SUOMUSSALMEN TULEVA VALTUUSTO

Anonyymi-ap

Valtuustopaikkojen määrä laskee 31- 4 =27
Tulevat paikat uuteen valtuustoon.

KESKUSTA 14 paikkaa +- 0
VASEMMISTOLIITTO 7 -1
PERUSSUOMALAISET 3 -2
KOKOOMUS 3 -1

Nämä lukemat perustuvat tarkkoihin etukäteis laskelmiin ja pitävät 99 % paikkansa.

27

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keskusta 15, Vasemmistoliitto 6, Perussuomalaiset 1, Kokoomus 3.

• Anonyymi

Eipä paljo kiinnosta.

• Anonyymi

Keskusta saa jykyn, persut ja vassarit menettää paikkoja kokoomus pysyy ennallaan tai menettää yhen paikan, kunta on tuhoon tuomittu.

• Anonyymi

Tarkkaan analyysiin äänestyskäyttäytymisestä , säätilan tutkittuun vaikutukseen puoluejakaumassa sekä viinilistan sisältöön paikallisissa joukkojuopumuslaitoksissa perustuva ennuste vaalituloksista kertoo että puoluejakaumasta riippumatta täysi lukumäärä valtuutettuja , suhteellisen vaalitavan ansiosta ja syystä 94 %:sti kokeneita ja tottuneesti , käden vapisematta kokouspalkkion kuittaavia kansamme valioita jatkaa uudella valtuustokaudella .. Uusi , ensimmäisen valtuustokauden edustaja on puolueen nuorisojärjestön kasvatti ja terveen poliittisen vakaumuksen omaava , ns. "valveutunut kansalainen" joten sen täytistäkö sinne vaalipaikalle pitäisi , hoitavat varmasti sen homman aivan keskenään ...

• Anonyymi

Keskustalaiset 12 paikkaa koska me äänestäjät olemme tätä mieltä

• Anonyymi

Keskustalla niin aneeminen vaalikamppanija ja vaisu meininki, että jää vasemmistoliiton taakse.

• Anonyymi

Vassarit ja keskustahan ne tämän kunnan pelastaa 🤣

• Anonyymi

Väkiluku ollut vuonna 1967 yli 16 000 ja nyt 7073, että sillä lailla puolueet ovat hoitaneet asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väkiluku ollut vuonna 1967 yli 16 000 ja nyt 7073, että sillä lailla puolueet ovat hoitaneet asioita.

28.2.2025 väkiluku 7020. Vapun aikoihin lienee alle 7000 asukasta.

• Anonyymi

Ei ainakaan keskusta pelasta. Paljon pahaa saanut aikaan. Toivottavasti näkyy vaalituloksessa.

• Anonyymi

Vasemmisto +4
      Perussuomalaiset -4

• Anonyymi

Pitää olla hölmö ja itseensä suuttunut jos kommunistejä menee äänestämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää olla hölmö ja itseensä suuttunut jos kommunistejä menee äänestämään.

Ei vaan katkera kaikelle.

• Anonyymi

Olen Iikka ja minua itkettää taas

• Anonyymi

Sama perseily jatkuu vuodesta toiseen

• Anonyymi

SDP tulee nousemaan. Todennäköisesti 1-2. Toinen paikka lähtee kepulta ja toinen persuilta. Mun veikkaus.

• Anonyymi

Kaikki samanlaisia liippareita.
      Ei vois vähempää kiinnostaa niitä umpitolloja ees äänestää…

• Anonyymi

Olen itkuIikka
      Olen neitsyt 52 v
      Olen työtön
      Olen lihava
      Etsin ystävää

• Anonyymi

Tarkoittaako se sitä, että huono meno jatkuu entiseen malliin, vai mitä?

• Anonyymi

Keskustan ehdokkaat heikkotasoista
        KEPU lisäksi pettää aina

• Anonyymi

Minä petän myös vaimoani ja olen Iikka

• Anonyymi

Oikeasti olen itkuIikka

• Anonyymi

Suomussalmen valtuustossa istuu kohta enempi mehmettejä kuin suomalaisia , äänioikeus tarjotaan jo rajalla vissiin , voi perkele tätä menoa ...

• Anonyymi

No niin nyt tuli sinulla kirjoitettua semmoinen valeuutinen

• Anonyymi

Tuliko Pena Tapanainen valituksi?

• Anonyymi

Oikea nimi on Pentti Tahvanainen
      Ei päässyt

• Anonyymi

Oisi ollut niiiiiin hyvä ehdokas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      623
      2606
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      418
      2056
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2040
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1586
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      67
      1554
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1498
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      126
      1262
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1090
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      19
      1044
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      988
    Aihe