Halpahallin rakennus homeessa. Sääli työntekijöitä.
halpahalli
12
528
Vastaukset
- Anonyymi
Ai, oisko persut räkiny liikaa, pitäessään grillitapahtumia siinä pihalla.
- Anonyymi
KePut on ollu jo kauan homeessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne onneksi räkineet tänäänkään, kun kävin ennakkoon äänestään 2x kepu ehdokas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne onneksi räkineet tänäänkään, kun kävin ennakkoon äänestään 2x kepu ehdokas
Mutta homealtistuksenko niistä sait.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat samaa, kun korvaat eet oolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat samaa, kun korvaat eet oolla.
Ei ole syytä, Uusilla puolueilla on vielä intoa, eikä home pääse pesimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole syytä, Uusilla puolueilla on vielä intoa, eikä home pääse pesimään.
Persuilla on isot miehet ja isot makkarat. Laatu onkin sitten samaa jauhomössöä, ei ihme kun pitää räkiä.
- Anonyymi
Jos totta nii kohta loppuu halpahalliki täältä...nii vähä väkiä ettei varmaa rakenna uutta..
- Anonyymi
Sanohan se vanha Ylinen jo lehessä että avajaisiin tullessaan matkalla ajatelleensa, että miksi minä paan kaupan semmosern paikkaan misä ei asukaan ketään :)
Lie tullu Ylivieslatietä?
Mutta eipä oo lopettannu vielä , KPO lopetti meiltä Apsin , vaikka oli kirkkoherra edustossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanohan se vanha Ylinen jo lehessä että avajaisiin tullessaan matkalla ajatelleensa, että miksi minä paan kaupan semmosern paikkaan misä ei asukaan ketään :)
Lie tullu Ylivieslatietä?
Mutta eipä oo lopettannu vielä , KPO lopetti meiltä Apsin , vaikka oli kirkkoherra edustossa.Ei oo ennää sen Pohteen vastustamistilaisuuden jälkeen ostettu mitään tältä Yliseltä kun kehtas sitoutua persuksi ja tuua ne jauhomakkarat sinne mutusteltaviksi.
Nyt siis kauppaa homepytingissä räimettyneitä tavaroita??
- Anonyymi
Sitä ootellessa..kumpi loppuu ensin halpahalli vai valio tehas??
- Anonyymi
Homemökit pitää polttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997004- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253971- 41959