Halpahallin rakennus homeessa. Sääli työntekijöitä.
halpahalli
12
496
Vastaukset
- Anonyymi
Ai, oisko persut räkiny liikaa, pitäessään grillitapahtumia siinä pihalla.
- Anonyymi
KePut on ollu jo kauan homeessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne onneksi räkineet tänäänkään, kun kävin ennakkoon äänestään 2x kepu ehdokas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne onneksi räkineet tänäänkään, kun kävin ennakkoon äänestään 2x kepu ehdokas
Mutta homealtistuksenko niistä sait.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat samaa, kun korvaat eet oolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat samaa, kun korvaat eet oolla.
Ei ole syytä, Uusilla puolueilla on vielä intoa, eikä home pääse pesimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole syytä, Uusilla puolueilla on vielä intoa, eikä home pääse pesimään.
Persuilla on isot miehet ja isot makkarat. Laatu onkin sitten samaa jauhomössöä, ei ihme kun pitää räkiä.
- Anonyymi
Jos totta nii kohta loppuu halpahalliki täältä...nii vähä väkiä ettei varmaa rakenna uutta..
- Anonyymi
Sanohan se vanha Ylinen jo lehessä että avajaisiin tullessaan matkalla ajatelleensa, että miksi minä paan kaupan semmosern paikkaan misä ei asukaan ketään :)
Lie tullu Ylivieslatietä?
Mutta eipä oo lopettannu vielä , KPO lopetti meiltä Apsin , vaikka oli kirkkoherra edustossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanohan se vanha Ylinen jo lehessä että avajaisiin tullessaan matkalla ajatelleensa, että miksi minä paan kaupan semmosern paikkaan misä ei asukaan ketään :)
Lie tullu Ylivieslatietä?
Mutta eipä oo lopettannu vielä , KPO lopetti meiltä Apsin , vaikka oli kirkkoherra edustossa.Ei oo ennää sen Pohteen vastustamistilaisuuden jälkeen ostettu mitään tältä Yliseltä kun kehtas sitoutua persuksi ja tuua ne jauhomakkarat sinne mutusteltaviksi.
Nyt siis kauppaa homepytingissä räimettyneitä tavaroita??
- Anonyymi
Sitä ootellessa..kumpi loppuu ensin halpahalli vai valio tehas??
- Anonyymi
Homemökit pitää polttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708