Vaimo hyppäsi vaikka ei ollut syytä, mitä minä tein.

Anonyymi-ap

Olemme nelikymppinen pariskunta ja olemme olleet 15 vuotta naimisissa. Seksielämä on ollut aika villiäkin, nautimme toisistamme edelleen. Huomasin tosin, että vaimolla oli menot lisääntyneet, joskin suhteessa aika tulee tärkeäksi ja elämä vaan menee niin.

Eräs ilta olin ystävien kanssa baarissa ja minulle kerrottiin, että vaimoni oli pyörinyt Crossfit kaverin kanssa liian läheisissä tunnelmista ja lähtenyt treeneistä yhdessä. Olimme olleet tämän vähän vanhemman miehen kanssa kyllä yhteisissä illan vietoissa, joten en uskonut asiaa. Aamulla juttu tuli mieleen ja kysyin missä mennään. Vastaus oli kieltävä, mutta ei vakuuttava. Epäilys heräsi.

Kuukausi meni ja aloin kiinnittämään huomiota ja kysymään muutamia asioita, vastaukset olivat varsin ailahtelevia. No nyt alkoi jo epäilyttää. Edelleen seksielämä oli sen 3 kertaa viikossa, mutta kai oltiin jumissa tutussa nopeassa seksissä. Ei mitään uutta, korjaan vanhaa hulluttelua. Treenit alkoi olemaan myös pidempiä... Olin itse omissa harrastuksissa, mutta välillä kun minun treenit peruttiin huomasin vaimon olleen paljon pidempään pois kuin olisi pitänyt ja hän säikähti, kun olinkin jo kotona, kun hän saapui.

Asia josta en ole ylpeä. Yhteinen tietokone jolle on menossa tekemään töitä, siinä oli hänen profiili auki. Ja itsepainin jälkeen katson hänen sähköpostia. Ei olisi pitänyt. Olemme aika puhuneet, että jos haluat mitä tahansa seksistä puhumme toisillemme ja yritetään toteuttaa toiselle fantasiat, mutta löysin postista kuvia ja SM tyylistä keskustelua heidän väliltä. Olimme kuitenkin puhuneet jopa ryhmäseksistä. Joten tämä salailu sehän takana toimiminen loukkasi sydänjuuria myöten. Kiehuin. Onneksi hän lähti silloin tyttöjen reissulle, todennäköisesti näin jälkijälkeen ajatellen. En tykkää riidellä viestillä ja olemme sopineet että emme häiritsee toisiamme jos olemme reissussa. Tämä antoi minulle aikaa suunnitelmaan.

Jos minä en kelpaa hänelle teen hänestä myöskin harvojen herkun. Kuten sanoin meillä oli kuitenkin varsin mukava ja kokeileva seksielämä. Tästä eteenpäin kerroin hänelle että halusin tuottaa hänelle orgasmeja käsin. Iso osa tätä oli se, että en vaan enää halunnut häntä. Joten muna ei seisonut. Toki välillä teki mieli ja pääasiassa nussin perseeseen ja halusin laueta naamalle. Tämä viimeinen oli meille uutta, mutta minua kiihotti ainoastaan alistaa häntä ja kun muuten en oikeastaan saanut hän tunsi ilmeisesti, että haluaa tyydyttää minut.

Ostin vaimolle netistä jättiläisdildon lahjaksi. Ensin vaan tarpeeksi sormia sisään, kieli klitorikselle orgasmi ja yllättävän nopeasti kommentteja kerralla dildo meni sisään.

No oli aika lisätä kierroksia. Nuolemisen sormen ja orgasmin aikana vaimo alkoi pyytää lisää. Tottakai tottelin ja ei siinä kauaa mennyt kun koko nyrkki meni pillun perukoille. Edelleen hänen salaisuutensa jatkui herrasmiehen kanssa.

Aloin lisätä kierroksia ja lisäsin myös sormia pyllyyn samalla, hän nautti ja ihmetteli mistä on nyt keksinyt tämän ja välillä kyseli miksi sain itse niin harvoin. Sanoin, että kai minä olen tulossa vanhaksi. Nautin siitä kun vaimoni nauttii.

Lopuksi päädyin siihen että kaksi nyrkkiä pillussa oli se mitä hän halusi ja nyrkki pyllyssä oli normaalia. Hän nautti myös siitä kun kutsuin häntä löysäksi huoraksi. Joskin vaiheessa huomasin että ehkä se salasuhdekin loppui.

Nykyisin minun normaali mulkkuni nauttii naisesta joka arvostaa minua. Nautimme seksielämästämme ja arvostamme toisiamme. Niin siis lopulta paljastin exvaimolleni, että sain tietää hänen suhteesta ja nyt hän voisi etsiä uuden löysän pillun täytteen, koska minua se ei kiinnosta.

Vuosi myöhemmin nähtiin sattumalta eri kaupungin terassilla hymyilin ja juteltiin, olimme molemmat puolisoiden kesken. Joskin en voinut kuin hymyillä kun mietin saako mies ikinä tuntumaa reunaan.

0

1385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
        Pyöräily
        106
        4859
      2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
        Suomussalmi
        38
        3399
      3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
        Ikävä
        171
        2831
      4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
        Maailman menoa
        14
        2499
      5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
        Ikävä
        228
        1532
      6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
        Ikävä
        163
        1416
      7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
        Suomalaiset julkkikset
        13
        1200
      8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
        Ikävä
        75
        1040
      9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
        Ikävä
        38
        990
      10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
        Hyrynsalmi
        13
        922
      Aihe