Valtuustopaikkojen määrä laskee 31- 4 =27
Tulevat paikat uuteen valtuustoon.
KESKUSTA 14 paikkaa +- 0
VASEMMISTOLIITTO 7 -1
PERUSSUOMALAISET 3 -2
KOKOOMUS 3 -1
Nämä lukemat perustuvat tarkkoihin etukäteis laskelmiin ja pitävät 99 % paikkansa.
SUOMUSSALMEN TULEVA VALTUUSTO
27
773
Vastaukset
- Anonyymi
Keskusta 15, Vasemmistoliitto 6, Perussuomalaiset 1, Kokoomus 3.
- Anonyymi
Eipä paljo kiinnosta.
- Anonyymi
Keskusta saa jykyn, persut ja vassarit menettää paikkoja kokoomus pysyy ennallaan tai menettää yhen paikan, kunta on tuhoon tuomittu.
- Anonyymi
Tarkkaan analyysiin äänestyskäyttäytymisestä , säätilan tutkittuun vaikutukseen puoluejakaumassa sekä viinilistan sisältöön paikallisissa joukkojuopumuslaitoksissa perustuva ennuste vaalituloksista kertoo että puoluejakaumasta riippumatta täysi lukumäärä valtuutettuja , suhteellisen vaalitavan ansiosta ja syystä 94 %:sti kokeneita ja tottuneesti , käden vapisematta kokouspalkkion kuittaavia kansamme valioita jatkaa uudella valtuustokaudella .. Uusi , ensimmäisen valtuustokauden edustaja on puolueen nuorisojärjestön kasvatti ja terveen poliittisen vakaumuksen omaava , ns. "valveutunut kansalainen" joten sen täytistäkö sinne vaalipaikalle pitäisi , hoitavat varmasti sen homman aivan keskenään ...
- Anonyymi
Keskustalaiset 12 paikkaa koska me äänestäjät olemme tätä mieltä
- Anonyymi
Keskustalla niin aneeminen vaalikamppanija ja vaisu meininki, että jää vasemmistoliiton taakse.
- Anonyymi
Vassarit ja keskustahan ne tämän kunnan pelastaa 🤣
- Anonyymi
Väkiluku ollut vuonna 1967 yli 16 000 ja nyt 7073, että sillä lailla puolueet ovat hoitaneet asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkiluku ollut vuonna 1967 yli 16 000 ja nyt 7073, että sillä lailla puolueet ovat hoitaneet asioita.
28.2.2025 väkiluku 7020. Vapun aikoihin lienee alle 7000 asukasta.
- Anonyymi
Ei ainakaan keskusta pelasta. Paljon pahaa saanut aikaan. Toivottavasti näkyy vaalituloksessa.
- Anonyymi
Vasemmisto +4
Perussuomalaiset -4- Anonyymi
Pitää olla hölmö ja itseensä suuttunut jos kommunistejä menee äänestämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla hölmö ja itseensä suuttunut jos kommunistejä menee äänestämään.
Ei vaan katkera kaikelle.
- Anonyymi
Olen Iikka ja minua itkettää taas
- Anonyymi
Sama perseily jatkuu vuodesta toiseen
- Anonyymi
SDP tulee nousemaan. Todennäköisesti 1-2. Toinen paikka lähtee kepulta ja toinen persuilta. Mun veikkaus.
- Anonyymi
Kaikki samanlaisia liippareita.
Ei vois vähempää kiinnostaa niitä umpitolloja ees äänestää… - Anonyymi
Olen itkuIikka
Olen neitsyt 52 v
Olen työtön
Olen lihava
Etsin ystävää - Anonyymi
Tarkoittaako se sitä, että huono meno jatkuu entiseen malliin, vai mitä?
- Anonyymi
Keskustan ehdokkaat heikkotasoista
KEPU lisäksi pettää aina
- Anonyymi
Minä petän myös vaimoani ja olen Iikka
- Anonyymi
Oikeasti olen itkuIikka
- Anonyymi
Suomussalmen valtuustossa istuu kohta enempi mehmettejä kuin suomalaisia , äänioikeus tarjotaan jo rajalla vissiin , voi perkele tätä menoa ...
- Anonyymi
No niin nyt tuli sinulla kirjoitettua semmoinen valeuutinen
- Anonyymi
Tuliko Pena Tapanainen valituksi?
- Anonyymi
Oikea nimi on Pentti Tahvanainen
Ei päässyt - Anonyymi
Oisi ollut niiiiiin hyvä ehdokas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184