Kaupungin rähjäisimmät ja p*sk*isimmat bussit on Koiviston auton eli ex-Koskilinjojen. Kuraisia, ruosteisia, kyljet mustana kuivuneesta dieselistä, pyörien kokokapselit puuttuvat, mainostarrojen liimajäänteet poistamatta. Miksi joukkoliikennepäällikkö ei puutu tähän? Ai niin, Koiviston autohan on hänen suosikkifirmansa, sen arvostelu on kielletty.
Esmes Nobinan kamppeet pestään ilmeisesti joka ilta koska ovat niin puhtaita!
Koiviston rähjäiset bussit
19
250
Vastaukset
- Anonyymi
Semmosta se kilpailu on, kun täytyy saada ajoja hinnalla millä hyvänsä.
- Anonyymi
Oubusin autot rämisevät.Taitavat vedellä viimeisiään.
- Anonyymi
kokoomuslaisen kilpailutuskiiman lopputulema
- Anonyymi
Sori, ei yhtään vassari- eikä kommariomisteista bussifirmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, ei yhtään vassari- eikä kommariomisteista bussifirmaa.
Kokoomus ja persutko omistaa bussifirmat?
Luulin että niillä on vaan yksityisten terveysjättien osakkeita.(Lahjaksi saatuja)
- Anonyymi
Ikkunatki niin paskaset ettei läpi tahdo nähdä
- Anonyymi
Liekkö nuo kuskitkaan selvinpäin ajelevat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekkö nuo kuskitkaan selvinpäin ajelevat?
No ainaski monenlaista törttöä bussin ratissa näkee. Ne on kaikki niitä työllisyyskoulutettuja kuskeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainaski monenlaista törttöä bussin ratissa näkee. Ne on kaikki niitä työllisyyskoulutettuja kuskeja.
Hyviä kuskeja ne on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävän paljon matuja kuskeina ja sitten niitä joilla ei ole ku kaks asentoa pedaalissa on ja off. Toisaalta törttöilyä on havaittavissa muissakin liikkujissa. Joiden takia joutuvat nää kuskit tekee äkkijarrutuksia. Ei sekään kovin mukavaa oo. Varsinkin jos joutuu seisomaan matkan aikana.
- Anonyymi
Kabus-tyypin bussit on kyllä karseita, mutta muuten bussit Oulun paikallisliikeneteessä ovat ok.
- Anonyymi
Onko niitä vielä liikenteessä?Nehän on Koiviston omia vehkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niitä vielä liikenteessä?Nehän on Koiviston omia vehkeitä.
Valitettavasti on, ja paljon. Kaupungin rähjäisimmät bussit.
- Anonyymi
Muutama vuosi takaperin silloiset Koskilinjojen nimissä olleet bussit olivat siistejä. Onko tullut säästökäsky etelästä, vai eikö bussien siisteys kiinnosta paikallisjohtoa?!
- Anonyymi
Asennevammaa. Hyvä oli kun kerrattain sanoin ettei koira saa olla irti autossa. Muuan päivä ja eteen istui eukko joka heitti minulle etteikö koira saa olla irti ja istahti saksanpaimenkoiransa kanssa eteeni. Tuo osoittaa jtn.
- AnonyymiUUSI
Asennevamma itselläsi, onko pipo liian kireällä? Missä sanotaan ettei ilmeisen hyvin käyttäytyvä koira saa olla ilman hihnaa bussissa?! Tosin kaltaisesi koiranvihaajat voivat olla koiralle vaarallisia.
- AnonyymiUUSI
Narsistisen ihmisen vastaus. Allergisia jotkut ovat koiralle, eikö käynyt mielessä. Onko vika aina muissa, voi katsia peiliin myös omaa käytöstä, vika ei ole aina yhden ihmisen.
- AnonyymiUUSI
Monella noitakin piirteitä on..narsismista pn yksi ongelma. Koskaan ei ole tyytyväinen ja on epävarma. Kun sen caiheen ohittaa, hyvä, koiralle myös, jos olet narsisti(huumorillakin). Vain koira sopii monelle, ei muu, muut tuppaa kärsimään, toki myös, jos vie istumapaikan:D
- AnonyymiUUSI
Koira vain sopii, pikkulikoille. Kun ikää tulee, yleensä kasvaa aikuiseksi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611040Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12989Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ160966Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121714