Mikä siinä on että lähes kaikki savo juntit kiihyttää varsinkin laitaatsalmen sillalla , pakko päästä ohi meininkillä , sit tökötetään liikennevaloissa ohi ajetun auton vieressä .
Savonlinnalaisten moottoritie
5
240
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ihmetellyt. Joka aamu joku ajaa sillalla ohi, vaikka itsekin ajan hieman ylinopeutta, eli todellista 70 km/h. Viimeksi eilen joku mersu veteli kaikista ohi, nopeutta vähintäänkin toista sataa. Yleensä se ohittaja seisoo sitten Motonetin liikennevaloissa, eikä saavuta ylinopeudellaan yhtään mitään.
Valvonta edes joskus olisi asiaa, mutta kun ei koskaan... - Anonyymi
Eylessä iltan ol jollai vanahala valakosela pemari romula kiire sillola kellarpeltoon. Oikee valakosila kirjaimila tuullasi yläreunnaa jokkii sana liimatunna. Kovasti pit pujotela muihe autoje seasa. Tais se satane olla vauhtii sillähi. Oikkeestaa oha se pentuna koitettava taitojjaa.
- Anonyymi
Sitä voi opetella, samoin kuin kirjoitutaitoaankin.
- Anonyymi
Mitä jos keskittys siihen omaan ajamiseen ja yrittäisi sitä kautta tehdä liikenteestä vähän turvallisempaa.
- Anonyymi
Jalakapatikal oltii jalakakäytvil ja siinnä sittee ol aikoo tiirail noit torveloit. Ei siinä turvallissuus kärsinnä. Suattas tehä patikkahommelit hyvvee tuolehhii jannule. Ol sitä vaihtii melekkei tplate muihe nähe ku tiirail kulettuu matkoo muihe nähe.
Ku savosa ollaa ni sanottaa jot ymmärtämys siirrettää vastaaottajal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 502621
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319