Kuvittelee itseään kaivattavan täällä? Tiedän ettei yksikään nainen mieti edes minua koska olen rumilus ja saan naiset kääntämään päänsä / nauramaan ainoastaan kun he katsovat rumaa pärstääni ohimennen ja onhan se nyt hemmetin ikävä tunne kun loppuelämä tuomittu olemaan yksin sen takia
Miten harhoissaan pitää olla että
14
344
Vastaukset
- Anonyymi
höpöhöpö.
- Anonyymi
On niitä rumia naisiakin eli oma valinta jos etsit liian tasokasta ja jäät siksi yksin.
- Anonyymi
Minä olin vielä lukiossa ruma ja silti minua ikävöi kaksi rumaa naista. Voi sinuakin joku ikävöidä.
- Anonyymi
No ku pitää olla samanlainen ku muillakin... jos ei oo niin se antaa syyn nälvimiselle.
- Anonyymi
Mistä syystä sun pitää mollata omaa ulkonäköä?
Oot just semmoinen kuin on tarkoitettu.
Sinussa on puolet äidistäsi ja toinen puoli isästäsi.
Ethän heidänkään ulkonäköä hauku.
Toista kaltaistasi ei ole olemassa.
🥇🩵- Anonyymi
Sä oot kakkonen etkä ykkönen 🍑
Mitä se rumuus on? Se tulee sisältä ja pilaa kauniinkin kuoren.
- Anonyymi
Todella harhoissa, ainakin siinä vaiheessa kun menee ja KYSYY toiselta siitä 🤣 T. Kokemusasiantuntija
- Anonyymi
Kaikille voi löytyä joku kaipaaja.
- Anonyymi
Joku voi erehtyä. Tai olla dementoitunut.
- Anonyymi
Tai sitten joku oikeasti kaipaa
- Anonyymi
Ei sua gubbe kukaan kaipaile.
- Anonyymi
Tänään just kävi näin. Palauttaahan se maan pinnalle 😂 Edes transulle en kelvannut. Tokkopa miehellekään oikealle. Käsi on lämmin sentään, paitsi nyt sekin on kylmä. 🥹
- Anonyymi
Voi raasua! Ei kukaan oikeasti kuvittele täältä elämää suurempaa rakkautta löytävän. Ajanvietettä vaan ehkä se on sun päässä vaan se rumuus. Kaikki on kauniita mutta jos on todella kaunis ja sielu sekä mieli ruma näyttää irvikuvalta. Ei auta pakkelit eikä mitkään ilkeys näkyy naamasta. Kiltit kivoja ja kauniita aina😍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289