetin vakituisen työpaikan ja sitä en anna sinulle koskaan anteeksi! En halua nähdä sinua enää koskaan missään! Jos lähestyt otan kuvan sinusta ja näytän sitä tutuilleni, jotta hekin tietäisivät kuka on se henkilö, joka on aiheuttanut toiminnallaan minulle paljon pahaa oloa!
- Anonyymi
eijeijeineJ
- Anonyymi
En tartte nytte ystävää.
- Anonyymi
Mitäs sä tarttet?
Sivusta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sä tarttet?
Sivusta...Jonkun kulkemaan tätä tietä mun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sä tarttet?
Sivusta...Mitä arvelet palstasedän tarpeiden olevan
- Anonyymi
En voisi olla hänen ystävä. Nyt jo tekee tiukkaa pelkkä näkeminen.
- Anonyymi
Oletko mies?
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Nainen.
- Anonyymi
Luulen että oltaisiin aika hyviä rakastamaan toisiamme intohimoisesti ja samalla olemaan jonkin sortin bestiksiä. Tuntuu vaan siltä
- Anonyymi
Kyllä koska olen äijämuija fiftysixty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä koska olen äijämuija fiftysixty
Meni miehelle
- Anonyymi
Hyvä juttu oli?
- Anonyymi
Sitä ei tule koskaan tapahtumaan. En halua olla häirikön ystävä, koska muistuttaisit aina sellaisista vuosista, joita en olisi koskaan halunnut kokea! Et pysty ollenkaan asettumaan minun asemaani ja siihen miten ahdistavalta yllättävät lähestymisesi ovat tuntuneet! Silloin kun ei tunne ihmistä joka toistuvasti seuraa, ei voi tietää millainen seuraaja on ja se saa aikaan ahdistusreaktion! Ajattele itsesi vastaavaan tilanteeseen ja sitä miltä sinusta tuntuisi jos joutuisit yhtä kauan kokemaan vastaavaa mitä minä jouduin kokemaan! Ei ole todellakaan millään tavalla naurun asia!!
- Anonyymi
Älä hyvä gubbe mene sinne tanskille sitten enää tai enään, kuten sinä sen ilmaiset. Voimia kaikille turhantoimittajille
- Anonyymi
Liar liar pants on fireS palstagubelle reflektoiden teidän sielunelämää
- Anonyymi
Saat mut omaks <3
- Anonyymi
Kavereita mulla on kai tarpeeksi yhteen ihmiselämään jo ystävä on taase mun mielestä se pitäisi olla se jonka kanssa on parisuhteessa koska ystävä on pitäisi olla se luotetuin
- Anonyymi
No mikäli olet iältäsi +40 niin todennäköisintä on nimenomaan ystävyys!
- Anonyymi
Jes! Hyvä! Muuta en haluakaan.
- Anonyymi
Saattaa se muuttua joksikin muuksi vielä kun aletaan lämmetä.. 😉
Ei ole enää lapsia nurkissa eikä muita vaivoja esteenä 😋
Aikaa nxxxx napsutella vaikka koko päivä tai yö.
Joka ei ole tarpeeksi elänyt ei ole uskottava muuta välittämään. Kokemus on enemmän kuin luulo. - Anonyymi
Pelkkä ystävyys ei riitä. Haluan omaksi rakkaaksi loppuelämäkseni...höpsö
- Anonyymi
Ei kiitos. Ei näillä tunteilla. Ehkä parin vuoden päästä.
- Anonyymi
En osaisi olla semmoinen. En oikeastaan osaa olla mitään. Onneksi on jotain mitä on pakko olla. Muuten en olisi mitään.
- Anonyymi
En taida pystyä ... Vaikken mitää pahaa mietikkään...
Ainakaan seuraavaan 10 vuoteen olemaan vain ystävä hänelle miehelle...
Miehelle jota rakastin monta vuotta jos siis hän sitä tarjoaisi.
Munki sydän särky tästä kaikesta sillai et tekis mieli itekki mieli paeta jonnekki maailman ääriin
Siltikään en välttämättä ikinä unohda
Naiselta - Anonyymi
En mä pysty olemaan hänen ystävä, en ainakaan hetkeen. Ennen kun pääsen yli näistä tunteista. Ei ole reilua esittää kaveria, jos haluaisi enemmän.
- Anonyymi
Seksiäkö sä haluat?
- Anonyymi
Hän siis etsii vaan ystävää, eduilla.
- Anonyymi
Mulla on ystävä muualla maassa. Himo jo loppunut, mutta ystävyys on nyt. Joskus luulin olevani rakastunut mutta aika stoppasi sen tunteen .Ei ollut aitoa rakkautta.
- Anonyymi
Kunhan ei ole keinotekoista ja rihman (kokemuksen laajuus-mahdollisuus) varassa olevaa netti-ystävyyttä. Mitä herkempi ja enemmän tunteva ja aistiva ihminen on, sitä turhauttavampaa on rihman kautta eläminen.
- Anonyymi
Haluan olla hänen haliriepu.
- Anonyymi
Ei onnistu tänäänkään.
- Anonyymi
Yks vanhempi menevä täti muutti pois paikkakunnalta, niin ei näe missään. Ellei sit käy täällä kemuissa vielä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223