Sitten muistat, jos kerta minutkin voit noin vain unohtaa?
Unohtaa nyt elämänsä rakkaus, aikamoista.
Mitä sinä
8
221
Vastaukset
- Anonyymi
En unohda...pakko kauppaan taas
- Anonyymi
Siis jos olet...
- Anonyymi
Olen olen. Tietysti 😙
- Anonyymi
Kaikelle on aikansa. Joskus asiat on hyvä heittää unohduksen virtaan, kyllä ne sieltä aina aikanaan palaavat kun aika on oikea. Mikään ei koskaan häviä, energia on ikuista. 🙏🏻
- Anonyymi
Ei hän ole koskaan unohtanut, veikkaan että on jopa entistä varmempi että tuo on se oikea.
- Anonyymi
Noh, kun kerta haluat tietää niin kerron miten. Tunteet viileni käytöksesi myötä. Jäin miettimään kaikkea sitä mitä sanoit ja teit. Aloin kokea kuvotusta ja inhoa. En halunnut enää mitään. Halusin unohtaa kaiken ja onnistuin siinä. Tapasin ihanan elämäniloisen ja hauskan ihmisen joka sai mut heräämään jälleen eloon kaiken sen kivun jälkeen. Olen hänen kanssa hyvin läheinen ja ajattelen häntä niin paljon että elämääni et enää edes pääse.
- Anonyymi
Onnea teille 🙏🏻❤️ elämän ilo on tärkeää!
- Anonyymi
Älä höpise
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223