Naapurin mummolle. Nuku hyvin. 🤗
🧔🏻
Hyvää yötä
25
342
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kiitos. Tuskinpa nukun, ainakaan hyvin.
- Anonyymi
Tuhoan sut :) m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhoan sut :) m
Et taida ehtiä 🤟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida ehtiä 🤟
Tso tso typy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tso tso typy
Hienoja uusia ominaisuuksia.
- Anonyymi
Kiitos samoin
- Anonyymi
Kävikö hoitamassa pilttejänne kun olitte taas vaimon kaa lähikuppilassa juopottelemassa?
- Anonyymi
Onko aloittaja se vanhemman naisen perään huutelija?😄
- Anonyymi
Kateellinen kun ei mahdollisuutta mummoksi🙂🙂🙂
- Anonyymi
Voit olla joskus varamummi
- Anonyymi
Tai vaikka koiran hoitaja🙂kelpaako vaavi
- Anonyymi
Asutko vanhojen ihmisten ympäröimänä?
- Anonyymi
Kiitos!
Nukun kuin pieni sika aina. - Anonyymi
Kaipaisin kyllä seuraa et nukkuisin hyvin.
- Anonyymi
Riittääkö hyvän yön toivotus, hyviä unia...
Munia.....
https://m.youtube.com/watch?v=1ttgkEh7k2g&pp=0gcJCdgAo7VqN5tD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittääkö hyvän yön toivotus, hyviä unia...
Munia.....
https://m.youtube.com/watch?v=1ttgkEh7k2g&pp=0gcJCdgAo7VqN5tDKiitos, hyvät yöt ja unet sinne!
Täällä tuskin kovin hyvä yö on vieläkään.
- Anonyymi
Hyvää iltaa rakas ❤️
Kävin vielä juoksulenkillä ja juoksinkin kuin jänis tuli p.ersustan alla. Olisitkohan pysyny mun mukana. Mulla on itsestään juoksevat lenkkarit 🤭
👩🏻🦳 - Anonyymi
Kuinka ilta on sujunut? 🤗
Jos olisin siellä tai sä täällä, mitäs meidän iltaan kuuluisi?- Anonyymi
Katoppa nyt kun mä ajattelin taas että ollaan vain me 🤭enkä laittanut tunnistetta
👩🏻🦳
- Anonyymi
Niin yksinhän mä lenkkeilen. Pilatekseen ja tanssitunnille saan aina kaverit. Niitä sä et ehkä varmaan harrasta 🤗
👩🏻🦳 - Anonyymi
Nyt ei nukuta! Nyt na*daan! Ostin punaiset stringitkin. Tule katsomaan!
- Anonyymi
Tää ei varmaan ollut mun kultani mut jos olit ollaan sit samiksii 🤭
👩🏻🦳
- Anonyymi
Kysyin mummovihasta ja viesti poistettiin..
Vaikka en ole mummo niin saa kai sitä kysyä kuitenkin? - Anonyymi
Mä en oo nipo enkä vaativa nainen enkä mikään boss b!tch joka nalkuttaa kotona. Yhdessä suunnitellaan ja tehään, en osaa määrätä, sä saat olla sellainen kuin olet, oma ihana itsesi ❤️
👩🏻🦳 - Anonyymi
Missä kohtaa tajusit että tuo akkahan rakastaa sua
❤️
Oliko jo silloin viime vuoden puolella kun pyysin aina sua yllättämään mut🤗
👩🏻🦳
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993