epäillyt sitä, että tietty henkilö saattaisi asua jopa samassa talossa kuin minä! Jos se on totta, niin se on sellainen teko josta voi saada rangaistuksen! Niin toimiva ihminen on rikollinen!
Olen kauan
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi olen ollut ahdistunut omassa kodissani ja koen että tietty henkilö haluaa saada minut voimaan huonosti, mutta sitä en tiedä miksi hän niin haluaa!
- Anonyymi
Ei ole koskaan oikein, että yhden ihmisen elämää kytätään jatkuvasti! Sellainen toiminta ei ole tervettä! Jos vielä näen tietyn ihmisen jossain, niin saa kuulla sellaiset sanat minulta, jotka muistaa aina, hyviä sanoja hän ei tule kuulemaan!
- Anonyymi
jos talossasi asuu joku muu niin tietenkin asuu jopa samassa talossa. höh
- Anonyymi
Siis että on rikos ja rankaistava asia jos joku sattuisi asumaan samassa talossa kuin joku toinen???????
On aika paljon sitten maailmassa rikollisia.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222160- 1382002
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81232Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881190- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991067- 61950
- 68942
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45906- 2831