Valtuustopaikkojen määrä laskee 31- 4 =27
Tulevat paikat uuteen valtuustoon.
KESKUSTA 14 paikkaa +- 0
VASEMMISTOLIITTO 7 -1
PERUSSUOMALAISET 3 -2
KOKOOMUS 3 -1
Nämä lukemat perustuvat tarkkoihin etukäteis laskelmiin ja pitävät 99 % paikkansa.
SUOMUSSALMEN TULEVA VALTUUSTO
27
742
Vastaukset
- Anonyymi
Keskusta 15, Vasemmistoliitto 6, Perussuomalaiset 1, Kokoomus 3.
- Anonyymi
Eipä paljo kiinnosta.
- Anonyymi
Keskusta saa jykyn, persut ja vassarit menettää paikkoja kokoomus pysyy ennallaan tai menettää yhen paikan, kunta on tuhoon tuomittu.
- Anonyymi
Tarkkaan analyysiin äänestyskäyttäytymisestä , säätilan tutkittuun vaikutukseen puoluejakaumassa sekä viinilistan sisältöön paikallisissa joukkojuopumuslaitoksissa perustuva ennuste vaalituloksista kertoo että puoluejakaumasta riippumatta täysi lukumäärä valtuutettuja , suhteellisen vaalitavan ansiosta ja syystä 94 %:sti kokeneita ja tottuneesti , käden vapisematta kokouspalkkion kuittaavia kansamme valioita jatkaa uudella valtuustokaudella .. Uusi , ensimmäisen valtuustokauden edustaja on puolueen nuorisojärjestön kasvatti ja terveen poliittisen vakaumuksen omaava , ns. "valveutunut kansalainen" joten sen täytistäkö sinne vaalipaikalle pitäisi , hoitavat varmasti sen homman aivan keskenään ...
- Anonyymi
Keskustalaiset 12 paikkaa koska me äänestäjät olemme tätä mieltä
- Anonyymi
Keskustalla niin aneeminen vaalikamppanija ja vaisu meininki, että jää vasemmistoliiton taakse.
- Anonyymi
Vassarit ja keskustahan ne tämän kunnan pelastaa 🤣
- Anonyymi
Väkiluku ollut vuonna 1967 yli 16 000 ja nyt 7073, että sillä lailla puolueet ovat hoitaneet asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkiluku ollut vuonna 1967 yli 16 000 ja nyt 7073, että sillä lailla puolueet ovat hoitaneet asioita.
28.2.2025 väkiluku 7020. Vapun aikoihin lienee alle 7000 asukasta.
- Anonyymi
Ei ainakaan keskusta pelasta. Paljon pahaa saanut aikaan. Toivottavasti näkyy vaalituloksessa.
- Anonyymi
Vasemmisto +4
Perussuomalaiset -4- Anonyymi
Pitää olla hölmö ja itseensä suuttunut jos kommunistejä menee äänestämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla hölmö ja itseensä suuttunut jos kommunistejä menee äänestämään.
Ei vaan katkera kaikelle.
- Anonyymi
Olen Iikka ja minua itkettää taas
- Anonyymi
Sama perseily jatkuu vuodesta toiseen
- Anonyymi
SDP tulee nousemaan. Todennäköisesti 1-2. Toinen paikka lähtee kepulta ja toinen persuilta. Mun veikkaus.
- Anonyymi
Kaikki samanlaisia liippareita.
Ei vois vähempää kiinnostaa niitä umpitolloja ees äänestää… - Anonyymi
Olen itkuIikka
Olen neitsyt 52 v
Olen työtön
Olen lihava
Etsin ystävää - Anonyymi
Tarkoittaako se sitä, että huono meno jatkuu entiseen malliin, vai mitä?
- Anonyymi
Keskustan ehdokkaat heikkotasoista
KEPU lisäksi pettää aina
- Anonyymi
Minä petän myös vaimoani ja olen Iikka
- Anonyymi
Oikeasti olen itkuIikka
- Anonyymi
Suomussalmen valtuustossa istuu kohta enempi mehmettejä kuin suomalaisia , äänioikeus tarjotaan jo rajalla vissiin , voi perkele tätä menoa ...
- Anonyymi
No niin nyt tuli sinulla kirjoitettua semmoinen valeuutinen
- Anonyymi
Tuliko Pena Tapanainen valituksi?
- Anonyymi
Oikea nimi on Pentti Tahvanainen
Ei päässyt - Anonyymi
Oisi ollut niiiiiin hyvä ehdokas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315663
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123528- 1932301
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771607Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741325- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194