Hyvä ihminen

Anonyymi-ap

Haluaisin olla se hyvä ihminen, joka on vaan onnellinen toisen puolesta. En saakeli ole onnellinen, jos hän on jonkun muun kanssa, koska hänen pitäisi olla mun kanssa. Ettäs tiedätte ja miehelle tiedoksi, että kiukuttelen edelleen, koska voin.

18

391

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No voi saakeli sitten naissetä

• Anonyymi

Mieti sitä setämies

• Anonyymi

Pitää vähän ajatella asiaa

• Anonyymi

No kerro sitten mihin päädyit?

• Anonyymi

Siinäs odottelet että hän täältä sun luo ehtii.

• Anonyymi

Joo, niin odotankin.

• Anonyymi

Opettele enemmän epäitsekkääksi, sellainen näyttää ulospäin hyvänä ja näin tavoitteesi enemmän mahdollista toteutua? Aplle ja sivusta.

• Anonyymi

Jos mun itsekkyys on sitä, että haluan ihmisen johon olen ilmeisesti aika hulluna, niin saa olla. Muuten olen osannut olla lähinnä liian vähän itsekäs elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mun itsekkyys on sitä, että haluan ihmisen johon olen ilmeisesti aika hulluna, niin saa olla. Muuten olen osannut olla lähinnä liian vähän itsekäs elämässä.

Siis mikä hätänä kauniisti kysyn vaan 🩷

• Anonyymi

kenen kanssa minä olen?

• Anonyymi

ehkä olet, ehkä et... ei voi tietää.

• Anonyymi

Vaikutat tosi miellyttävältä...

• Anonyymi

kerro ainakin mies jonka haluat että osataan pysyä kaukana, etkä pikaa meidän töitä ja elämää ja osataan etsiä ihmisiä joilla ei ole sekopää ämmiä taakkana ja osataan varoa ettei asioita häviä heihin.

• Anonyymi

Kyllähän se tietysti sattuu pahasti. Itse olisin myös onnellinen toisen hyvästä olosta, mutta kaikki eivät niin ymmärrettävästi tuntisi.

• Anonyymi

No etpä sä sillä pilaa kun oman elämäs mu kiukutteleppa ihan rauhassa sit ei ole enään mitään menetettävää kun ei lapsi tai lapsetkaan enää välitä vähääkään

• Anonyymi

Ihan normaalia se on sulla on oikeus sun tunteisiin. Anna kiukun tulla se helpottaa. Kun laantuu pystyt taas ajattelemaan järkevämmin. Sitä paitsi se on nimenomaan se tunne joka vie eteenpäin. Tsemppiä.

• Anonyymi

Tuli hyvä mieli siitä, että haluat olla hyvä ihminen. Ihan oikeasti.
      Tälläkin palstalla näkee kuinka harvalla on sellaista tavotetta. :(
      Elämästä tulee sitten omissa myrkkyliemissä lillumista, yäk.

• Anonyymi

Osuvasti sanottu 🩷

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe